Gister hele dag last van verhoging en keelpijn door opgezette klieren. Vannacht last van de spokende kat. Nu niks meer aan de hand

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElSea schreef:Ik heb besloten de booster niet te gaan halen. Ben inmiddels volledig gevaccineerd maar heb er zulke serieuze menstruatie klachten aan over gehouden dat ik het niet meer aandurf om de booster te gaan halen helaas. Zie er vooral erg tegenop dat mijn sociale leven mij dan weer 'afgepakt' wordt.
Morrie schreef:Geen blaadje gehad, ook geen oproepbrief, die zal over een maand wel komen. Maar hij staat erbij in de app, dus zolang mijn telefoon het nog doet, is dat mijn bewijs.
Niet dat ik ergens heen ga overigens waar ik het nodig zou hebben.
Needje schreef:En omdat mensen gewoon schijt hebben aan hun afspraak en gewoon komen wanneer het ze uitkomt staan mensen dus soms wel 1,5 uur in de rij voor hun afspraak. Super fijn!!
Het zou fijn zijn als ze bij de ingang de afspraak tijd zouden checken. Maar ja. Teveel moeite blijkbaar.
sureido schreef:Heel gek dan dat dat zo verschilt, omdat er ook echt op dat blaadje staat: bewaren en niet kwijt rakendaarom dacht ik dat het overal wel meegegeven werd..
karrij schreef:Needje schreef:En omdat mensen gewoon schijt hebben aan hun afspraak en gewoon komen wanneer het ze uitkomt staan mensen dus soms wel 1,5 uur in de rij voor hun afspraak. Super fijn!!
Het zou fijn zijn als ze bij de ingang de afspraak tijd zouden checken. Maar ja. Teveel moeite blijkbaar.
Jemig waar maak jij je druk om zeg, bij de GGD zelf is het totaal geen probleem!
Het is de toon die de muziek maakt
karrij schreef:Needje schreef:En omdat mensen gewoon schijt hebben aan hun afspraak en gewoon komen wanneer het ze uitkomt staan mensen dus soms wel 1,5 uur in de rij voor hun afspraak. Super fijn!!
Jemig waar maak jij je druk om zeg, bij de GGD zelf is het totaal geen probleem!
Het is de toon die de muziek maakt
Zebrastreep schreef:Ben ik weer even met een vraag! Ik zit alvast de vragenlijst over mijn gezondheid deels in te vullen en zit bij kopje 15 te kijken naar : kreeg u na een eerdere vaccinatie tegen corona allergische klachten zo ja, welke.
Nu heb ik daarvan niks maar ik was de vorige keer wel even flink misselijk maar echt pas na uren hoefde niet over te geven. Ik neem aan dat dat gewoon een normale bijwerking is? Neem aan dat ik het in combinatie moet lezen als buikpijn , diarree , misselijk of overgeven ?
Mijn moeder en zusje werden al vrij vlot misselijk de eerste keer eigenlijk na 15 minuten al bleek dat ze toen ook hadden moeten bellen naar de huisarts....
Ik vindt het lastig ik denk dat ik gewoon nee in moet vullen hoor want het was niet binnen 15 minuten en pas uren later en het duurde maar vrij kort.
CharleyT schreef:Morrie schreef:Geen blaadje gehad, ook geen oproepbrief, die zal over een maand wel komen. Maar hij staat erbij in de app, dus zolang mijn telefoon het nog doet, is dat mijn bewijs.
Niet dat ik ergens heen ga overigens waar ik het nodig zou hebben.
Herkenbaar, geen oproep brief gehad, geprikt en zonder wat voor papiertje dan ook naar huis. Binnen 24 uur de booster in mijn app. Desnoods ook maar weer een printversie uitdraaien, voor het geval dat mobieltje problemen geeft.
Gevaccineerd in Amersfoort.
Zebrastreep schreef:Ben ik weer even met een vraag! Ik zit alvast de vragenlijst over mijn gezondheid deels in te vullen en zit bij kopje 15 te kijken naar : kreeg u na een eerdere vaccinatie tegen corona allergische klachten zo ja, welke.
Nu heb ik daarvan niks maar ik was de vorige keer wel even flink misselijk maar echt pas na uren hoefde niet over te geven. Ik neem aan dat dat gewoon een normale bijwerking is? Neem aan dat ik het in combinatie moet lezen als buikpijn , diarree , misselijk of overgeven ?
Mijn moeder en zusje werden al vrij vlot misselijk de eerste keer eigenlijk na 15 minuten al bleek dat ze toen ook hadden moeten bellen naar de huisarts....
Ik vindt het lastig ik denk dat ik gewoon nee in moet vullen hoor want het was niet binnen 15 minuten en pas uren later en het duurde maar vrij kort.