Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
besita schreef:er liggen bij jullie net geen 150 mensen op IC ...verdeeld over hoeveel ziekenhuizen is dat dan ?
op 1350 ic bedden lees ik net
MarlindeRooz schreef:Leer alsjeblieft eens tabellen lezen. Van 1 tot 22 september is er een stijging van 285 patiënten op de IC.
Dimphyl schreef:bigone schreef:Ik heb nu getemd op je bericht Dimphyl, je liegt !!
Waar lieg ik?
Google zelf maar. Er zijn fotos naar buiten gebracht van massagraven en van lijkwagens in een rij, die eigenlijk al van een aantal jaar geleden zijn uit een heel ander land.
Ik kan zo even geen link sturen, ben aan het werk, maar ga er vanavond even naar zoeken.
[ [url=m/FhQAyc.png]Afbeelding[/url] ]
Janinevv schreef:Blue eyes: normale jaren loopt het griep virus ook op wanneer de r in de maand terug komt.
Gommers zei zelf ook al zo’n pcr test zegt vrijwel niets.
Dus we kunnen wel massaal gaan testen maar waar testen we dan op?
Janinevv schreef:Blue eyes: normale jaren loopt het griep virus ook op wanneer de r in de maand terug komt.
Gommers zei zelf ook al zo’n pcr test zegt vrijwel niets.
Dus we kunnen wel massaal gaan testen maar waar testen we dan op?
Citaat:Gommers verduidelijkte echter al snel, via zijn eigen Linkedin-pagina, dat hij vindt dat alleen een PCR-test niets zegt én dat het om deze reden heel belangrijk is om symptomen erbij te betrekken en te testen als er klachten verschijnen. Een oude infectie zorgt immers niet meer voor nieuwe symptomen die passen bij COVID-19.
Gommers vindt dus niet dat de test van de GGD waardeloos is. Inmiddels heeft Café Weltschmerz de titel van hun video veranderd. Ze stellen nu alleen dat Gommers zich herkent in kritiek op de PCR-test. Desondanks is de originele kop nog steeds te vinden op meerdere complotwebsites, als WantToKnow en JDreport.
Janinevv schreef:Als hij heeft verkeerd verwoord dan niet. Maar als het niet actief is in die zin hebben we er daarin niet veel.
Ik had Pfeiffer konden ze terug zien maar was niet meer besmettelijk. Dan is al die media die erboven op zit toch ook alleen maar angst zaaiend ?
Janinevv schreef:Hoezo? Ik wil liever geen mondkap op omdat ik mij daar niet fijn bij voel. En dat hebben meerdere mensen.
Janinevv schreef:Als hij heeft verkeerd verwoord dan niet. Maar als het niet actief is in die zin hebben we er daarin niet veel.
Ik had Pfeiffer konden ze terug zien maar was niet meer besmettelijk. Dan is al die media die erboven op zit toch ook alleen maar angst zaaiend ?
Janinevv schreef:Hoezo? Ik wil liever geen mondkap op omdat ik mij daar niet fijn bij voel. En dat hebben meerdere mensen.