Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
renskesanne schreef:gisteren me allereerste tattoo laten zetten bij tattoo shop moose in rotterdam ben er erg blij mee!
[ Afbeelding ]
Tinkerloos schreef:Ik heb de jeuk fase weer overgeslagen gelukkig.
Geen korsten,beetje velletjes,geen jeuk.
Tinkerloos schreef:Hoeft niet persee te vervellen.
Als je al wat velletjes hebt gehad en het is nu trak en trekkerig kan je het met smeren goed houden.
Borisje schreef:Hallo allemaal, ik lees al een hele tijd mee en bewonder vaak de kunstwerken die worden gezet! Al tijden loop ik met een tattoo ontwerp in mijn hoofd, maar 100% zeker ben ik er nog niet van, daarom laat ik het ook (nog) niet zetten.
Echter ligt momenteel een belangrijk familielid op sterven met wie ik een hele goede band heb. Nu wil ik een tekst, of eigenlijk woord, geschreven door diegene, onder mijn sleutelbeen laten zetten. Ook precies in de schrijfstijl van diegene, echt gekopieerd van het papier dus.
Ik weet heel zeker dat ik dit wil, alleen, welke artiest kan dit het best? Ik wil dat het er echt goed staat, dus wil echt de beste artiest. Waar in NL maakt me niet uit, ik wil er best een eind voor reizen.
Het gaat om een woord die niet al te groot en subtiel gezet moet worden. Wie oh wie kan mij een goede artiest aanraden? Bij voorbaat veeeel dank!!
RoosG schreef:Ik heb mijn watercolor nog maar een jaar, dus van echt vervagen kan ik nog niet spreken, maar hij is nog net zo mooi als toen ik hem net liet zetten. Wellicht laat ik hem in de toekomst iets bijwerken omdat ik hem graag wil uitbreiden, maar vooralsnog ben ik er mega blij mee. Natuurlijk weet ik niet hoe dit er over tig jaar uit ziet, maar om eerlijk te zijn maak ik me daar niet te veel zorgen over. Vraag me eigenlijk ook af in hoe verre watercolor echt anders is dan "normale" kleur tattoo's. Volgens mij (in elk geval bij mijn tattoo) is het meer een stijl dan een andere techniek. Maar dat kan ik mis hebben hoor!
Judass schreef:Bij nader inzien heb je gelijk, de neus vind ik meevallen (kan beter). Maar die huilende wolf?
BarbaLala schreef:Ik denk dat je je vooral moet afvragen of je mee wil doen aan deze modegril, Jan en alleman loopt er mee en ik vraag me af of het na verloop van tijd nog mooi is.
Mijn smaak is het überhaupt al niet overigens.