Spikers schreef:Meld me ook maar weer had een abbo op dit topic maar de nieuwe berichten werden niet doorgestuurd en het topic eigenlijk vergeten, maar weer gevonden.
Ben laatst maar weer eens naar de huisarts geweest om te zeggen dat ik het niet meer zie zitten en hij vond het tijd dat ik met een reuma consulent ga praten maar ik ben er geestelijk nog niet klaar voor.
Mijn hele lijf doet pijn en is stijf vooral mijn heupen en rug daarbij ben ik erg moe en heb bijna nergens zin in alleen maar thuis zijn.
Paardrijden zit er al een tijd niet in voor mij na het uitmesten ben ik zowieso al een paar uur kapot.
Ik moet eigenlijk mezelf aansporen om die telefoontjes te gaan plegen.
Wie van jullie heeft met dit koude weer van de laatste dagen extra last en wat doe je dan, ik blijf zo veel mogelijk binnen en ga alleen naar buiten als het moet.
Ik heb helaas hetzelfde probleem. Maar mij is met klem aangeraden juist te blijven bewegen. En gezien ik ook 3 honden heb, en de paarden dus, heb ik eigenlijk ook geen keus. Ik wandel, weer of geen, om de dag met de honden, en de andere dag probeer ik te rijden.
Soms loop ik echt voetje-voor-voetje terug naar de auto met wandelen, zo'n pijn heb ik dan. Maar stilzitten maakt het alleen maar erger. Bewegen blíjft het beste.
Sterkte in elk geval, het is zo vreselijk soms!