Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

echt zo niet nice van die ritssluitingen.
 echt zo niet nice van die ritssluitingen.                                                         

tirzasarah10 schreef:Dat is ook een flinke jespri!!
Donderdag gaat hier het gips er af en als ik er aan denk zal ik een voor en na wassen foto plaatsen
Ik kan met mijn hand in het gips maar voel extreem veel velletjes haha, ik wil zo graag in mijn voetenbad voor de jeuk enz.

MaNdiii schreef:[ Afbeelding ]
Als ik jullie enkels zo ziet ben ik toch wel blij dat ze onderhuids gehecht hebben. Was ook na een ok aan enkelbanden en uiteindelijk het maken van 10 microfracturen om het botoedeem op te lossen.
Dit was trouwens na 2 weken gips

ga morgen eerst scrubben en korsten pulken(arts gaf het als advies
 ga morgen eerst scrubben en korsten pulken(arts gaf het als advies   ), van de week maar even een voetmasker ofzo
 ), van de week maar even een voetmasker ofzo

Morgen gaan ze opnieuw een zenuwblokade doen, kijken of dat nog wat helpt met de pijn.
  Morgen gaan ze opnieuw een zenuwblokade doen, kijken of dat nog wat helpt met de pijn. 

vorige keer gebruikt en echt geweldig resultaat
 vorige keer gebruikt en echt geweldig resultaat  al stond de huid toen niet zo gekkig.
 al stond de huid toen niet zo gekkig. 
  succes en sterkte
 succes en sterkte                                                         
Marcella schreef:Van afblijven weet ik ook alles af vooral dat het 9 van de 10 niet lukt.