[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nienke1208

Re: Het [Centrale] Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 20:00

ik heb nog nooit van gehoord dat ze ringetjes in je tong zetten...
mijn tong is weer 'beter':D woensdagavond ging hij met de minuut meer pijn doen en was ook goed dik. heb lange staafje uitgekookt en weer in gedaan, en voelde de pijn gewoon wegzakken. nu nog licht spierpijn, maar kan weer alles

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 20:42

ze zetten wel eens ringetjes vooraan in de tong.. maar raden dit vaak af omdat hij dan zeer snel uitgroeid en omdat er veel kans is dat hij tussen je tanden komt en dus uitscheurd..

japsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 08:09

ik wil gaatjes boven in mijn oor laten schieten, het liefst twee aan elke kant kan dat tegelijk en krijg je dan misschien korting. en hoe duur is het ongeveer?

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 09:01

Ik denk dat je geen korting krijgt, en als je ze laat schieten zoals jij zegt, dan kan dat erg goedkoop bij de juwelier.
En als je ze wil laten piercen gewoon bij een goede piercingshop en das alleen wel wat duurder ...

Ik was gisteren weer in de shop .. alleen jammergenoeg niet voor mij .. Vriendin van mij had 3/4 weken terug een septum en haar 2 wenkbrauw piercings opnieuw laten zetten. En nu ging ze gisteren terug om kortere staafjes in dr wenkbrauwen te laten zetten.

Ik kreeg het alleen een beetje moeilijk want ik wou ook meteen weer allemaal dingen laten zetten Maar ik ben geldloos

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 10:19

Het leek al erg nep op de cam.. En omdat ze al geen oorbellen mocht.. lijkt het me helemaal stug dat ze dit wel mocht... Geloof er toch niet Ze schijt bagger als ze dat zou laten doen of rent weg haha

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 12:15

mariellexxx schreef:
Ik kreeg het alleen een beetje moeilijk want ik wou ook meteen weer allemaal dingen laten zetten Maar ik ben geldloos

Haha dat heb ik nou ook!!!
Iedere keer als ik de shop binnen lopen zo'n 2 a 3 keer per week.. krijg ik weer kriebels

japsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 16:19

maar hoe duur is het gaatjes laten schieten bovenin per knopje?

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 16:31

NOU DAT VERSCHILT DUS HEEL ERG Ga naar een juwelier, aangezien ik niet weet waar jij woont en jij voor jezelf het beste een goede juwelier kan uitzoeken en daar gaan vragne hoe duur het is .. Daar kunne wij jou niet mee helpen
Succes

nickepickje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 22:08

japsie schreef:
maar hoe duur is het gaatjes laten schieten bovenin per knopje?

Ik heb er gister een bovenin laten schieten. die van mij was €6. Bij de meeste juweliers is het ongeveer 6 á 7 euro per knopje. Je voelt er trouwens helemaal niks van!

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 00:51

Ik heb er 2 onder elkaar boven in me oor! Persoonlijk vind ik aan allebei de kanten niet mooi, maarjha smaken verschillen! & ik heb ze ook gewoon laten schieten.. Succes ermee!

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 11:50

Ik vind het aan 1 kant ook mooier... Tonpiercing noeg mooier Heeft er niet zo veel mee te maken Maar goed Schieten in je kraakbeen.. Kan toch een bloemkool oor veroorzaken.. ?

Zag een keer op tv iemand had het laten doen, was fout gegaan en stuk van zn oor stierf af.. Bij Shoc Doc geloof ik.. Heel raar gezicht..!

nickepickje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 11:52

Ik vind aan allebei de kanten niet mooi, 2 onder elkaar aan een kant vind ik wel leuk (die komt er ook zeker nog wel bij) en je kan er idd een bloemkool oor van krijgen, dat is best verrot

ocean_polly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 12:57

ik heb links in me oor bovenin 2 gaatjes maar in mijn bovenste gaatje 2 oorbellen

An0ukJeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 15:05

ik heb gewoon onderin me oren gaatjes, en één bovenin me oor. ik heb gister navelpiercing laten zetten. staat erg mooi !!
trouwens, hoi ik ben anouk en kom uit apeldoorn. ik kom lekker met jullie meekletsen als dat goed is !!

ocean_polly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 15:11

dat is altijd goed anouk
ik ga volgende week me tongpiercing laten zetten denk ik.... als ze dat nog doen ipv me andere piercing

Applelove

Woonplaats: Kapsone's..? Hoe bedoel je..? Het is gewoon een feit dat IK beter ben dan JIJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 18:03

Een vriendin van mij heeft er een poosje geleden een navel piercing laten zetten. ze kon niet kiezen uit ringetje of staafje en kreeg dus een ringetje. nu is ie gaan zweren ze had wel zeep mee gekregen. Nu komt er allemaal pus uit. Ze mag niet meer aan de piercing zitten van de piercing shop. maar de korstjes mogen ook niet in de "wond" komen. Nu kan ze de piercing ook niet meer draaien zit vast.
nu is ze voor controle geweest en geven haar de schuld dat ze geen sterilon mocht gebruiken. Hoe moet zij nu zorgen dat de piercing goed geneest?

ocean_polly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 22:44

heeeeeeeeel veel spoelen met unicura zeep

gewoon een glas water pakken (niet tegroot) daar unicura zeep bij doen en dan 4 tot 6 x per dag dat glas om der piercing heen drukken (ze kan het best gaan zitten op de bank) en dan heen en weer schudden zodat het weekt

heb ik ook gedaan en helpt echt heel erg goed

Draakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 22:52

Applelove schreef:
Een vriendin van mij heeft er een poosje geleden een navel piercing laten zetten. ze kon niet kiezen uit ringetje of staafje en kreeg dus een ringetje. nu is ie gaan zweren ze had wel zeep mee gekregen. Nu komt er allemaal pus uit. Ze mag niet meer aan de piercing zitten van de piercing shop. maar de korstjes mogen ook niet in de "wond" komen. Nu kan ze de piercing ook niet meer draaien zit vast.
nu is ze voor controle geweest en geven haar de schuld dat ze geen sterilon mocht gebruiken. Hoe moet zij nu zorgen dat de piercing goed geneest?

Spoelen met zeezout oplossing
kopje heet water daar 1 theelepel zeezout in oplossen
en laten afkoelen. dan zet je het kopje op de navel en laat het 5 minuten weken, daarna naspoelen met water.
en dan droog deppen.
verder niet meer aanzitten
dit 1 a 2 keer per week doen
zo ontsmet je de piercing en de wond
en geneest het beter

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 23:14

Hmmz.. ik kan je wel advies geven over je navel piercing, maar ik denk dat je heel veel verschillende reacties krijgt + het is al laat.. als je advies wil hoor ik het wel en dan typ ik het morgen wel

Ik ga zodra ik mijn eerste loon heb Weer eens een gaatje in mijn oren erbij laten schieten. Ik ga gewoon van onder naar boven en ik heb er in ieder oor nu 4 .. 8 dus bijelkaar. Wordt dus mijn 5e gaatje dan

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 23:35

GVD; ik ben echt heel erg boos! Van me ma mag het (njaa ze zit nog te twijfelen maar ik kan haar toch overhalen) en dan mag het van me stiefpa niet! Me stiefpa wat heeft die in vredesnaam over MIJN lijf te zeggen? GRR IK BEN ECHT BOOS!

ocean_polly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 23:38

mijn stiefvader was ook zo erg

ik ben me navelpiercing toen samen met me echte pa gaan zetten toen kon ie er nix over zeggen

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 23:49

ja ga toch maar voor tragus ben eruit!!! nu alleen nog voor geld zorgen! haha

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 07:37

Haha mijn tragus komt er ook nog Ik wil nog zoveel .. echt niet normaal .. Maarja eerst op mijn geld wachten

SassieSjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 08:03

Muizje schreef:
Brrr... Ik ga vanmiddag naar die zaak!! help!!

Hebben jullie allemaal '1 tepelpiercing of 2?? Zit nog beetje te twijfelen

Hej goede morgen,

Hoest met jou piercings?
Met de mijne wel oke, heb er zaterdag een langer staafje in laten zetten die andere die zat wat te strak, en dat deed erg pijn!!!
Voor de rest brand het nog steeds maar dat moet wennen denk ik !!!
xxx Sasss

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 12:42

Fijn dat het goed gaat met je nipple Plucker. Ik heb zelf geen tepelpiercing, maar ik denk dat het branderige gevoel zeker nog wel even blijft, is ook persoonlijk verschillend maar als ik jou verhaal hoor denk ik het wel. Gewoon lekker goed schoonhouden komt helemaal goed