mijn tong is weer 'beter':D woensdagavond ging hij met de minuut meer pijn doen en was ook goed dik. heb lange staafje uitgekookt en weer in gedaan, en voelde de pijn gewoon wegzakken. nu nog licht spierpijn, maar kan weer alles
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar ik ben geldloos
Ze schijt bagger als ze dat zou laten doen
of rent weg haha
mariellexxx schreef:Ik kreeg het alleen een beetje moeilijk want ik wou ook meteen weer allemaal dingen laten zettenMaar ik ben geldloos
Ga naar een juwelier, aangezien ik niet weet waar jij woont en jij voor jezelf het beste een goede juwelier kan uitzoeken en daar gaan vragne hoe duur het is .. Daar kunne wij jou niet mee helpen 
japsie schreef:maar hoe duur is het gaatjes laten schieten bovenin per knopje?

Heeft er niet zo veel mee te maken
Maar goed
Schieten in je kraakbeen.. Kan toch een bloemkool oor veroorzaken.. ?
!!
!!

Applelove schreef:Een vriendin van mij heeft er een poosje geleden een navel piercing laten zetten. ze kon niet kiezen uit ringetje of staafje en kreeg dus een ringetje. nu is ie gaan zweren ze had wel zeep mee gekregen. Nu komt er allemaal pus uit. Ze mag niet meer aan de piercing zitten van de piercing shop. maar de korstjes mogen ook niet in de "wond" komen. Nu kan ze de piercing ook niet meer draaien zit vast.
nu is ze voor controle geweest en geven haar de schuld dat ze geen sterilon mocht gebruiken. Hoe moet zij nu zorgen dat de piercing goed geneest?
+ het is al laat.. als je advies wil hoor ik het wel en dan typ ik het morgen wel 
Weer eens een gaatje in mijn oren erbij laten schieten. Ik ga gewoon van onder naar boven en ik heb er in ieder oor nu 4 .. 8 dus bijelkaar. Wordt dus mijn 5e gaatje dan

wat heeft die in vredesnaam over MIJN lijf te zeggen?
GRR IK BEN ECHT BOOS!
ben eruit!!! nu alleen nog voor geld zorgen! haha
Ik wil nog zoveel .. echt niet normaal .. Maarja eerst op mijn geld wachten
Muizje schreef:Brrr... Ik ga vanmiddag naar die zaak!! help!!
Hebben jullie allemaal '1 tepelpiercing of 2?? Zit nog beetje te twijfelen
Plucker. Ik heb zelf geen tepelpiercing, maar ik denk dat het branderige gevoel zeker nog wel even blijft, is ook persoonlijk verschillend maar als ik jou verhaal hoor denk ik het wel. Gewoon lekker goed schoonhouden komt helemaal goed