Mooie foto's Pien. Heb je ver opgelopen? Fijn dat je erom kon lachen
Fijn dat je even buiten bent geweest Goof, hopelijk voel je je snel helemaal beter..
Ik ben vandaag in alle vroegte met vriend, zusje en haar vriend naar Duitsland gereden, naar Europapark. Daar hebben we zo'n 6 km gelopen. Helaas nu enorme last van m'n linker voet, hopelijk morgen weer beter, want dan wil ik hier nog een rondje door het bos voor we naar huis gaan Eurpapark is zeker een aanrader, heel mooi in elkaar gezet met veel details. Savonds mooi verlicht.
Bootsiebob,wat een jaloers makende mooie foto's! Zo mooi als de bergtoppen in het zonlicht zijn,en het dal in de schaduw. Maar ik vind de natuur daar zo mooi.
Jojoleinee,ook mooie foto's van jullie wandeling. Die toren,is dat een uitkijktoren,of een skischans?
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 29-12-22 16:05
Bootsiebob wow! Zo mooi daar.
Jojoleine heerlijk in de heuvels.
Ik heb net gewandeld, geen foto's kunnen maken want we hadden een verstekeling die met ons mee wandelde. Een zwarte labrador kruisig die met ons meeliep, tot aan de plek waar we weer langs de weg moesten. Dus dierenambulance gebeld en mijn man kwam snel een riem brengen. Inmiddels is de hond opgehaald Coco vond het wel gezellig. Was ook een hele lieve hond. Maar geen eigenaar gespot.
Wow Bootsiebob wat een prachtige foto's Die bergen en dan die luchten erbij heerlijk.
Joleine bij jou ook heuvelachtig en ook echt prachtig
Wij zijn dus naar Schoorl geweest en wat een weer echt heerlijk om te wandelen. En ik vond het ook mooi. We hebben de zwarte route gelopen 8,4 km.
gaucho
Geplaatst: 29-12-22 16:29
Bekende plekjes BeFunny, en inderdaad prachtig weer
Ik wou net een rondje met Joep gaan lopen omdat het even droog leek te blijven, maar we kregen een enorme bui. Joep zit nog onder de auto voor de deur, die wou niet door de regen
Bootsiebob
Geplaatst: 29-12-22 16:48
Geweldig weer BeFunny. Mooi licht. Is de bodem nou bevroren of is het zand op de 6e foto van onder? De tweede is ook bijzonder mooi
Joep zal regen wel niet zo fijn vinden gaucho Wij hadden gisteren echt mazzel met het weer. Vandaag is het weer bewolkt.
Dit hebben we gelopen Moonsparkle. Begonnen rechtsboven bij Tannenboden, toen naar rechtsonder, Prodalp, vervolgens tot halverwege dezelfde weg terug en toen naar het meer linksonder, Seeben en weer dezelfde weg terug naar Tannenboden, het startpunt
Arme hond heeft een limber tail sinds gisteravond Waarschijnlijk teveel gekwispeld en te groot temperatuurverschil buiten en in de auto. Vandaag is hij heel erg zielig en hij heeft pijn aan zijn staart Maar wat heeft hij genoten gisteren, hij heeft zoveel gerend, gerold en sneeuwballen en stokken gevangen
Flumserberg is ongeveer 1,5 uur rijden vanaf Zürich en toch wel mijn lievelings skigebied (maar vooral om te wandelen, ook al heb ik er jaren geskied)