Heeft iemand hier ervaring mee ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gribaldi schreef:@ elenaMM77, dit is geen HK topic dus let even op je berichten aub die gaan meer over dagelijkse dingen en niet zozeer wat het doel is van dit topic!
@ _Caitlinnn, geen ervaring mee maar geloof er ook niet direct in
nanoukkie schreef:hebben jullie een cheatmeal en/ of cheatdag en wat eten jullie dan zoal?
_Caitlinnn schreef:Heeft iemand hier ervaring mee ?
gribaldi schreef:Hoe gaat het tot nu toe Mies? Merk je al verschil op de weegschaal?
Ben benieuwd of je percentage al gezakt is
Ik heb zelf een weegschaal met ingebouwde meter die je vet meet.
Sportschool had het ook, deed meestal om de 6 weken laten meten.
Kayleigh_ schreef:Caithlynn, dat zijn van die typische diëten die niet voor een lange termijn oplossing zorgen. Dus als je tijdelijk 10 kg kwijt wil, leuk. Wil je blijvend afvallen door goede kennis en een goed voedingspatroon, niet aan beginnen.
Daarbij zijn koolhydraten gewoon super belangrijk voor een goed functioneren dus ik hoop eigenlijk dat die hele hype weer snel overwaait en mensen weer hun gezond verstand leren gebruiken.
kim345 schreef:@ Elena,
Je stuurt vaak nogal uitgebreide beschrijvingen van wat je op een dag eet, hoe je dat klaarmaakt en hoe je je paard gelongeerd hebt die dag... Ik denk dat dat bedoeld wordt
Ik plaats nog geen lijstje, geen idee wat het vandaag allemaal wordt. Eet op de uni en het gaat een beetje comfort food worden. Tentamenstress!
JuliaKamm schreef:Lijstje van vandaag!
O: 2 kleine spelt bh met runderrookvlees
T: appel
L:yoghurt met speltvlokken en granaatappelpitjesyoghurt was opdus 2 getoaste bh met komijnenkaas en wat komkommer erbij
T: wss een banaan
A: quinoa met courgette, aubergine, paprika, tomaat en stukjes kipfilet![]()
T: schaaltje yoghurt met agavesiroop o.i.d.
B: paardrijden en 20 min fietsen
Ben nu in totaal 8kg kwijt