Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kan er gelukkig ondertussen om lachen maar ben het nu ook wel zat aan het worden dat ik maar op 1 manier kan zitten en liggen
maar ik denk niet dat het wat wordt, eigenlijk.

zelfs niet toen ik m’n heiligbeen gebroken had met van t paard vallen. Gewoon niks te zien
rechts begint toch blauw te worden
nog steeds niks in vergelijking met jullie, maar ik ben nu alvast van mezelf onder de indruk
.
dieseltje09 schreef:In ht kader deze kunnen jullie vast waarderen.. dit is na een week geleden van mijn pony te zijn gestuiterd![]()
Mijn hele onderrug en billen zijn ondertussen nog steeds zwart incl grote vochtzak![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Britta31 schreef:Was er ook niet een keer een vrachtwagenchauffeur met een blauwe kont, ik dacht de vriend van een Bokker.
DideH schreef:Britta31 schreef:Was er ook niet een keer een vrachtwagenchauffeur met een blauwe kont, ik dacht de vriend van een Bokker.
Haha ja die herinner ik me ook nog ja, was die niet vanaf de laadklep ergens op gevallen oid? Die was ook echt heel heftig ja!
Edit: ik heb hem teruggevonden. Die parel staat op pagina 3 onderaan
Siggislief schreef:DideH schreef:
Haha ja die herinner ik me ook nog ja, was die niet vanaf de laadklep ergens op gevallen oid? Die was ook echt heel heftig ja!
Edit: ik heb hem teruggevonden. Die parel staat op pagina 3 onderaan
De foto's die er rondom van anderen bij staan (andere berichten) zijn ook behoorlijk paars/blauw/zwart.