[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 10:23

DezeNaam schreef:
Ik ben echt zo verliefd op deze stijl. <3 (Ondanks dat mijn eigen tattoo eerder 'sketch' is). https://www.instagram.com/caledoniatattoo/?hl=nl
Helaas zit de artiest in Canada. Heeft er iemand enig idee of er in België/Nederland/omstreken mensen zitten die gelijkaardige dingen tatoeëren?

Wat vinden jullie er trouwens van om meerdere stijlen bij elkaar te combineren? Sommige mensen lijken er erg tegen te zijn omdat 'het niet bij elkaar past'. Nu lijkt het mij erg stom, aangezien ik meerdere stijlen gewoon leuk vind. :') (Het is natuurlijk anders dan drie verschillende stijlen op één been te zetten. Maar een andere stijl op je arm dan op je been moet naar mijn mening wel kunnen.)

Je moet zetten wat jij wil. Voor mij is het wel ideaal dat ik ze zelf teken, maar ik vermoed dat ik niet altijd door de dezelfde ga laten zetten (heb nu van 3 verschillende mensen wat) dus dan houd je altijd dat je andere stijl hebt, ookal past het dan wel bij elkaar.

mnka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:20

DezeNaam schreef:
Ik ben echt zo verliefd op deze stijl. <3 (Ondanks dat mijn eigen tattoo eerder 'sketch' is). https://www.instagram.com/caledoniatattoo/?hl=nl
Helaas zit de artiest in Canada. Heeft er iemand enig idee of er in België/Nederland/omstreken mensen zitten die gelijkaardige dingen tatoeëren?

Wat vinden jullie er trouwens van om meerdere stijlen bij elkaar te combineren? Sommige mensen lijken er erg tegen te zijn omdat 'het niet bij elkaar past'. Nu lijkt het mij erg stom, aangezien ik meerdere stijlen gewoon leuk vind. :') (Het is natuurlijk anders dan drie verschillende stijlen op één been te zetten. Maar een andere stijl op je arm dan op je been moet naar mijn mening wel kunnen.)

Ik heb meerdere stijlen op dezelfde arm. Black & grey, old school en neo traditional. Vind het niet eens zo heel erg misstaan. Sowieso moet je doen wat jij wilt, het is jouw lichaam :j

Willl65

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:45

Zelf maar 1 stijl op mijn bovenlichaam van 1 en dezelfde artist (rug/ sleeve En binnenkort de tweede sleeve) op mijn been een tattoo die in het buitenland gezet is. Ik denk dat er daar meer zullen volgen door verschillende artists wanneer ik “voel” dat ik iets wil vastleggen op mijn lichaam.
Is dus persoonlijk of je verschillend ga of 1 stijl

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 12:55

DezeNaam schreef:

Robin van Snip Art?

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 21:34

Joanne1987 schreef:
Wat een gave ideeën komen er weer voorbij! Mooie plaatjes ook, houdt wel van achterliggende gedachtes

Mijn man gaat deze maand ook even brainstormen met de shop, zijn 2e sleeve gaat komen in oktober, in teken van onze jongste zoon. Beetje lastig alleen, voor onze oudste staat er een krijger met boog, zoontje is boogschutter. Onze jongste is kreeft, iets lastiger :=

Was even spannend of het door kon gaan, ik ben sinds juni werkloos, maar heb gisteren te horen gekregen dat ik een nieuwe baan heb!

Fijn! Ik ben wel benieuwd!
Jouw man had eerst helemaal geen tattoo's toch?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 21:43

Dat is inderdaad pas een paar jaar geleden begonnen :)
Maar toen ook ineens goed. De eerste was mijn naam en zou een schouderblad stukje worden, artieste had er alleen een heel bovenrug stuk van gemaakt :=
Met damon en cody's naam stond zn hele rug vol, van Damon 1 volle sleeve en er komt dus een volle sleeve van cody bij
Toekomst waarschijnlijk ook nog een portret op zijn bovenbeen

Qua stijl, ik probeer het wel mooi passend te houden, vooral mijn rug sleeve wat aan elkaar zit.
Maar de rest is niet perse een bepaalde stijl. Mijn been stuk wordt een carrousel paard, het is wel allemaal vrouwelijk

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 22:01

Ik ben stiekem ook alweer aan het denken over de volgende... Vorig jaar in september de eerste laten zetten en nu staat de teller al op 3 :+
Het wordt denk ik een stieren/koeien schedel op de triceps/achterkant elleboog omdat ik diergeneeskunde studeer en graag richting de herkauwers wil!

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 22:38

Ik werk ook bij 'een grote' in Nl en het merendeel van mijn collega's heeft zichtbare tattoo's.
Waaronder ik zelf ook. :)

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 08:39

Hmm verkeerd topic zo te zien _O-

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 14:01

Ik heb even pauze. Tattoo wordt heel tof, hebben het oorspronkelijke ontwerp wat aangepast en zijn nu twee uur aan het zetten. Het stuk over die oude tatoeage doet echt zo vreselijk veel pijn dat ik het amper trek, dus we gaan het vandaag niet helemaal afmaken.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 14:56

Ai dat is naar. Sterkte nog!

Ik ga zo even naar de huisarts, stuk tattoeage op mn bil geneest niet mooi dus op aanraden van mn artiest even naar laten kijken.
Het is niet ontstoken oid maar het is gewoon niet wat het moet zijn

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 19:27

Afbeelding

Hier zijn we gestopt vandaag. Ik kon niet meer. Wel balen, maar ben heel blij met hoe het gaat worden! Over vijf weken gaan we verder.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 19:56

Imre schreef:
[ [url=m/e9Lh80.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier zijn we gestopt vandaag. Ik kon niet meer. Wel balen, maar ben heel blij met hoe het gaat worden! Over vijf weken gaan we verder.

Ziet er leuk uit , ik heb wat moeite Te zien ip welke plek hij nu zit?

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 19:56

xx_Irisje schreef:
Ai dat is naar. Sterkte nog!

Ik ga zo even naar de huisarts, stuk tattoeage op mn bil geneest niet mooi dus op aanraden van mn artiest even naar laten kijken.
Het is niet ontstoken oid maar het is gewoon niet wat het moet zijn

Hopelijk valt het mee?

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 20:55

Willl65 schreef:
Imre schreef:
[ [url=m/e9Lh80.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ziet er leuk uit , ik heb wat moeite Te zien ip welke plek hij nu zit?

Als ik het zo zie denk ik binnenkant bovenarm

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 21:47

Al wel gaaf aan het worden! Hoe wordt straks de oude tattoo weggewerkt in de bomen?

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 22:00

Binnenkant linker bovenarm inderdaad.

Die bomen worden nog wat breder en voller om de oude tatoeage te bedekken, steken straks ook een beetje uit de zijkant. De bomen worden zwart/donker.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 23:06

Ik heb morgen een afspraak bij Blackbear staan, niet helemaal door dat het morgen al was :+ Een van de leerlingen had recent wat flashes online gegooid wat erop komt, dus ben benieuwd :)

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 09:49

Balen dat het zo'n pijn deed Imre.

Oh dat is balen Iris. Sterkte.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 11:16

25 september ontwerpafspraak bij Sailers en Crooks.
Had vandaag ook gekund, maar kan zelf niet....planning is om hem te zetten begin voorjaar, dus tijd zat.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 13:12

Ik heb een oudere tattoo aantal jaar geleden opnieuw laten inkleuren, deed ook flink pijn ja...

Spannend kaatje!

Succes courses!

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 15:35

Over 2 weken laat ik een heeel kleintje zetten, net boven mijn bh bandje op mijn ribben (onder mijn oksel zeg maar), een silhouette van een VW Kever.

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 16:33

Joanne1987 schreef:
Ik heb een oudere tattoo aantal jaar geleden opnieuw laten inkleuren, deed ook flink pijn ja...

Spannend kaatje!

Succes courses!

Opnieuw inkleuren is niet leuk nee.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 17:43

Afbeelding

Sorry mam, I did it again :+

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 17:54

Heel mooi courses :+: