Gaaf he dat je dat zo snel al merkt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cinniz123 schreef:Ja koelen was ook aangeven elk uur 10 min koelen maar las dus nu op internet dat onderzoek heeft uitgewezen dat koelen juist eerder voor nabloeding veroorzaakt.
En het blijft druppelen bij mij maar ze hadden wel gezegd dat dat normaal is maar weet niet hoe lang…
Ach wacht morgen wel af
LaDonna75 schreef:cinniz123 schreef:Ja koelen was ook aangeven elk uur 10 min koelen maar las dus nu op internet dat onderzoek heeft uitgewezen dat koelen juist eerder voor nabloeding veroorzaakt.
En het blijft druppelen bij mij maar ze hadden wel gezegd dat dat normaal is maar weet niet hoe lang…
Ach wacht morgen wel af
Ik vond het koelen erg fijn. De meningen zijn inderdaad verdeeld op internet maar mijn arts adviseerde het wel.
Overigens heb ik de eerste 24uur ook nagebloed, daarna stopte het. Houd vol, het resultaat zal prachtig zijn. En eigenlijk moet je het pas na 3 maanden echt beoordelen;)
Prairy schreef:Trust me, die druppels hebben erger voorkomen![]()
Ik heb ze met 2 kaakoperaties wel gedaan en met 2 niet. Groot verschil in zwelling
Lepeltje23 schreef:Klinkt heftig Cinniz123. Maak je je dan ook zorgen Cinniz123 of het herstel wel goed verloopt?
cinniz123 schreef:Als het zo doorgaat hoef ik voor Halloween niets te verzinnen![]()
Ik heb vannacht op mn zij geslapen ipv mn rug en nu is het vocht aan de zijkant van mn neus gaan zitten dat voelt wel irritant.
Maar heb tot nu toe geen pijn gehad dus dat scheelt.
Gister ook even mn gezicht soort van gewassen en nu de bloedpropjes weg zijn ziet het er iets minder heftig uit.
Maar ben echt bont en blauw![]()
Een vriendinnetje wilde het ook maar dan onder en boven maar ze ziet er nu vanaf door mij
Lepeltje23 schreef:Gelukkig cinniz! Binnenkort een prachtige open blik!
Haha, je lijkt me al een beetje door te hebben. Ik grijp alles aan om eronderuit te komen inderdaad, maar ik moet die afspraak gewoon gaan maken want als lensdrager heb ik er echt last van. Jeetje, ik ga nog liever naar de tandarts geloof ik; maar wat moet dat moet
Citaat:Voordat ik ging was ze overtuigt om te gaan en nu ziet ze ervan af en gaat ze voor plexr ze zegt dat dat ook dr rimpels/lijntjes weghaalt.
Suzanne F. schreef:Tegen iedereen die twijfelt om een ooglidcorrectie te doen zeg ik altijd Doen! Je gaat er geen spijt van krijgen. De ingreep is relatief klein en je hebt er zoveel plezier van.
Vreemd dat die botoxman dit adviseerde, ik vermoed om zijn eigen bank te spekken inderdaad. Jammer zoiets.
ClauH schreef:Citaat:Voordat ik ging was ze overtuigt om te gaan en nu ziet ze ervan af en gaat ze voor plexr ze zegt dat dat ook dr rimpels/lijntjes weghaalt.
Succes daarmee. Ik heb dat ooit ook laten doen. Het is het ergste qua pijn dat ik ooit heb moeten ondergaan in mijn leven
Het heeft wel een paar jaar verlichting gegeven van de druk op mijn ogen, maar wat een hel was dat.
cinniz123 schreef:Suzanne F. schreef:Tegen iedereen die twijfelt om een ooglidcorrectie te doen zeg ik altijd Doen! Je gaat er geen spijt van krijgen. De ingreep is relatief klein en je hebt er zoveel plezier van.
Vreemd dat die botoxman dit adviseerde, ik vermoed om zijn eigen bank te spekken inderdaad. Jammer zoiets.
Ja dat denk ik ook maar hoor toch wel vaker dat het nog niet geadviseerd wordt.
Ik denk dat als ik me niet zo had gestoord aan die typische botox wenkbrauwen dat ik het ook met botox had blijven oplossen maar vond het gewoon echt niet mooi.
Maar het hoofdpijn probleem en zware gevoel was weg dus het deed voor mij wel net genoeg.
Als alles bij mij geheeld is ben ik ook heel benieuwd hoe mensen dan reageren op de voor en na foto.
Moet wel zeggen dat ik flinke wimpers van mezelf heb en met mascara viel het mensen niet op dat mn oogleden op mn wimpers hingen.
Dat was dan ook juist het geen waardoor ik de hele dag ging lopen optrekken want je ziet je eigen wimpers.
Gingen bij jullie de hechtingen er ook zo vlot uit.
Vind een week zo snel lijken.
Begint al wel flink te jeuken nu grrrr niet aanzitten,niet aanzitten,niet aanzitten!
Citaat:Maar is het niet te vergelijken met op een rot plek getatoeëerd worden?
ClauH schreef:Citaat:Maar is het niet te vergelijken met op een rot plek getatoeëerd worden?
Ik heb een tatoeage op mijn ruggengraat fluitend doorstaan.
Een week met een gebroken pols rondgelopen.
Een gebroken ellenboog gehad.
Diverse vullingen bij de tandarts.
Een spiraaltje laten plaatsen in een gekantelde baarmoeder waarbij ik out ging.
Wenkbrauwen getatoeëerd.
Paardgereden met zwaar gekneusde ribben.
Meer kan ik even niet verzinnen.
De plexr vond ik het ergste van alles.