Ik zag vanmorgen inderdaad al op insta dat je op tijd aan de wandel was, wel lekker begin van de dag!
Janine, bizar dat een beetje Vitamine D zoveel verschil kan maken. Wel fijn dat het dus redelijk makkelijk op te lossen is.
Ik zou als ik jou was kijken voor een andere weegschaal. Ik kan bij mijn weegschaal vijf keer in 10 minuten er op staan en dan is mijn gewicht elke keer exact hetzelfde. Als je hem altijd op dezelfde stevige ondergrond hebt staan, dan zou er niet zo'n verschil in mogen zitten.
Kimmie, de oefeningen die je nu voor je therapie moeten zijn, zijn wel oefeningen die ook bij meditatie gebruikt worden. En aan mediteren heb ik het laatste jaar best veel gehad. Hopelijk gaat het voor jou ook zo helpen!
Fading, het zal met jouw werk ook wel heel snel opwarmen als je bezig bent? Ben je vast wel wat liters aan zweet kwijt

Dilan, ik koop ook vaak het fruit wat in de aanbieding is, dus deze keer waren dat frambozen. Morgen eens zien wat er dan in de aanbieding is.
Wat goed van je meting! Heel mooi resultaat

Leonie, ik verbaasde me er van de week over hoeveel andere mensen ook al vroeg gaan hardlopen en wandelen. Maar verder is het inderdaad erg rustig op straat.
Jij bent echt wel lekker bezig met je crossfit en kickboksen of niet! Heerlijk.
Ik heb net even een halfuur gewandeld en deze keer zowaar volledig zonder rugpijn

Zometeen loop ik met mijn vriend de stad even in om hier ergens te gaan lunchen, vanavond ga ik broodjes zelfgemaakte hamburgers maken met salade. Ik ga geen kcal tellen vandaag, maar wel opletten met overige snacks en drankjes. Verder een luie dag denk ik, lekker met een boek op de bank.
Lijstje van gisteren
T: 3 rijstwafels met chocola
L: skyr vanille, whey crispy, cruesli chocola
T: frambozen, paar stukjes Tony chocola
A: wortels en aardappels uit de oven, geitenkaas, olijfolie
T: cracotte met kaas, olijven met feta
Totaal 1.561 kcal