Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 09:22

Ik dacht "ik heb wel eens gelezen dat je in bed de meeste calorieën verbrandt." Ik zal het wel verkeerd doen op dit moment want ik voel er nog niet veel van, dus ik zal me maar uit bed hijsen en aan de dag beginnen. :D

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 09:24

Landvrouw trouwens ook een super mooi doel!!

Roosch hahaha. Nu pas uit bed komen. HeerlijK!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 09:25

Dustinlover schreef:
Landvrouw trouwens ook een super mooi doel!!

Roosch hahaha. Nu pas uit bed komen. HeerlijK!

:D

Ik heb al een uur staan strijken, en ga nu nog even knallen
voor werk.

Wellicht naïef, maar ik blijf volhouden dat ik maandagnacht naar
Spanje kan vertrekken !

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 09:30

Ja hey ik heb avonddiensten nu, dus eigenlijk is het nu 's ochtends vroeg voor me. :')

Ik zal me maar eens nuttig maken, een plan maken en kijken wanneer Foxy weer mag. Ook maar gelijk boodschappen doen en nu goede dingen meenemen. Back on track. Dit kunnen we allemaal wel. *\o/*

Gewoon blijven volhouden BB, wishful thinking!

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 09:59

Haha ik begin standaard om 7.00 en dat is met thuiswerken al uitslapen.. Moest eerder altijd om 5.15 men bed uit. Nou Vind half 7 wel een mooie tijd haha

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 10:45

Roosch schreef:
Ik dacht "ik heb wel eens gelezen dat je in bed de meeste calorieën verbrandt." Ik zal het wel verkeerd doen op dit moment want ik voel er nog niet veel van, dus ik zal me maar uit bed hijsen en aan de dag beginnen. :D

Ik denk dat je dan wat anders moet doen daar :D

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 10:46

Mooi doel Landvrouw!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 10:51

Hier al wandeling er op zitten. Wandeltempo iets onderschat dus was een uur te vroeg bij de berghut. Met rugtas van 10 kilo en foto- en drinkstops tussendoor met toch wat hoogtemeters alsnog bijna 5 km / uur.

Afbeelding

Maar doorgewandeld naar hotel, wandelschoenen gewisseld voor slippers, zware fotorugtas voor een lichte met boek en puzzelboek en zo weer naar boven wandelen.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 10:56

hier elke dag tot laat in bed, ene keer 10.00 andere keer zoals nu nog later. Diverse ziektes waardoor vroeg opstaan niet meer lukt. |o

Roosch ik ben bang dat al mijn geld in de emigratie zit, maar wil heel graag een goede camera om de paarden mooi op de foto te zetten. :=

Gaucho, heerlijk zo wandelen, vroeger liepen wij ook gerust 20km. Helaas lukt dat niet meer. :\

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 12:36

Vulina schreef:
Roosch schreef:

Ik denk dat je dan wat anders moet doen daar :D

Oh.. wat dan? -O- :D

Ah mirjamalvaro, een emigratie, dat is ook wat om naartoe te werken. Jeetje!

Nou ik heb de Eetmeter app ook weer aangeslingerd. Die behoorde tot het verdoemenishoekje de laatste weken. :')

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 20:40

Wat een leuk idee Roosch! Ik ga er ook eens over nadenken.

Landvrouw wat een mooi doel!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 20:53

Roosch, ja klopt. Paarden hebben vakantie, en wij zijn enkel aan het inpakken en opruimen. :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 21:06

Natuurlijk is de beste beloning jezelf goed voelen en lekker in je vel komen te zitten, maar volgens mij ben ik net een hond.. die heeft af en toe een beloning nodig. :D :D

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 21:08

_O-

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-20 21:38

Wij kunnen dit *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Dat moest ik even zeggen :D

En Roosch, ik heb ook iets heel duurs (voor mijn idee) voor als ik onder de 100 ben. Dan wil ik graag een armband (of misschien ketting) maar dan geen folderaanbieding :D
Ik ben nu stiekem wel benieuwd wie je op het oog hebt en wat

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 21:39

Als ik op mijn doelgewicht ben wil ik lessen van een grote naam in de ijslander wereld :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 21:40

Ha goed zo! Iets om naartoe te werken.

Ik ben al jaren verliefd op deze foto's dus daar gaat mijn letterlijke en figuurlijke reis naartoe. :))

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-20 21:55

Roosch schreef:
Ha goed zo! Iets om naartoe te werken.

Ik ben al jaren verliefd op deze foto's dus daar gaat mijn letterlijke en figuurlijke reis naartoe. :))

Gaaf! Dat zie ik je idd zo doen :j

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 09:34

Oeh! Heel gaaf Roosch. Ik heb veel jurken in die stijl (die nu allemaal te groot zijn :()

In november word ik 40, ik heb niet een bepaald streefgewicht in mijn hoofd, in ieder geval niets erbij en nog net wat strakker tegen die tijd. Dan heb ik wel een paar nieuwe Sendra laarzen verdiend. Of een nieuwe superdeluxe blender voor in mijn nieuwe keuken. Verder heb ik echt alles wat ik nodig heb, zelfs al een mooie vakantie voor volgend jaar in het vooruitzicht. Dit is echt verwennerij voor mezelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 09:37

Ik wil graag laserontharen, bikinilijn/oksels en later misschien ook wel benen.. Ik heb al bedacht om dat aan een streefgewicht te koppelen. Maar momenteel gaat het voor geen meter, ben niet vooruit te branden.. Ik ben heel slecht in dat lange termijn plannen :o

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 09:44

Wat gaaf Roosch! Maar inderdaad, flinke uitgave! Maar, als je het hebt zou ik het zeker doen. Mooi cadeau voor jezelf.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 10:00

Relaxed schreef:
Ik wil graag laserontharen, bikinilijn/oksels en later misschien ook wel benen.. Ik heb al bedacht om dat aan een streefgewicht te koppelen. Maar momenteel gaat het voor geen meter, ben niet vooruit te branden.. Ik ben heel slecht in dat lange termijn plannen :o

Kom Relaxed, laten we jou er even doorheen slepen. Waarom lukt het nu voor geen meter? Is het het eten of het bewegen?

Gaucho ik heb ook veel jurken in dje stijl. <3 over 2 weken heb ik een bruiloft en dan trek ik mooi mijn laatste aanwinst op dat gebied aan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 10:13

Beide, kan me er niet toe zetten.. Had het er gisteren met een vriendin ook over, heb gewoon nergens zin in. Met mooi weer vind ik de sauna altijd wel lekker, tas staat al de hele week in de gang, maar heb dan uiteindelijk gewoon geen zin om te gaan. Hang ik de hele avond weer een beetje op de bank. Vorige week nog een keer 's avonds rondje gefietst, dacht ik nog, dit ga ik vaker doen.. Sindsdien staat de fiets weer in de schuur :+ Ik moet misschien gewoon eens naar de huisarts met dit depressieve gedrag..

Ik ben me er zo van bewust dat het op deze manier nooit gaat lukken, maar het lukt me ook gewoon niet en waarom? :?

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 10:21

:(:)

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 10:55

Relaxed schreef:
Beide, kan me er niet toe zetten.. Had het er gisteren met een vriendin ook over, heb gewoon nergens zin in. Met mooi weer vind ik de sauna altijd wel lekker, tas staat al de hele week in de gang, maar heb dan uiteindelijk gewoon geen zin om te gaan. Hang ik de hele avond weer een beetje op de bank. Vorige week nog een keer 's avonds rondje gefietst, dacht ik nog, dit ga ik vaker doen.. Sindsdien staat de fiets weer in de schuur :+ Ik moet misschien gewoon eens naar de huisarts met dit depressieve gedrag..

Ik ben me er zo van bewust dat het op deze manier nooit gaat lukken, maar het lukt me ook gewoon niet en waarom? :?

Dat gevoel is enorm bekend! Ik weet niet of het mogelijk is natuurlijk, maar iets wat mij op een gegeven moment hielp om uit de sleur te komen is het volgende.
Stap 1: bedenken wat JIJ nu echt graag zou willen doen.
Stap 2: jezelf toestaan om dit nu ook gewoon even lekker te gaan doen
Stap 3: genieten van het moment
Stap 4: die is er niet, nu genieten de rest zie je straks wel weer! Belangrijkste is nu dat je je weer goed gaat voelen :(:)