Afvallen 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

leenbeesje

Re: Afvallen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 10:11

Renske, ik zit momenteel ook met dat probleem, vorig jaar 30 kg afgevallen en ik hou wel in de gaten dat ik niet te veel bij kom, maar ik geraak precies niet terug in het juiste ritme.

Ik ga wel mijn best doen om terug alles op te schrijven wat ik eet,dat ik me daar terug bewust van word, want ik merk toch vaak dat ik denk 'ach dit ene dingetje mag wel' en dat er ongemerkt nog volgen.

Bij deze geef ik mezelf een schop onder mijn kont!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 10:13

Renee1991 schreef:
Komt ie....... *tromgeroffel*

Goed gedaan allemaal!!!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
[ Afbeelding ]

Goed bezig allen!

Vergeten door te geven gisteren, ben afgelopen week niets afgevallen dus zo erg is het niet!

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 10:14

Ook ik kan me aansluiten bij het rijtje mensen die gewicht kwijt is. Mijn weegschaal maakte me gisteren heel blij toen er 1,4 kg af was :)

Wel direct savonds uit de bocht gevlogen, sowieso balen, ik had gewoon om 22.30 naar bed moeten gaan, maar ik moest voor school bezig. Niet gedaan, wel ruim 800 kcal weggegeten.. Stom.

Goed dat mag de pret niet drukken, ik kan het wel dus vandaag met goede moed weer verder :) Ik heb iig lekker eten mee, broodjes met tonijn, jum!

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 10:41

leenbeesje schreef:
Renske, ik zit momenteel ook met dat probleem, vorig jaar 30 kg afgevallen en ik hou wel in de gaten dat ik niet te veel bij kom, maar ik geraak precies niet terug in het juiste ritme.

Ik ga wel mijn best doen om terug alles op te schrijven wat ik eet,dat ik me daar terug bewust van word, want ik merk toch vaak dat ik denk 'ach dit ene dingetje mag wel' en dat er ongemerkt nog volgen.

Wil je mij ook meteen een schop geven? :))

Opschrijven en alles tellen enz, begin ik niet aan.
Is voor mij ook bijna niet te doen, zit met mijn werk vaak met lunchpakketjes en uitgebreide lunch.
En dan heb ik ook geen idee hoeveel beleg er op een broodje zit. :+
Hou er wel altijd rekening mee dat ik niet te veel ga eten, en het echte ongezonde zo vaak mogelijk laat staan. Er zijn nog wel eens snacks enz. maar daar kan ik redelijk vanaf blijven. :))

leenbeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 11:00

Renske_W schreef:
leenbeesje schreef:

Wil je mij ook meteen een schop geven? :))

Opschrijven en alles tellen enz, begin ik niet aan.
Is voor mij ook bijna niet te doen, zit met mijn werk vaak met lunchpakketjes en uitgebreide lunch.
En dan heb ik ook geen idee hoeveel beleg er op een broodje zit. :+
Hou er wel altijd rekening mee dat ik niet te veel ga eten, en het echte ongezonde zo vaak mogelijk laat staan. Er zijn nog wel eens snacks enz. maar daar kan ik redelijk vanaf blijven. :))

Ik stuur even een schop op :')

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 11:00

*ziet leenbeestje via agradi een schop bestellen en die laten bezorgen*

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 11:13

Hier even een baalmomentje. Was vorige week ineens 1.5 kilo af maar nu is er toch weer 0.2 bij. Snap het niet want ik eet in een flink tekort en er zou fysiek gezien echt meer af moeten gaan. Ga maar even een tijdje elke dag wegen om te checken of het niet gewoon vocht is ofzo -O-

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 11:14

Ik moet zeggen dat ik in het weekend wel gewoon wat chips eet, een wijntje drink, en een boterham met hagelslag eet. Anders hou ik het niet vol. Ik weet wel dat ik daarom na het weekend vocht vasthou. Dus ik weeg me daarom noooit op maandag of dinsdag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 11:15

Dat is bij mij (helaas) niet het geval. Ik eet ook in het weekend strak volgens schema en heb eigenlijk geen alcohol meer gedronken sinds ik begonnen ben. Van alcohol ben ik de volgende ochtend overigens altijd lichter, omdat het zo veel vocht afdrijft.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 11:15

Emmaa_ schreef:
Hier even een baalmomentje. Was vorige week ineens 1.5 kilo af maar nu is er toch weer 0.2 bij. Snap het niet want ik eet in een flink tekort en er zou fysiek gezien echt meer af moeten gaan. Ga maar even een tijdje elke dag wegen om te checken of het niet gewoon vocht is ofzo -O-

Moet je bijna ongesteld worden? Of flink gesport? Zouden twee redenen zijn waarom je vocht vast zou houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 11:16

DideH schreef:
Emmaa_ schreef:

Moet je bijna ongesteld worden? Of flink gesport? Zouden twee redenen zijn waarom je vocht vast zou houden.

Nope allebei niet :Y) Ben net ongesteld geweest en sporten ga ik pas weer doen als ik hersteld ben van mijn blessures en een deel van het vet eraf is. Maar goed. Gewoon weer strak in het gareel en van de week weer een poging.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 11:17

DideH schreef:
*ziet leenbeestje via agradi een schop bestellen en die laten bezorgen*

Straks thuis even kijken of hij al bezorgd is. :))

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 11:21

Als je vorige week 1.5kg afgevallen was, kan het ook zijn dat je juist vorige week vrij veel vocht was verloren voor je weegdag. Als je deze week toevallig vrij veel vocht vasthoud (soep gegeten gisteren, toevallig?), is tikt dat net iets omhoog in plaats van naar beneden.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 11:24

Hier lukte het ook niet. Afgelopen vrijdag gewogen, 0.2 erbij terwijl ik echt een tekort at en alles bijhield. Dit weekend ongesteld geworden, dus dat zou het kunnen verklaren.
Gisteren een dagje weg geweest met slecht (En te veel) eten, vandaag dus 1.5 erbij. Echt een baal moment, maar eigen schuld dikke bult. Hopelijk is een groot gedeelte vocht, maar ik baal wel dat als ik dan slecht eet ik er niet van kan genieten omdat ik alleen maar denk dat het slecht is.

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 11:44

Zo, afgelopen weekend weer een lastig weekend gehad. Ik heb het idee dat ik even die schop onder mijn kont moet hebben, dus iemand die me die wil geven? Vanavond in ieder geval nog op zoek naar een lekker en gezond recept, iemand tips? :D

Vorige week is mijn voetbaltraining weer begonnen, dus ook deze week weer lekker sporten. Het team is wat geïrriteerd over dat veel speelsters vaak afzeggen. Nu doe ik dat al niet, want ik vind Voetballen heerlijk, maar het is weer een lekkere stok achter de deur erbij!

Vanochtend op de weegschaal gaan staan, waar ik eerder 69,8 woog, ben ik weer iets gedaald naar 69,1 kg. Dus Dat is erg fijn, er zit weer schot in de zaak!

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 11:55

Afbeelding

Helpt het?

leenbeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 12:00

Mizora schreef:
[ Afbeelding ]

Helpt het?

Zal ik je binnen een week laten weten :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 12:23

Emmaa_ schreef:

Maar het gewicht kan ook zo schommelen zonder dat je last hebt van hormonen. Ik kan wel een kilo elke dag verschillen. Misschien een idee om je op te meten? Dan weet je echt of je slanker aan het worden bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 13:02

Ja of maar één keer in de week wegen. Ik was op een gegeven moment op dag 1 700 gram kwijt, en op dag 2 weer een kilo er bij. Is niet zo betrouwbaar, iedereen schommelt.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 13:29

Hoihoi!

Mag ik ook mee praten? ik moet echt nodig weer (verder) afvallen, maar ik moet helaas toegeven dat weer beginnen super lastig is. Ik ben 2,5 jaar geleden alweer 45 kilo afgevallen, helaas zit daar toch al weer een kilo of 5 aan. super zonde en eigenlijk wil ik nog best een kilo of 10-15 kwijt.

Ik ben nooit meer helemaal in mn oude structuur terug gevallen gelukkig, maar een beetje gezonder als nu mag best vind ik zelf.

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 13:33

Afbeelding

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 13:51

Ik heb net ook weer even gewogen, zit nu op 2,3 kg eraf :D zometeen weer sporten. Ik weeg 1 à 2 keer per week.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 14:23

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 14:31

Sannert schreef:
[ [url=m/DRBPba.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hahahaha voor mij klopt dit echt. :')

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 15:09

Sannert schreef:
[ [url=m/DRBPba.jpg]Afbeelding[/url] ]