Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) en haha opeens huh JEEEEEJ kreeg de lach niet van m'n gezicht ik zat ECHT in de stress! Bedankt voor je hulp enzo!
Gerbenfroh schreef:Ik kan trouwens alsog zwanger zijn toch, ongesteldheid door pil hoeft niets te zeggen?
Zit jij jezelf even gek te maken. Niet vervelend bedoeld maar ik kon een glimlach niet laten, eerst helemaal blij dat je ongesteld bent, en nu toch weer twijfel.
Gerbenfroh schreef:Ik kan trouwens alsog zwanger zijn toch, ongesteldheid door pil hoeft niets te zeggen?
Jeetje, op deze reacties zit ik niet te wachten. 'je bent zwanger hoor'. 'Hoe je doet'
)
Gerbenfroh schreef:Waarom denkt dan iedereen altijd van YES ik ben niet zwanger want ik ben ongesteld - terwijl dat dus neeergens op slaat?
Die mag je niet met alcohol op doen zeker? Dan doe ik het wel dinsdag (savonds alcohol sochtends testen mag dat?)
want ben morgen jarig
) dat wordt verward met ongesteldheid, het lijkt er erg op
Ik zelf ben 3 keer ''ongesteld'' geworden tijdens mijn zwangerschap, maar dit waren dus gewoon kleine stukjes ja.. restjes.. uit de baarmoeder.. Als je het fijne ervan wilt weten zou je het even moeten googlen ''doorbraakbloeding''
)
Gerbenfroh schreef:Naja ik laat het toch weghalen (sorry als dat er een beetje hard uitkomt zo bedoel ik het niet)
Maar als ik morgenavond 4 glaasjes wijn drink (ga niet stappen ofzo dus lig om 11 uur in bed ofzo) kan ik dan in de ochtend test doen? Of morgen rond half 8 'savonds ervoor, maar 'savonds was niet goed?
Jarig!