[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 18:48

Ladyloe schreef:
Nou feest is alweer over. Vanochtend wakker geworden met een gezwollen tong en de piercing zat helemaal in m'n tong. Terug gewisseld naar m'n lange staaf en nu wachten tot alle zwelling echt weg is voor ik weer wissel.

Dat in mn tong gaan doet mijn piercing ook met een kort staafje zelf na 4 jaar :+

Ladyloe

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 19:18

Hmmm oke, maar het trok zelfs vacuüm? Dus met de piercer overlegd en toch terug gewisseld..

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 20:49

Ladyloe schreef:
Hmmm oke, maar het trok zelfs vacuüm? Dus met de piercer overlegd en toch terug gewisseld..

Ik ga morgen kijken of ik een foto kan maken. Met een klein staafje die prima past voor mijn tong trouwens gaat het balletje elke nacht in mijn tong, dan zit ie indd ook echt vast en moet ik hem vanaf bovenaf naar beneden duwen door een soort vliesje lijkt het af en toe wel. Verder is mijn tong daarna niet dik of gevoelig maar hij zit gewoon vast s'nachts. Wel vervelend gevoel en lastig los te krijgen, eerste keer raakte ik helemaal in paniek

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 21:03

Ja het was inderdaad een heel akelig gevoel! En het deed ook zeer daarna, dus dat was voor mij een teken dat het nog niet goed was. Er komt ook nog steeds wondvocht uit. Dus ik wacht gewoon een paar dagen en dan probeer ik het nog eens. Mijn zus heeft ook gisteren gewisseld en dat gaat allemaal prima. Haar piercing ligt gewoon mooi op haar tong. Maar ik ben afgelopen week verkouden geweest en niet fit, en waarschijnlijk heeft dat bij het genezingsproces vertraagd.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 21:30

Ladyloe schreef:
Ja het was inderdaad een heel akelig gevoel! En het deed ook zeer daarna, dus dat was voor mij een teken dat het nog niet goed was. Er komt ook nog steeds wondvocht uit. Dus ik wacht gewoon een paar dagen en dan probeer ik het nog eens. Mijn zus heeft ook gisteren gewisseld en dat gaat allemaal prima. Haar piercing ligt gewoon mooi op haar tong. Maar ik ben afgelopen week verkouden geweest en niet fit, en waarschijnlijk heeft dat bij het genezingsproces vertraagd.

Ja dat zou kunnen. Bij iedereen geneest het anders. Door dit probleem heb ik eigenlijk altijd een te lang staafje in (die je als eerste krijgt) ja, veelste lang maar zo blijft ie niet in mn tong vast hangen echt een naar gevoel. Als t niet te onsmakelijk is maak ik morgen een foto :')

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 21:41

Haha anders mag het ook in een pb hoor. Ben namelijk wel benieuwd of het net zo is als bij mij. Ik heb er ook een foto van weet alleen niet hoe ik die kan uploaden via m'n telefoon.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 22:39

Mijn rook is gestopt met etteren nu ik een antibioticakuur heb :D *\o/*
Was voor mijn longen maar 2 vliegen in 1 klap :+

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 22:44

Dat is fijn xZiva :)
Ik wil nog een outer conch, denk ik.
Of een andere oorpiercing, maar weet nog niet wat :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 23:15

Ik had een outer conch maar die zat me zo vreselijk in de weg, was ook lastig met haar wat er maar omheen bleef gaan. Misschien iets om mee te nemen in de overweging :)

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 23:29

Oja de 28e ga ik een lage helix en inner conch laten zetten :D
Wilde eerst ook een outer conch maar zoals jij al zei mars, ben ik bang dat ik blijf hangen met mijn haar enz. Zelfde als met een industrial, durf ik ook niet :=

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 23:34

Zo heb net een van mn MDs eruit geplukt. Pootje stak ineens uit mn vel en ik kon hem er zo onderuit wippen.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 23:46

Ladyloe schreef:
Haha anders mag het ook in een pb hoor. Ben namelijk wel benieuwd of het net zo is als bij mij. Ik heb er ook een foto van weet alleen niet hoe ik die kan uploaden via m'n telefoon.

Doe ik m in een pbtje

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 10:36

Mars schreef:
Ik had een outer conch maar die zat me zo vreselijk in de weg, was ook lastig met haar wat er maar omheen bleef gaan. Misschien iets om mee te nemen in de overweging :)

Dankje, is zeker iets om mee te nemen.. :j

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 16:55

Even voor de zekerheid.....
Ik krijg mijn labretballetje echt NIET los....
Ik heb al rubberen handschoenen en wc papier geprobeerd. Maar..... linksom is los toch? Lees net op een site juist andersom....
Ik wil zo graag van dat ding af!

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:17

Jolienn schreef:
Dagelijkse dosis humor ook weer gehad :')

Iemand de kerstboom van crazy factory al goed in elkaar gezet? Krijg je 240 crazy cash points voor

Huh, waar heb je dat gevonden? Zie er op de website niks over staan en ik heb het ook niet in de laatste mail gezien geloof ik.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:34

Mail van 13 december. Hij heet haal nu dat kerstgeschenk.

Linksom is los, rechtsom vast. Maar dan wel ten opzichte van je staafje natuurlijk :) In mijn oor daar ik dus voor mezelf naar rechts maar voor t staafje is dat maat linksmensen. Volg je me nog? :P

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:45

Ja snap m.... dat deed ik ook... maar vandaar de verwarring denk ik... tnx voor je antwoord... ik blijf proberen... :=

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:52

Oh wauw, hoe kon ik daar overheen hebben gelezen :') Maar ja, het is me gelukt. Ik zal 'm in een spoiler zetten, voor het geval dat mensen het eerst zelf willen probleren.
Spoiler:
14276358

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 20:00

Ah thanks ik kwam er niet uit, haha.

En zie dat ik een heerlijke autocorrect had ik mn uitleg. Haha. Gelukkig snapte je me

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 09:26

Gisteren nog eens het korte staafje geprobeerd in m'n tong, maar helaas nog steeds te kort.. Dus weer maar een paar dagen wachten..........

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 09:40

Hoe lang hadden jullie trouwens last van wondvocht bij je tongpiercing? Bij mij komt er na 1,5 nog steeds spul uit het gaatje. Weet niet of dat normaal is? Of dat ik dalijk met een ontsteking rond loop? Heb er absoluut geen pijn aan oid.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 10:15

Wondvocht heb ik niet gehad eigenlijk. Jammer dat het nog niet zo lekker gaat met die kortere zou het nu even wat rust geven.

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 10:29

Ja baal er ook van! Maar goed je ziet vaker dat er pas na 2 weken gewisseld word. Maar ik dacht dat het wel
zou gaan aangezien die lange staaf zoooo veel te lang is. Maar misschien is 16mm sowieso te kort voor mij.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 10:34

Aangezien je weerstand ook niet helemaal goed is zoals je eerder berichtte,is het normaal dat je tongpiercing over de zeik is.
Je lichaam probeert nu stoffen die er niet horen uit je lichaam te werken. En piercings zijn dan vaak ook over de zeik. Trekt vanzelf weer weg.
Ik ervaar het zelf ook als ik verkouden ben. Mijn tong is dan ook weer pijnlijk en het gedeelte waar mijn piercing zit flink gevoelig.

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 10:36

Ladyloe, ik denk oprecht dat jij ook mede oorzaker bent van je dikke tong! Je hebt hem nu ander half week en nu dus al meerdere keren geprobeerd om een korter staafje in te doen... waarom wacht je nou gewoon die 2 weken af? Je maakt nu telkens met een staafje je wondje weer open. Waardoor je piercing weer gaat prutten. Wacht nu af tot dat die echt slank is en ga dan pas korter anders kan je over 1,5 week nog niet de 16 in.