Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
milo schreef:nou ik zit dus nog steeds te etteren met mijn navel. sinds ik in amsterdam een nieuwe piercing gekocht had begon hij ongelooflijk te zweren. bloed met pus, echt dangerous.
dus meteen alles goed schoongemaakt en mijn ouder piercing erin gedaan. nu gaat het berg op- en af. gister zweerde hij heel erg, helemaal dik, nu is hij weer geslonken.
ik vind het raar want ik had het wel in een shop gekocht, maar ja.. daar verkochten ze héél veel. 2 voor 10.-, chirurgisch staal. ik hou het maar bij mijn piercing uit die shop uit utrecht, die is heel fijn.
soda werkt ook goed voor ontstekingen.
dat waterstofperoxide, waar doe jij dat erop? oner de douche? als ik op de vloer ga liggen maakt mijn moeder mij echt af, vloer bijt helemaal weg dan ben ik bang
Myryana schreef:Yippy!
Heb toestemming van mijn man (ja dat moet ik vragen.. ><) om Venoms, Snakebites en Christina te laten zetten. Moet ik wel het geld ervoor hebben natuurlijk.
Maar iig die 3 mods gaan er komen.. *yay*
milo schreef:wat zijn snakebites? twee piercings bij je mond?
Lous, dat denk ik ook. die uit utrecht is heel goed. alleen ik ben vergeten hoe die shop heet!
milo schreef:foto?![]()
kent iemand trouwens die piercingshop in utrecht die om de hoek ook een tattooshop heeft? ik ben de naam kwijt en zou het graag willen weten!!
Suwbi schreef:Ik heb een beetje een rare vraag maarja vragen zijn er om te stellen dus..mensen zien oorbellen (gewoon op 'normale' plek) vaak niet als piercing, en zo'n helix (ofzo) is dat dan wel echt een piercing?
Myryana schreef:Ik ben benieuwd hoe het bij mij gaat staan aangezien ik ook nog een normale tongpiercing heb.
Oh en die piercingshop heet dick de wit magic tattoo en piercings.
Myryana schreef:Ik ben benieuwd hoe het bij mij gaat staan aangezien ik ook nog een normale tongpiercing heb.
Myryana schreef:Nope, dan kan ik niet meer eten en verhonger ik :p