[Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarjoEisla

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 18:52

nou als jij weer een nieuwe piercing laat zetten moet je die er eerst tijd inhouden (zetpiercings zijn helemaal bacterievrij, zo krijg je jouwe ws niet) en na de heeltijd kun je deze piercing wel indoen (let wel op dat de maat niet te klein is) als je hem eerst met sterilon of alcohol ontsmet hebt (mijn piercer raad aan, dagje van tevoren in bakje sterilon leggen)

Ilona__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 23:00

Ik zou de piercing, zonder balletjes!, gaan uitkoken met zeezout. Weet niet of het zo een beetje bacterie vrij wordt.. maar zo zou ik het doen Lachen

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 00:27

Yippy!

Heb toestemming van mijn man (ja dat moet ik vragen.. ><) om Venoms, Snakebites en Christina te laten zetten. Moet ik wel het geld ervoor hebben natuurlijk.

Maar iig die 3 mods gaan er komen.. *yay*

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 11:06

Snakebites vind ik ook heel leuk.Maar doe het zelf denk ik toch maar niet.
Ga misschien vandaag en anders dinsdag waarsch.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 13:53

nou ik zit dus nog steeds te etteren met mijn navel. sinds ik in amsterdam een nieuwe piercing gekocht had begon hij ongelooflijk te zweren. bloed met pus, echt dangerous.
dus meteen alles goed schoongemaakt en mijn ouder piercing erin gedaan. nu gaat het berg op- en af. gister zweerde hij heel erg, helemaal dik, nu is hij weer geslonken.

ik vind het raar want ik had het wel in een shop gekocht, maar ja.. daar verkochten ze héél veel. 2 voor 10.-, chirurgisch staal. ik hou het maar bij mijn piercing uit die shop uit utrecht, die is heel fijn.

soda werkt ook goed voor ontstekingen.

dat waterstofperoxide, waar doe jij dat erop? oner de douche? als ik op de vloer ga liggen maakt mijn moeder mij echt af, vloer bijt helemaal weg dan ben ik bang Knipoog

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 14:03

milo schreef:
nou ik zit dus nog steeds te etteren met mijn navel. sinds ik in amsterdam een nieuwe piercing gekocht had begon hij ongelooflijk te zweren. bloed met pus, echt dangerous.
dus meteen alles goed schoongemaakt en mijn ouder piercing erin gedaan. nu gaat het berg op- en af. gister zweerde hij heel erg, helemaal dik, nu is hij weer geslonken.

ik vind het raar want ik had het wel in een shop gekocht, maar ja.. daar verkochten ze héél veel. 2 voor 10.-, chirurgisch staal. ik hou het maar bij mijn piercing uit die shop uit utrecht, die is heel fijn.

soda werkt ook goed voor ontstekingen.

dat waterstofperoxide, waar doe jij dat erop? oner de douche? als ik op de vloer ga liggen maakt mijn moeder mij echt af, vloer bijt helemaal weg dan ben ik bang Knipoog

Volgens mij komt dat sferen puur door CS. het is echt balen dat ze bijna geen titanium verkopen, maar ha het is wel beter voor je navel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 16:27

Myryana schreef:
Yippy!

Heb toestemming van mijn man (ja dat moet ik vragen.. ><) om Venoms, Snakebites en Christina te laten zetten. Moet ik wel het geld ervoor hebben natuurlijk.

Maar iig die 3 mods gaan er komen.. *yay*

Snakebites.
*Jaloeeers. Haha! Die wil ik ook. Lovers

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 18:32

wat zijn snakebites? twee piercings bij je mond?

Lous, dat denk ik ook. die uit utrecht is heel goed. alleen ik ben vergeten hoe die shop heet!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 18:35

Vandaag in recalcitrante bui "gewoon" een piercingshop ingelopen en gezegd: Okee, ik heb een dikke pens, maar ik wil gewoon weer graag een navelpiercing.... ken da? Haha!

Piercer-meisje lachen, zegt "trek omhoog die trui" en constateerde dat het nog "best kon" maar het moest wel door het littekenweefsel van de vorige piercing heen, en dat zou pijn doen.... Ziek

Anyhow......

Ik heb dus sinds vandaag weer een navelpiercing! Ik had gewoon schijt aan het feit dat ik daar met mn dikke buik tussen al het jong-snel-wild-strak-volk zat Tong uitsteken want ik wil eigenlijk al weer heel lang een piercing en heb altijd spijt gehad dat ik de vorige er uit gehaald had.

Pijn viel me reuze mee, het was echt maar 1-2 seconden en niet eens zo erg als ik gedacht had, die tattoo deed veel meer pijn! Bovenop was het pijnlijkst, dat ging gewoon recht door mn littekenweefsel heen en dat is niet echt lekker kan ik je zeggen, maar goed, hij zit er in!

*helemaal happy is nu* Go jij! Go jij!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 18:36

milo schreef:
wat zijn snakebites? twee piercings bij je mond?

Lous, dat denk ik ook. die uit utrecht is heel goed. alleen ik ben vergeten hoe die shop heet!

Snakebites zijn idd twee piercings in je mond/lip, en dan lijkt het net alsof je twee lange giftanden in je mond hebt, best heel apart, zou het zelf nooit doen, maar bij een ander vind ik het heel mooi Ja

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 18:43

foto? Bloos

kent iemand trouwens die piercingshop in utrecht die om de hoek ook een tattooshop heeft? ik ben de naam kwijt en zou het graag willen weten!! Lachen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 18:45

milo schreef:
foto? Bloos

kent iemand trouwens die piercingshop in utrecht die om de hoek ook een tattooshop heeft? ik ben de naam kwijt en zou het graag willen weten!! Lachen

Afbeelding

Deze vond ik op google, beetje wazige foto, maar geeft je wel een idee hoe ze er uit zien Lachen

met die piercingshop kan ik je helaas niet helpen, sorry

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 19:15

Afbeelding

Dat zijn snakebites.

Dit zijn venoms:
Afbeelding

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 19:49

oooh die tongpiercing vind ik wel gaaf. van die snakebites ben ik niet zo'n fan. mooie foto van die vrouw hoor, maar in het dagelijks leven vind ik het er niet zo mooi uitzien.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 19:52

Ik heb een beetje een rare vraag maarja vragen zijn er om te stellen dus.. Vork mensen zien oorbellen (gewoon op 'normale' plek) vaak niet als piercing, en zo'n helix (ofzo) is dat dan wel echt een piercing?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 19:54

Suwbi schreef:
Ik heb een beetje een rare vraag maarja vragen zijn er om te stellen dus.. Vork mensen zien oorbellen (gewoon op 'normale' plek) vaak niet als piercing, en zo'n helix (ofzo) is dat dan wel echt een piercing?

Tja... dat verschilt per persoon denk ik... Ik noem mn oorbellen ook geen piercings... en eigenlijk mn helix ook niet.

Ik vind een piercing een piercing als deze echt GEPIERCED is, dus schieten van oorbellen vind ik niet meetellen, maar ja, dat ben IK, misschien vind een ander wel van niet...

In dat geval heb ik maar liefst 9 piercings Haha!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 19:55

Tong uitsteken haha dan heb ik er 3 maar oke dat wou ik even vragen Lachen

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 19:55

ja als hij word gepierced wel Lachen

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 19:57

Ik ben benieuwd hoe het bij mij gaat staan aangezien ik ook nog een normale tongpiercing heb.

Oh en die piercingshop heet dick de wit magic tattoo en piercings.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 20:08

Myryana schreef:
Ik ben benieuwd hoe het bij mij gaat staan aangezien ik ook nog een normale tongpiercing heb.

Oh en die piercingshop heet dick de wit magic tattoo en piercings.

die uit utrecht????

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 20:10

Myryana schreef:

Bek vol metaal dus Haha!

Lijkt me eerlijk gezegd beetje te veel, drie stuks in je mond, waarom haal je die normale tongpiercing er niet uit dan?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 20:22

Ja die shop uit utrecht.

Ik haal hem er niet uit omdat ik die al 4 jaar heb. Overigens vind ik het mooi staan.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 20:23

Ben misschien dan een blondje maarre....

kun je nog wel fatsoenlijk eten met al dat metaal in je mond?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 20:44

Nope, dan kan ik niet meer eten en verhonger ik :p

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 20:45

Myryana schreef:
Nope, dan kan ik niet meer eten en verhonger ik :p

Ik zou het als nieuwe dieet gaan promoten - het venom dieet Haha!