[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 18:33

Denk dat die hondenpootjes en stippellijn iets te klein en dicht bij elkaar zijn. Als dat genezen is, zetten de lijnen sowieso uit en dan zit je met een dichtgelopen tattoo. Bij zulke delicate stukjes moet je echt opletten dat je niet te klein gaat, of je eindigt met een zwarte vlek, en dat is natuurlijk zonde.

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 22:56

Heey, ik lees voornamelijk mee maar zoek nu wat tips voor shops.

Ik wil zoiets als deze laten zetten, wel met wat aanpassingen denk ik dat hij unieker is, het vloeiende wil ik wel super graag houden
Afbeelding

In zo'n stijl als dit. Heel mooi zacht en kleurrijk.
Afbeelding

En dan meer met deze kleuren.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wie raden jullie aan? Ik woon zelf in Limburg maar wil er best een stuk voor reizen :D

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 02:35

Zo ik heb weer even bijgelezen. Paar mooie plaatjes gezien ook weer. Die van Danique is super gaaf! Ik zou eerlijk gezegd ook de neiging krijgen er met mijn vinger overheen te gaan.... even het lijntje volgen :D. Maar zou het nooit doen natuurlijk......
zeekoetje is ook schattig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 07:20

Die hondenpootjes vind ik leuk, en de laatste phoenix vind ik heeeel mooi!

Haha Djoopie, dankjewel! Als iemand het zou vragen zou ik er nog niet eens zo'n probleem mee hebben denk ik... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 14:01

Igniss, voor zoiets zou ik naar My Precious Ink gaan denk ik.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 23:40

mijn tattoo staat nu 11 dagen, maar is met vlagen nog best wel pijnlijk. ofnouja gevoelig eerder
er zijn ook nog geen korstjes vanaf gekomen, de lijnen lijken nu wel bovenop de huid te liggen dus kan nog komen. maar vooral met kippenvel op mijn arm, voel ik de tattoo goed.
verder ziet hij niet rood, of voelt niet warm. wel ben ik zelf grieperig en doet mijn huid dan sowieso al pijn

iemand eerder meegemaakt? mijn andere op zelfde arm maar dan binnenkant van de arm, voelde ik niet zo lang en kreeg ik ook eerder korstjes. die voelde met 14 dagen al compleet genezen, deze niet echt.

maarja zolang die niet rood ziet ofzo maak ik mij geen zorgen, het is alleen wel irritant :P

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 09:46

Ik merkte ook veel verschil tussen tatoeages. Op de binnenkant van m'n onderbeen duurde 2 maanden voordat ie een beetje normaal voelde. En op de buitenkant van m'n bovenarm had na 2,5 week al dat hij goed voelde.
Die op m'n onderbeen bleef ook gevoelig aanvoelen met een soort van vlagen dat het prikkelbaar was zoals jij ook beschreef.
Ik weet niet of het normaal is, maar bij mij was het niet zo erg dat ik me er zorgen om heb gemaakt en het is vanzelf over gegaan. Ben dus ook wel langer door gegaan met Bepanthen, geen idee of dat heeft geholpen haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 12:40

Als je grieperig bent en je weerstand is niet zo goed is het niet zo gek dat je tattoo wat langer doet over genezen. Je lichaam is al hard aan het vechten tegen de griep en dan is zo'n tattoo er even niet zo handig bij. Ik zou het gewoon even wat tijd geven, komt vast wel goed. Zo lang hij niet ontsteekt is er geen probleem.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 19:41

Ik heb Mandy Denise gisteren een mail gestuurd, ben benieuwd of en wanneer ik antwoord krijg :D

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 21:56

Hier is de mijne nu bijna 2 weekjes oud. Hier is het al goed in de huid getrokken, al voel ik nog wel wat reliëf als ik er met mijn vingers over strijk. (Ik voel zeg maar alle zwarte stukken een beetje uitsteken, echt gek. :P ) Verder totaal geen irritatie, heel weinig velletjes gehad ook. Soms nog wat jeukerig, maar ik merk dat ik juist ergere jeuk heb als ik het smeer. Ik ben daar dan nu ook mee aan het afbouwen. Echt droog is ie namelijk niet meer.
Afbeelding
Foto doet 'm geen justice, knap lastig om met je mobiel een foto van je schouder te nemen - die ook de hele tat vervormd bij bepaalde armhoudingen. :') (Oh en gespiegeld uiteraard)

Ik ben er wel heel blij mee. <3

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 22:19

Emmaa_ schreef:
Als je grieperig bent en je weerstand is niet zo goed is het niet zo gek dat je tattoo wat langer doet over genezen. Je lichaam is al hard aan het vechten tegen de griep en dan is zo'n tattoo er even niet zo handig bij. Ik zou het gewoon even wat tijd geven, komt vast wel goed. Zo lang hij niet ontsteekt is er geen probleem.

Ja heb je idd ook wel gelijk in. Voelt alleen niet fijn :p

Wow wat is die wolf mooi!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 22:30

Vos, haha :+ Maar bedankt! :))

Maar ik heb echt al vanalles gehoord en je kan er imo wel allerlei hond-achtigen inzien. :)

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 00:44

Heel mooi die vos, voor mij wel duidelijk een vos, heb zelf een grote zwak voor ze! <3

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 09:02

Ik vind m ook heel duidelijk en zie er echt geen gewone hond in!

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 12:39

Mijne is nu ook zo goed als genezen, hij ligt helemaal in de huid nu :) Wel nog een paar velletjes hier en daar op de foto, nu niet meer. Over een paar weken nog even een paar stukjes van de lijn bijwerken, daar zijn wat hapjes uit gegaan met het vervellen helaas. Verder helemaal blij mee <3
Op de foto's is de lijn niet helemaal recht omdat ik m'n arm draai :) als hij ontspannen hangt is hij kaarsrecht

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 13:01

Mooi hoor hierboven. <3

Idd Purple, hier ook een zwak voor deze prachtige beestjes. Ik denk de artieste die deze gezet heeft ook trouwens, want haar portfolio staat er vol van. :P

Goed om te horen Tribunals! Ik vind dat je hem op meerdere manieren kan bekijken omdat het zwart/wit is. Ik vind het dan ook geen belediging ofzo als mensen het niet voor een vos zien. Misschien wordt het wel wat duidelijker als straks de braambessen erbij staan, dan heeft het echt een 'forest' feel. :j

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 13:42

Hele mooie lisaabloem!

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 13:59

lisaabloem mooi ontwerp, maar ik vind de lijnen erg bibberig. Ik zou een volgende ergens anders laten zetten als ik jou was.

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 14:48

Hele toffe tattoo's komen hier voorbij!

Op deze foto net gekleurd;
Afbeelding

Inmiddels ben ik bijna 4 weken verder en is hij helemaal genezen <3 Ben er super blij mee!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 16:52

Mooi!

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 19:09

Jans schreef:
Igniss, voor zoiets zou ik naar My Precious Ink gaan denk ik.

Daar sta ik al een half jaar op de wachtlijst voor een andere tattoo :') bij het zetten van die maar direct een nieuwe afspraak maken denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 20:00

Hoi ik meld me ook, ik mag in mei weer onder de naald bij Liz Venom :) Dit wordt mijn tweede van haar en ik wil bloemen toevoegen aan mijn al bestaande gerbera's. Doel is uiteindelijk een hele sleeve van haar!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 06:56

Leuk liek_ !
Ik ben benieuwd.

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 10:41

smurffie schreef:
lisaabloem mooi ontwerp, maar ik vind de lijnen erg bibberig. Ik zou een volgende ergens anders laten zetten als ik jou was.

Dankje, maar zoals gezegd vertekend het echt erg op de foto :) Hij is echt strak en de rest van haar werk is ook allemaal retestrak.

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 00:10

Ik meld me ook weer!
Vandaag ivysaur afgemaakt en 95% van mew (mew plaats ik een beter foto als die echt af is)

Afbeelding
Afbeelding

Deze keer ipv folie een soort van blarenpleister eroverheen gekregen wat je goed kan zien bij foto 2.
Blijft 3 dagen zitten en mag ik ook mee douchen. Komt uit de brandwondenwereld en ik vind het super! Voelt als een tweede huid maar blijft mooi schoon.
Artiest heeft tot nu toe ook alleen maar positieve reacties erop gehad. Ik vind het heerlijk iig.
Volgende week gaan we weer verder :D