Ik vind ze niet mooi, klaar. Als jij 'em mooi vind, mij best. Maar mij krijg je toch niet omgelult.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Ik vind het niet stom omdat iedereen het al heeft. Ik vind het gewoon geen mooie piercing, klaar. Vind het niet apart.
En idd, een tongpiercing heeft ook iedereen, maar dat vind ik grappig om erbij te hebben, en waarom niet als ik dat wil? Heb jij niks over te zeggen.Ik bestel btw een tongpiercing die ik irl nog nooit bij iemand heb gezien, dus back off.
(Dacht even aan Saskia d'r reactie en die was goed.
)
Chrissie_ schreef:Ga anders even verder op HK?!
Chrissie_ schreef:Ga anders even verder op HK?!
Saskiaatje schreef:Ja, nog een klein korstje, maar die gaat niet weg.Niet met zeep, niet met zoutspoeling. En soms is het ineens weg en dan de volgende dag zit het er weer.
marlies85 schreef:@ saskiaatja : misschien moet je je piercing eens streng toespreken en dreigen dat je er anders puur zeezout op strooit, misschien werkt het?
marlies85 schreef:maar ziet ie er verder wel goed uit saskiaatje? niet rood o.i.d.?
Nadia_Mocca schreef:[naam]: waar neem je nog surfaces dan?
Anthea schreef:Nadia_Mocca schreef:Linda: waar neem je nog surfaces dan?
Schuinboven m'n sternum. En die surfaces wil ik dan ook weer schuin hebben.
Even een lelijke painttekening die niet helemaal klopt, maar dan snap je wat ik bedoel.
Anjatjeuh schreef:3 heel uitgroei-gevoelige surface's kort na elkaar nemen... Veel succes, als je ze alledrie kan houden ga ik echt enooooooorm verbaasd zijn.
En als 1tje begint uit te groeien is de kans heel groot dat ze alledrie beginnen uitgroeien en dan heb je een mooi Y litteken.
Saskiaatje schreef:Anjatjeuh schreef:3 heel uitgroei-gevoelige surface's kort na elkaar nemen... Veel succes, als je ze alledrie kan houden ga ik echt enooooooorm verbaasd zijn.
En als 1tje begint uit te groeien is de kans heel groot dat ze alledrie beginnen uitgroeien en dan heb je een mooi Y litteken.
Maar dat heeft wél niemand.