Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vulina schreef:Roosch schreef:Ik dacht "ik heb wel eens gelezen dat je in bed de meeste calorieën verbrandt." Ik zal het wel verkeerd doen op dit moment want ik voel er nog niet veel van, dus ik zal me maar uit bed hijsen en aan de dag beginnen.
Ik denk dat je dan wat anders moet doen daar
Roosch schreef:Ha goed zo! Iets om naartoe te werken.
Ik ben al jaren verliefd op deze foto's dus daar gaat mijn letterlijke en figuurlijke reis naartoe.
Relaxed schreef:Ik wil graag laserontharen, bikinilijn/oksels en later misschien ook wel benen.. Ik heb al bedacht om dat aan een streefgewicht te koppelen. Maar momenteel gaat het voor geen meter, ben niet vooruit te branden.. Ik ben heel slecht in dat lange termijn plannen
Relaxed schreef:Beide, kan me er niet toe zetten.. Had het er gisteren met een vriendin ook over, heb gewoon nergens zin in. Met mooi weer vind ik de sauna altijd wel lekker, tas staat al de hele week in de gang, maar heb dan uiteindelijk gewoon geen zin om te gaan. Hang ik de hele avond weer een beetje op de bank. Vorige week nog een keer 's avonds rondje gefietst, dacht ik nog, dit ga ik vaker doen.. Sindsdien staat de fiets weer in de schuurIk moet misschien gewoon eens naar de huisarts met dit depressieve gedrag..
Ik ben me er zo van bewust dat het op deze manier nooit gaat lukken, maar het lukt me ook gewoon niet en waarom?