luuntje schreef:Slim om dat te vragen.
Kunnen ze dat plaatsen als je er toch ben?
De operatie is een dagopname dus dat zal niet gaan. Mijn screening is wel gepland met andere afspraken
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Pittig wel weer mop. Maar het zal een hoop geklooi schelen?
Safiera schreef:Ik heb ook zo'n ding en ben er ontzettend blij mee! Nu ik ben afgevallen zie je mijn port wel goed zitten en soms is het ook wel gevoelig met het randje van m'n bh. Maar echt, infuus dat eigenlijk altijd in 1x goed zit: heerlijk. Ik mag elke week naar het ziekenhuis en hoop echt dat mijn port a cath nog heel lang mee gaat!
Safiera schreef:(van een meelezer die ontzettend veel respect heeft voor je woorden en kracht)
Ik heb ook zo'n ding en ben er ontzettend blij mee! Nu ik ben afgevallen zie je mijn port wel goed zitten en soms is het ook wel gevoelig met het randje van m'n bh. Maar echt, infuus dat eigenlijk altijd in 1x goed zit: heerlijk. Ik mag elke week naar het ziekenhuis en hoop echt dat mijn port a cath nog heel lang mee gaat!
idje schreef:Ik sta er van te kijken dat je voor een port-a-cath onder narcose zou moeten en dat je nuchter moet zijn (dat laatste heeft natuurlijk met de narcose te maken). In veel ziekenhuizen wordt zo'n ding onder plaatselijke verdoving geplaatst en mag je een uurtje later weer naar huis.
idje schreef:Checkt even het lidteken bij haar sleutelbeen
Nee, ik heb het echt over een port-a-cath.
Google maar op andere ziekenhuizen.