Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
http://94.100.119.242/798450001-7985000 ... _eSI1.jpeg De pony is nu nog veel langer, maar heb geen recentere foto met mij alleen, en wil niet zomaar anderen op internet gaan zetten, vandaar. 

Mijn haar.

ZWART!! Maar het was gelukkig een spoeling, dus het werd wel snel weer wat lichter. Nu, na 3 maand, is het zelfs nog donkerder dan de kleur op het pakje, maar dat maakt niet uit. Moet trouwens nog steeds permanente verf ophalen vanwege enkele lichte vlekjes en uitgroei. Doe het wel iets lichter dan dat ik nu heb. Als ik het weer blond wil (ALS..) dan wil het denk ik wel iets gemakkelijker terug naar blond.. In de zomer dan weer ofzo.. Bruin overwinteren is toch wel het fijnst. In de winter gaat m'n blonde haar zo pluizen enzo, en dat zie je zó enorm, bij bruin veeel minder.
de een zegt een pony de ander een lokje weer een ander een boblijn en weer een ander lang laten groeien.. wat zeggen jullie ? ik wil het allemaal eigelijk wel in 1 x hellaas kan dat niet .. (A)
heb t nu al zo'n 3 jaar bruin, iedereen denkt dat dit mijn natuurlijke haarkleur is

.gif)
)
. Even een overzichtje van wat ik ongeveer heb gehad sinds ik kort haar heb:

.