[Centraal] Wat kan ik met mijn haar doen? / haarverf Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nummus

Re: [Centraal] Wat kan ik met mijn haar doen? / haarverf Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 18:01

Bruin lijkt beter te passen dus ik sluit me bij de rest aan. Net of je van nature helemaal niet blond hoorde te zijn ofzo. ;)

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 22:46

Ik wil mijn haar weer een keer heel anders, maar heb geen idee hoe. Wil het het liefst niet korter dan tot iets onder mijn schouders, liefst gewoon langer laten, maar nja, als iemand met iets leuks komt? En misschien een ander kleurtje, als ik het aandurf. Niet letten op hoe ik zit, totaal niet charmant :') http://94.100.119.242/798450001-7985000 ... _eSI1.jpeg De pony is nu nog veel langer, maar heb geen recentere foto met mij alleen, en wil niet zomaar anderen op internet gaan zetten, vandaar.

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 23:57

En tóch is dat blonde mijn echte eigen haarkleur! :j

Maar, dankjewel! Ik ga z.s.m. permanente haarverf halen, in het bruin. Ik krijg er zoveel complimentjes over en enkel mijn vriend wil me graag weer blond zien.. Nou, dan heeft hij maar een keertje pech. :D Mijn haar. :)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 01:18

Nou dan heeft de natuur iets fout gedaan want je hoort gewoon bruin! :P
En je vriend heeft maar gewoon pech. Als ie jou zou dumpen om je haarkleur wil je toch niet zo'n jongen. ;)

Ik ga morgen naar de kapper om de dooie einden eraf te laten halen (hopelijk moet er niet te veel af! ze doen het altijd net ietsje te kort) en dan ga ik eens kijken dit weekend of ik wat met de stijltang kan doen, beetje grovere krullen erin werken... tenminste als ik het ding weer kan vinden want nog steeds alle verhuisdozen zijn niet uitgepakt. :+

Ik zat te denken of ik ook moest kleuren maar mijn eigen haarkleur is best wel bijzonder (beetje rossig donkerblond ofzo) dus die laat ik lekker.

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 21:18

Haha. Hij is niet zo dat hij me om m'n haarkleur zou dumpen.. Hij vindt het beiden mooi, al vindt hij het blonde mooier, that's it. Dus als ik hem vraag wat ik met m'n haar moet doen, zou hij echt blond zeggen ..

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 00:15

Dan moet je hem gewoon niet vragen. ;)
(Oh wat ben ik weer flauw.)

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 00:21

Haha, ja weet ik. :+ Maar zo gaat dat hè.
"Staat dit jurkje me wel? Maakt het me niet dik? Blablabla."
En dan een keer: "Wat zal ik met m'n haar doen?"

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 00:29

Mijn vriend ziet mij ook het liefst blond, had het toen zwart geverfd, vond ie niet zo leuk, maar toch wel oke. :')
Inmiddels heb ik zo'n beetje alle haarkleuren gehad en hij is nog steeds bij me :)) :+:

Ik word volgende week weer gehighlight om het toch naar blond te brengen. :)

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 00:38

ik verf het iedere keer blond, maar dan doe ik alleen de plukken aan de bovenkant, die een beetje over mijn oorspronkelijke kleur (lichtbruin) heenvallen, waardoor het er niet zo heel nep uitziet (werkt echt goed trouwens). Maar het werd dus wel elke keer blonder, en nou heb ik opzich een mooi, natuurlijk blond kleurtje, maar ik heb alweer een uitgroei van hier tot tokio...Nou ik mijn vraag:
zal ik:
1. Gewoon weer blond bijverven
2. de bovenste plukken lichtbruin verven, waardoor er plukjes blond doorheen zitten, maar ik geen last meer heb van uitgroei?
3. blond verven met lichtbruine lowlights..
dilemma....

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 01:14

Keuze 2 lijkt me wel leuk, maar ik weet natuurlijk niet hoe je haar er nu uitziet... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 10:46

Mijn haar word straks weer zwart.. Verf is er een beetje uit, nu past 't niet meer bij m'n extensions.. Zooo lelijk. _O- _O-

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 11:51

@YENNx ik ben wel benieuwt hoe dat bruin eruit ziet..ik kan de foto namelijk nu niet zien.

Maandag komt de kapper weer...ik ben er nogsteeds niet overuit met mn haar..iedereen vind het mooi, behalve ik. Tis nogstedes soort caramel/wortel met gele /lichte highlights..

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 13:13

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 11:47

Jenn, ik vind het bruine ook heel chique staan! Ik ben ook van nature blond en thuis zeggen ze altijd, nééé niet verven. Al ben ik wel benieuwd hoe ik er in het bruin zou uitzien :D

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 13:08

ik vind t allebei erg mooi staan...mooi blond is erg mooi maar bruin met blauwe ogen is ook altijd bijzonder...

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 13:15

Ja, dat had ik ook.. "Je blonde haar is zo mooi!" En ik vond het ook wel mooi, daar niet van. Maar ik was een keer aan iets anders toe. Ik had inmiddels alle mogelijke kapsels gehad die je met lang haar kunt hebben. (Laagjes, pony, schuine lok...) (Ik knip het voor geen goud meer kort).
Dus toen dacht ik: verf! Zo gedacht, zo gedaan. Ik had me bruine verf opgehaald, werd het zwart! :oo ZWART!! Maar het was gelukkig een spoeling, dus het werd wel snel weer wat lichter. Nu, na 3 maand, is het zelfs nog donkerder dan de kleur op het pakje, maar dat maakt niet uit. Moet trouwens nog steeds permanente verf ophalen vanwege enkele lichte vlekjes en uitgroei. Doe het wel iets lichter dan dat ik nu heb. Als ik het weer blond wil (ALS..) dan wil het denk ik wel iets gemakkelijker terug naar blond.. In de zomer dan weer ofzo.. Bruin overwinteren is toch wel het fijnst. In de winter gaat m'n blonde haar zo pluizen enzo, en dat zie je zó enorm, bij bruin veeel minder. :j

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 13:52

Permanente verf kun je het beste een keer bij de kapper doen, die weten ook wat voor kleur het wordt op jouw haar etc. en wat het beste is.

Blijft goed zitten ook. :+

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 19:11

ik ga woensdag naar de kapper ik weet alleen echt niet wat ik kan doen! :O de een zegt een pony de ander een lokje weer een ander een boblijn en weer een ander lang laten groeien.. wat zeggen jullie ? ik wil het allemaal eigelijk wel in 1 x hellaas kan dat niet .. (A)

Afbeelding

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 19:35

Ik vind het bruin ook mooier Jenn! Ik heb van nature ook blond haar, staat me voor geen meter :n heb t nu al zo'n 3 jaar bruin, iedereen denkt dat dit mijn natuurlijke haarkleur is :))

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 19:48

ismy, ik denk dat een schuine pony bij jou wel leuk zal staan :j

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 14:17

Nou, mijn moeder heeft ooit een keer een cursus haarverven gevolgd, dus wij kunnen het hier prima zelf. (hoewel het eerst zwart werd). Maar ik heb het al in huis.. Goudbruin is het geworden. :)

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 18:39

haha oke bedankt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 18:58

Ik heb een vraag, ik weet niet of het hier hoort eerlijk gezegd maar gezien het over haar en stijlen van mijn kapsel gaat....

heeft iemand ervaring met van die haarstijlers in de vorm van een borstel
Afbeelding

Ik moet mijn haar nu vaker uitfeunen maar ik krijg echt last van mijn schouders van die rare feun... En ik moet sowieso nog effe nastijlen met mijn stijltang als ik klaar ben, zou dit dan een vervanger kunnen zijn voor mij? (ik ben nl ook al erg onhandig met die feun :o)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 19:47

Ik wil de volgende keer ook weer iets hééél anders als ik naar de kapper ga :). Even een overzichtje van wat ik ongeveer heb gehad sinds ik kort haar heb:

Afbeelding
Heel kort, gewoon eigen kleur (Bruin)

Afbeelding
Rechte pony, zwart/bruin

Afbeelding
Zwart/bruin met schuine pony

En nu heb ik het donkerbruin met een paar donker/koper blonde plukken in mijn pony. Ik wil eigenlijk wat extremers. Lichtbruin met blond ofzo :)

Afbeelding Afbeelding
Let niet op mijn nep-smile hoofd. Heb de foto net gemaakt dus het is een beetje plat enzo door mijn muts ;).

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 15:41

Nou ik ben vanochtend geweest

en het ging van zo
Afbeelding

naar zo.
Afbeelding