Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Net nog even uitgezocht, een verzekering voor een scootmobiel is in NL verplicht.
De scootmobiel kentekens zijn als het goed is niet hetzelfde als van brommers. Brommer kentekenplaatjes zijn van metaal en blijven hun leven lang er op zitten, bij scootmobielen krijg je elk jaar een nieuwe sticker in een andere kleur, waardoor direct te zien is of hij voor dat jaar is verzekerd. De stickers worden opgestuurd door de verzekeraar.
Vet zonde, heb ik straks een mooi apparaat, moet er meteen een lelijke sticker opmaar goed als het maar rijdt he
sterregoud schreef:Ik vind het zelf moeilijk om allerlei vakantieplannen te horen, terwijl ik al tig jaar niet echt op vakantie kan.
Het is toch een eerste gespreksonderwerp bij veel mensen.
Telpeva schreef:Bij mij is er niet zoveel nieuws te melden, ik wacht nog steeds op de scootmobiel. Als ze zich aan de aangegeven levertijd willen houden, dan hebben ze tot en met aanstaande woensdag/overmorgen om hem te leveren, maar ik heb nog helemaal niks gehoord dus ik vrees ervoor dat het langer gaat duren.
Wat leuk Earth van je reis! vond je het niet spannend met Trump aan de macht? Merkte je daar nog wat van of kon je gewoon lekker je ding doen zoals verwacht?
Telpeva schreef:Bedanktik kijk het weer morgen en overmorgen gewoon even aan of ik dan ook ga rijden of niet, ik ben al blij dat hij er dan gewoon is.