Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissToseland schreef:heel wijselijk
maar ff een goede bui afwachten?
Ketaki schreef:MissToseland schreef:heel wijselijk
maar ff een goede bui afwachten?
hahah vaders kunnen daar echt zo extreem lastig in zijn he![]()
gelukkig woon ik niet meer bij me ouders, dus hebben ze er NIETS meer over te zeggen
Jakary schreef:Ik wil wel een foto nemen, maar je ziet hem toch niet want er hangen zeker 6 pleistertjes over
ik heb hem zelf nog niet gezien, maar 't vriendje zei dat het mooi is![]()
Suusjwah schreef:Ohhhh stiekemerd! Haha mag het niet van je ouders? En wanneer heb je het laten zetten trouwens..op 1e en 2e kerstdag zijn er toch geen shops open?
blauw00gje schreef:Ja denk ik ook wel jahaha
Zuurkool.. Heb ik vrijdag nog gehad
Ketaki schreef:blauw00gje schreef:Ja denk ik ook wel jahaha
Zuurkool.. Heb ik vrijdag nog gehad
hahaha, dit was ook een restje![]()
MissToseland schreef:voor mijn papa ben ik altijd zijn kleine meisje
daar horen geen enge piercings in![]()
blauw00gje schreef:Haha ja ik neem aan dat je niet gaat staan koken als je om half 12 's avonds zin hebt in zuurkool ofzo
Pradaatje schreef:HahaIk heb het voordeel dat mama ook piercings en tatoo's heeft
Anjatjeuh schreef:Oh super leuk! Waar ben je uiteindelijk geweest?
Had wel verwacht dat die microdermal daar geen pretje zou zijn, is heel dunne huid en vlak op bot... Maar goed, dat is nu helemaal achter de rug en nu heb je een prachtige microdermal erbij.![]()
Hoe viel de tongweb mee qua plaatsing? Heb je meteen een staafje of nog een ringetje?
En uiteraard fotoooooooooo's!
Ketaki schreef:blauw00gje schreef:Haha ja ik neem aan dat je niet gaat staan koken als je om half 12 's avonds zin hebt in zuurkool ofzo
whahaha, met mij weet je het maar nooit.
als ik echt trek heb, en heb zin in iets, zou het zo maar kunnen zijn hoor
Jakary schreef:Anjatjeuh schreef:Oh super leuk! Waar ben je uiteindelijk geweest?
Had wel verwacht dat die microdermal daar geen pretje zou zijn, is heel dunne huid en vlak op bot... Maar goed, dat is nu helemaal achter de rug en nu heb je een prachtige microdermal erbij.![]()
Hoe viel de tongweb mee qua plaatsing? Heb je meteen een staafje of nog een ringetje?
En uiteraard fotoooooooooo's!
Ben bij Roxy geweest in Antwerpen.
De tongweb eerst en die ging super (al zit ze volgens mij keischeef)![]()
Echt bijna niets van gevoeld, klein prikje.
Maar toen kwam het echte werk, en ik ben normaal geen watje,
maar dit deed toch echt vreselijk pijn.
Nu is het niet veel beter, heel mijn borstbeen doet pijn, net alsof iemand geprobeerd heeft het in twee te zagen.
Of alsof er een tractor over me gereden is![]()
De md zit nochtans boven m'n borstbeen, echt in dat kuiltje.
Ik heb die stoel helemaal fijngeknepen en had ik rechtgestaan dan was ik zeker flauwgevallen