Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
leenbeesje schreef:Renske, ik zit momenteel ook met dat probleem, vorig jaar 30 kg afgevallen en ik hou wel in de gaten dat ik niet te veel bij kom, maar ik geraak precies niet terug in het juiste ritme.
Ik ga wel mijn best doen om terug alles op te schrijven wat ik eet,dat ik me daar terug bewust van word, want ik merk toch vaak dat ik denk 'ach dit ene dingetje mag wel' en dat er ongemerkt nog volgen.
Bij deze geef ik mezelf een schop onder mijn kont!
Renske_W schreef:leenbeesje schreef:Renske, ik zit momenteel ook met dat probleem, vorig jaar 30 kg afgevallen en ik hou wel in de gaten dat ik niet te veel bij kom, maar ik geraak precies niet terug in het juiste ritme.
Ik ga wel mijn best doen om terug alles op te schrijven wat ik eet,dat ik me daar terug bewust van word, want ik merk toch vaak dat ik denk 'ach dit ene dingetje mag wel' en dat er ongemerkt nog volgen.
Bij deze geef ik mezelf een schop onder mijn kont!
Wil je mij ook meteen een schop geven?
Opschrijven en alles tellen enz, begin ik niet aan.
Is voor mij ook bijna niet te doen, zit met mijn werk vaak met lunchpakketjes en uitgebreide lunch.
En dan heb ik ook geen idee hoeveel beleg er op een broodje zit.
Hou er wel altijd rekening mee dat ik niet te veel ga eten, en het echte ongezonde zo vaak mogelijk laat staan. Er zijn nog wel eens snacks enz. maar daar kan ik redelijk vanaf blijven.
Emmaa_ schreef:Hier even een baalmomentje. Was vorige week ineens 1.5 kilo af maar nu is er toch weer 0.2 bij. Snap het niet want ik eet in een flink tekort en er zou fysiek gezien echt meer af moeten gaan. Ga maar even een tijdje elke dag wegen om te checken of het niet gewoon vocht is ofzo
DideH schreef:Emmaa_ schreef:Hier even een baalmomentje. Was vorige week ineens 1.5 kilo af maar nu is er toch weer 0.2 bij. Snap het niet want ik eet in een flink tekort en er zou fysiek gezien echt meer af moeten gaan. Ga maar even een tijdje elke dag wegen om te checken of het niet gewoon vocht is ofzo
Moet je bijna ongesteld worden? Of flink gesport? Zouden twee redenen zijn waarom je vocht vast zou houden.
Emmaa_ schreef:Hier even een baalmomentje. Was vorige week ineens 1.5 kilo af maar nu is er toch weer 0.2 bij. Snap het niet want ik eet in een flink tekort en er zou fysiek gezien echt meer af moeten gaan. Ga maar even een tijdje elke dag wegen om te checken of het niet gewoon vocht is ofzo