Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fotolijstje schreef:Stal_Fiore schreef:[ [url=m/I9dINw.jpg]Afbeelding[/url] ]
ik ben vandaag bij Morethancurls geweest. Weer zo mooi!!!
Wow, schitterend!![]()
Ik wil eigenlijk ook wel naar een krullen kapper alleen ik durf niet omdat mijn "huidige" kapper zei dat ik vrij steil haar heb.![]()
En heeft iemand nog suggesties voor een goede gel? De mijne laat mijn krullen te snel uitzakken.
Ik ben tot nu toe erg tevreden met resultaat die ik heb en dat alleen met gel erin, alleen ze zakken heel snel uit helaas
Kana schreef:Zijn er hier ook meiden die wavy girl hair dingen gebruiken? Ik heb duidelijk geen krullen maar sterk het vermoeden een flinke slag te hebben die ik er standaard uitborstel na het douchen.
Nu raden ze voor wavy hair Mousse aan ipv gel maar welke is daar nu echt geschikt voor?
Kinke schreef:Blijft toch een kwestie van proberen Kana. Ik heb ook wavy hair maar bij mij werkt gel heel fijn.
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoe jouw haar eruit ziet......foto![]()
Ik had nog even een paar cg proefjes besteld, o.a. curls passion custard. Is nog weinig over te vinden maar had een paar dingen gezien op FB. Gisterochtend had ik mijn haar gewassen, verder niks aan gedaan (ziek door Covid) Maar ja, ik kreeg natuurlijk de kriebels door die proefjes. Net even haar nat gesprayd, eigenlijk niet nat genoeg en toen beetje van die custard erin, te lui om door te kammen, alleen even gescrunched en beetje geföhnd (even het natste eraf, lang niet droog dus). Nou...bizar, het leek wel of m'n waves er uit het niets insprongenBenieuwd hoe het werkt als ik een fatsoenlijke routine doe. Ik las dus dat sommigen alleen dit product gebruiken, of met nog een beetje gel erbij. Voor de luie CG-er, dat sprak me dus wel aan