Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ketaki schreef:of wachten tot je samen of op jezelf woont.
dat deed ik namelijk ook.
nou kunnen me ouders er NIKS meer over vertellen
Merlinde schreef:ahhh.. ik heb dinsdag avond een afpsraak om een micro dermal in me hand te zetten.. ben nou al zenuwachtig. Doet het zeer? En zijn er mensen met ervaringen?
MissToseland schreef:Ketaki schreef:of wachten tot je samen of op jezelf woont.
dat deed ik namelijk ook.
nou kunnen me ouders er NIKS meer over vertellen
dat ben ik ook van plan![]()
sandra1986 schreef:iemand ervaring met piercings daar beneden?:P
vind het namelijk heel mooi maar lijkt me ongelooflijk pijnlijk. en ik word al missleijk bij het idde?
kun je dan nog wel paardrijden?
marleenn schreef:SuusJa schreef:Ja maar ik heb eigenlijk geen tijd, werken![]()
Dus ik hoopte dat ik er zelf wat aan zou kunnen doen, ondanks dat ik niet van het zelfdokteren ben.
Zouden andere piercingshops er wel wat aan willen doen? Gezien ik het niet bij hen heb laten zetten?
Ik denk dat ze je best advies willen geven hoor!
Maar over zon bultje hadden we het laatst ook over. Heel raar ding is het, maar als je goed wast met zout enzo trekt het vanzelf weer weg!
Danielle005 schreef:Hier nog een piercing gek
Ik heb er op dit moment 1 in mijn navel, tong, en bovenin mijn oor.
Ik heb er ook 1 in mijn wenkbrauw gehad maar die ging ontsteken.
Neus heb ik er uitgehaald, waarom weet ik niet meer.
Het zetten vond ik niet pijnlijk vergeleken met een tattoo haha, alleen wenkbrauw deed bij mij wat meer pijn.
Binnenkort ga ik kijken voor een 2e in mijn navel, hebben jullie hier ervaring/ foto's van?
rommeke schreef:Danielle005 schreef:Hier nog een piercing gek
Ik heb er op dit moment 1 in mijn navel, tong, en bovenin mijn oor.
Ik heb er ook 1 in mijn wenkbrauw gehad maar die ging ontsteken.
Neus heb ik er uitgehaald, waarom weet ik niet meer.
Het zetten vond ik niet pijnlijk vergeleken met een tattoo haha, alleen wenkbrauw deed bij mij wat meer pijn.
Binnenkort ga ik kijken voor een 2e in mijn navel, hebben jullie hier ervaring/ foto's van?
mijn nicht heeft ook een navel piersing aan de boven en onderkant, zij doet er altijd een hele staaf doorheen( is wel een piercing hoor
)
Somebitch schreef:Ik heb inderdaad ook een verticale clithood.. Je voelt er niks van, alleen met zetten even maar dat was het ook.
Ik kon na een week paardrijden (vast wel eerder maar dat durfde ik nog niet)