[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

UhNee

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 18:03

Subtiel en mooi renskesanne :)

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 18:28

renskesanne schreef:
gisteren me allereerste tattoo laten zetten bij tattoo shop moose in rotterdam ben er erg blij mee! :D
[ Afbeelding ]

Haha gaaf. Ik heb precies dezelfde design alleen in zwarte lijnen :P en in mijn nek

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 20:11

Hallo allemaal, ik lees al een hele tijd mee en bewonder vaak de kunstwerken die worden gezet! Al tijden loop ik met een tattoo ontwerp in mijn hoofd, maar 100% zeker ben ik er nog niet van, daarom laat ik het ook (nog) niet zetten.

Echter ligt momenteel een belangrijk familielid op sterven met wie ik een hele goede band heb. Nu wil ik een tekst, of eigenlijk woord, geschreven door diegene, onder mijn sleutelbeen laten zetten. Ook precies in de schrijfstijl van diegene, echt gekopieerd van het papier dus.
Ik weet heel zeker dat ik dit wil, alleen, welke artiest kan dit het best? Ik wil dat het er echt goed staat, dus wil echt de beste artiest. Waar in NL maakt me niet uit, ik wil er best een eind voor reizen.

Het gaat om een woord die niet al te groot en subtiel gezet moet worden. Wie oh wie kan mij een goede artiest aanraden? Bij voorbaat veeeel dank!!

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 21:12

bedankt iedereen ben er zelf ook heel erg blij mee :) en het viel allemaal echt heel erg mee.

Tinkerloos schreef:
Ik heb de jeuk fase weer overgeslagen gelukkig.
Geen korsten,beetje velletjes,geen jeuk.

ja vanaf wanneer gaat het eigenlijk een beetje vervellen haha want totnutoe jeukt het nog niet. gisteravond wel gewoon uit gegaan en had eind van de avond wel klein beetje dat ie begon te trekken en heel lichtelijk dat er wat velletjes af waren gevallen en toen ik vanochend wakker werd was ie wel heel hard en voelde schilferig aan toen meteen ingesmeerd en het werd weer wat soepeler.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-16 21:14

Hoeft niet persee te vervellen.
Als je al wat velletjes hebt gehad en het is nu trak en trekkerig kan je het met smeren goed houden.

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 21:22

Tinkerloos schreef:
Hoeft niet persee te vervellen.
Als je al wat velletjes hebt gehad en het is nu trak en trekkerig kan je het met smeren goed houden.

oh oke want het rode gedeelte is niet meer dik en ziet er gewoon normaal uit (geen schilfers etc) en het zwarte gedeelte is het brede stuk zegmaar ook gewoon normaal en het dunne lijntje nog maar heel klein beetje dik maar echt minimaal en voorderest ziet dat er ook gewoon normaal uit.
het voelt ook gewoon normaal gaat alleen heel klein beetje trekken als het droog is ook toen net na het douchen meteen ingesmeerd.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 22:10

Borisje schreef:
Hallo allemaal, ik lees al een hele tijd mee en bewonder vaak de kunstwerken die worden gezet! Al tijden loop ik met een tattoo ontwerp in mijn hoofd, maar 100% zeker ben ik er nog niet van, daarom laat ik het ook (nog) niet zetten.

Echter ligt momenteel een belangrijk familielid op sterven met wie ik een hele goede band heb. Nu wil ik een tekst, of eigenlijk woord, geschreven door diegene, onder mijn sleutelbeen laten zetten. Ook precies in de schrijfstijl van diegene, echt gekopieerd van het papier dus.
Ik weet heel zeker dat ik dit wil, alleen, welke artiest kan dit het best? Ik wil dat het er echt goed staat, dus wil echt de beste artiest. Waar in NL maakt me niet uit, ik wil er best een eind voor reizen.

Het gaat om een woord die niet al te groot en subtiel gezet moet worden. Wie oh wie kan mij een goede artiest aanraden? Bij voorbaat veeeel dank!!

Wat een mooie gedachte! Mijn moeder heeft dat ooit op die manier gedaan toen mijn zoon net zijn eigen naam (in hanepoten) kon schrijven. Het velletje waar hij zijn naam op had gezet is letterlijk overgezet. Tattoo Joey in Geldrop is heel erg goed! :j

Zetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 22:26

Ik kom hier als af en toe stille meelezer ook eens binnenspringen. :P

Ik zit al enkele jaren met het idee dat ik graag een tattoo wil hebben maar heb er tot nu toe nog nooit de durf enzo voor gehad :') en ook wat de schrik dat ie met de jaren lelijk gaat worden en ik het mij ga beklagen. :+
Maar ik denk vooral ook omdat er niet echt iemand in mijn omgeving is die er ook een heeft of er ook echt voor te vinden is jammer genoeg.

Nu de laatste weken ben ik er weer meer over aan het denken en heb ik ook eindelijk een ontwerp gemaakt die ik graag wel op de binnenkant van mijn pols ooit zou willen hebben. Alleen heb ik nu de watercolor tattoo's ontdekt en ben ik er als een blok voor gevallen, heb hier in dit topic dan ook echt mooie versies ervan gezien!
Maar ik vroeg mij dan ook af, blijven deze tattoo's dan nog redelijk lang mooi op kleur? En zijn deze dan ook makkelijk later opnieuw te kleuren?

Alleen vrees ik dat mijn ontwerp te klein is om dat deftig en duidelijk met die watercolor te combineren.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 23:53

Op de fb van the ink society staat een vernieuwing van watercolour, ziet eruit alsof het makkelijk bij te werken is.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 13:28

Ik denk dat je je vooral moet afvragen of je mee wil doen aan deze modegril, Jan en alleman loopt er mee en ik vraag me af of het na verloop van tijd nog mooi is.
Mijn smaak is het überhaupt al niet overigens.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 13:53

Ik heb mijn watercolor nog maar een jaar, dus van echt vervagen kan ik nog niet spreken, maar hij is nog net zo mooi als toen ik hem net liet zetten. Wellicht laat ik hem in de toekomst iets bijwerken omdat ik hem graag wil uitbreiden, maar vooralsnog ben ik er mega blij mee. Natuurlijk weet ik niet hoe dit er over tig jaar uit ziet, maar om eerlijk te zijn maak ik me daar niet te veel zorgen over. Vraag me eigenlijk ook af in hoe verre watercolor echt anders is dan "normale" kleur tattoo's. Volgens mij (in elk geval bij mijn tattoo) is het meer een stijl dan een andere techniek. Maar dat kan ik mis hebben hoor!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 14:25

Wow deze is wel erg verbeterd! Foto van de Facebook van de vrouw die mijn tattoo heeft gezet.

Afbeelding

Was ook hard nodig, die voor-foto. :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 15:12

Uhm sja ik vind de na ook twee keer niks... :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 15:15

RoosG schreef:
Ik heb mijn watercolor nog maar een jaar, dus van echt vervagen kan ik nog niet spreken, maar hij is nog net zo mooi als toen ik hem net liet zetten. Wellicht laat ik hem in de toekomst iets bijwerken omdat ik hem graag wil uitbreiden, maar vooralsnog ben ik er mega blij mee. Natuurlijk weet ik niet hoe dit er over tig jaar uit ziet, maar om eerlijk te zijn maak ik me daar niet te veel zorgen over. Vraag me eigenlijk ook af in hoe verre watercolor echt anders is dan "normale" kleur tattoo's. Volgens mij (in elk geval bij mijn tattoo) is het meer een stijl dan een andere techniek. Maar dat kan ik mis hebben hoor!

De techniek gebruikt bij watercolor is niet anders dan bij een andere tattoo, maar het is gewoon feit dat lichte kleuren sneller vervagen en dus ook vaker bijgewerkt moeten worden.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 15:25

Ayasha schreef:

My thoughts exactly :=

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 15:41

Ayasha schreef:

Vind het ook absoluut geen mooie tattoo, totaal niet mijn stijl. Maar vind de voor foto wel echt heel erg triest.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 15:50

Ja no offence maar die na foto vind ik ook geen geweldig mooi uitgewerkt ontwerp. Beter als de voor foto maar dat was nog te fixen. Wat er nu staat wordt een stuk moeilijker op lossen.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 17:03

Het zou al schelen als het een kwalitief goede foto was ipv een mobieltje in een donkere ruimte.

Verder denk ik niet dat het een ''slechte'' tattoo is. Mij doet het direct denken aan trash polka, en als dat de bedoeling is, is het ontwerp geslaagd.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 19:54

Ik vraag me af wat jullie dan precies zo slecht of lelijk vinden aan de nieuwe? En dan niet vanwege smaak zegmaar.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 20:27

De neus staat scheef, in feite lijkt de hele kop scheef en verdraaid. En wat ik vermoed, een huilende wolf is, lijkt meer op een zeehond.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 20:41

Bij nader inzien heb je gelijk, de neus vind ik meevallen (kan beter). Maar die huilende wolf?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 20:46

Ayasha schreef:
De neus staat scheef, in feite lijkt de hele kop scheef en verdraaid. En wat ik vermoed, een huilende wolf is, lijkt meer op een zeehond.

Ligt aan de huid en de draaiing van de arm denk ik. Dit is ook absoluut geen goede foto...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 20:56

Judass schreef:
Bij nader inzien heb je gelijk, de neus vind ik meevallen (kan beter). Maar die huilende wolf?

Neus is idd niet extreem maar eens mijn oog er op gevallen was bleef ik het zien en ging het me meer en meer opvallen. :') Maar ik ben een detailkijker; als ik zelf teken kan ik me dood ergeren aan dingen die anderen niet eens zien als ik ze aanwijs. :=

_Charlot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 22:16

Iemand die mij kan helpen aan een goede shop?

Lange wachttijd geen probleem.

Afbeelding

Iets in de vorm van dit, maar dan eigen versie.
Deze even ter voorbeeld.

Iemand die deze sierlijke tattoo toch mooi kan zetten.

Zetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 22:19

Ik vind de na ook stukken beter dan de voor, maar dat is natuurlijk ieder zijn smaak he. :)

BarbaLala schreef:
Ik denk dat je je vooral moet afvragen of je mee wil doen aan deze modegril, Jan en alleman loopt er mee en ik vraag me af of het na verloop van tijd nog mooi is.
Mijn smaak is het überhaupt al niet overigens.

Aan modegrillen doe ik niet mee, maar dingen die ik mooi vind wel. Al vind de rest van de wereld het kotslelijk, hetgeen er op mijn lichaam komt hoef enkel ik mooi te vinden. :D

Maar die watercolor tattoo's vind ik wel erg leuk, zeker omdat ik erg van kleur hou en deze hier niet braafjes binnen de lijntjes zijn. De ontwerpen van Javi Wolf vind ik wel erg leuk.
Al denk ik niet echt dat deze stijl bij mijn ontwerp zou passen, te weinig om kleur bij te plakken. :')

smurffie, dankje voor de tip, ik zal eens zien.
Laatst bijgewerkt door Zetta op 25-01-16 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt