je kan heel goed lakjes van Ali kopen, zonder problemen. Je moet even naar de certificaten kijken en zolang je bijvoorbeeld gewoon de base uit nederland haalt is het zeker niet verkeerd...
volg anders het topic op facebook, heet volgens mij aliespress gelpolish en nailart. Echte nagelstylistes/salons gebruiken ook bepaalde merken
vrijdag is black friday en dan heeft Pink meestal hele leuke aanbiedingen
Ben ik niet met je eens libiris... over het algemeen zijn er geen datasheets van en zijn de producten niet eu gekeurd. Maar allergieën zijn wel een combinatie van product, applicatie, en toch ook wel aanleg... Echter is er een duidelijk beeld dat er steeds meer allergieën zijn sinds de komst van alie, wish, etc. Maar goed, ik hou er over op meestal wordt mijn mening daarin niet op prijs gesteld
Ik heb een lamp van alie maar gebruik op 1 of 2 lakjes na wel gewoon EU/VS merken. Vind cosmetica die van alie komt gewoon tricky, heb een keer lipstick daar vandaan besteld en dat was net lijm, moest mijn lippen echt uit elkaar trekken. Je weet noot 100% zeker wat erin zit en het wordt ook niet gereguleerd.. Mijn zusje kwam laatst aanzetten met een hele zooi maskertjes voor haar gezicht en die bleken gewoon whitening te zijn. Dat soort spul wil je echt niet in de buurt van je huid.
Dus ik snap je mening wel Ik laat het het liefst sowieso gewoon in de salon doen want ik heb een hekel aan zelf mijn nagels lakken, maar omdat ik er al eens in de drie/vier weken kom voor acryl opvullen wordt het qua kosten wel erg gortig als ik ze ook elke keer met Shellac laat doen. Nu heb ik met haar de afspraak dat ik ze naturel laat opvullen, zelf lak en dat zij het er kosteloos vanaf vijlt.
ieder voor zich idd, ik heb voornamelijk alles van pink en florence, maar als ik echt een leuk kleurtje zie bij Ali, koop ik het En bacteriĕn of iets komen vaak door andere oorzaken en hygiĕne
en verder denk ik dat bijna alle gellakken hun basis uit de aziatische landen halen...
gelukkig ieder zijn eigen verantwoordelijkheid
En als je het idd te duur vindt en je doet alleen acryl, dan blijft daar een gewone nagellak ook erg lang opzitten icm base en top en kan je heel makkelijk weer een ander kleurtje erop doen...
verder is sensationail ook fijne gellak, kan je volgens mij bij Etos kopen
Ik wissel nu idd een beetje. Begin vaak met gewone nagellak en dan twee weken voordat ik weer moet opvullen doe ik gel. Normale nagellak blijft prima zitten maar vind het effect van gel wat mooier
Ik heb nu per ongeluk een paar lakjes van Alie. Ik had via marktplaats een paar gekocht van iemand "die wegens stopzetting" haar lakjes verkocht.. later zag ik dat ze van alie komen en dat zij ze daar gewoon weg haalt en voor meer verkoopt. Ik zal er nooit rechtstreeks vandaan kopen, mede omdat het op dieren is getest..
Gebeurt zo ontzettend veel... Laatst zag ik nog iemand die een heel Ali pakket aanbood voor iets van €300. Ze was met een opleiding begonnen, maar het was toch niks voor haar
LadyMadonna
Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-18 18:32
Ik heb trouwens een scheur in m’n nagel... als er mensen zijn die willen zien hoe ik dat maak kan ik eventueel live gaan vanavond?
Jammer, ik zit vanavond op paard, maar als je een gewoon filmpje wil maken graag.
Ja, echt not done vind ik.. Snap dat een beetje winst maken leuk is, maar mensen zoals ik die voor het eerst een paar gellakjes willen kopen en nog geen flauw idee hebben van keurmerken etc, worden wel even verneukt. Voor het zelfde geld had ik allergisch gereageerd er op. Zit ook nog steeds te twijfelen haar een berichtje te sturen of ze wel weet dat het niet goedgekeurd is in de EU.
rayoow
Geplaatst: 21-11-18 18:45
Ik wil dat wel eens zien!!! Nagels scheuren laatste tijd veel met de honden. Was zo blij dat ik niet meer bijt en ze eindelijk groeien
Heb mijn eerste rudolf geprobeert Ik ga nog even door oefenen voor kerst, en dat arme dier heeft niet eens oren
Niet op de rest letten, morgen weer lakken zolang ik ze gelakt hou bijt ik niet
Welmoed, ik ga eigenlijk altijd live, dat gaat goed met mijn internet verbinding. Los filmen en dan uploaden duurt eeeeeeuwen hier Ik zit op Instagram onder sonails_werkendam
ik kan t ook niet zien helaas... sta zo langs de lijn bij t voetballen met dikke jas, sjaal, handschoenen en warme laarzen...
ik probeer het later wel ff te kijken. Succes! Doe je het met zo'n stukje fiber wat je knipt en er op legt? (weet niet zeker of het zo heet...sommige gebruiken een theezakje toch?)