Judass schreef:Lijkt ook wel iets op Lolita van KvD .
Bij dat meisje van wie die foto is op insta staat het antwoord haha.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ittheclown schreef:Mijn favo oogschaduw basis is voor 100% de eye primer van Etude house, echt mijn favoriet heb ook de urban decay die is ook wel goed maar etude is voor mij net eventjes wat fijner, daarvoor had ik die van essence werkte bij mijn extreem overhangende oogleden helaas niet zo goed en kwa prijs zit etude house net tikje boven essence dus prima te doen
_Daniella schreef:Hoi meiden! Mag ik jullie wat vragen?
Hebben jullie enig idee welke lipstick hier gebruikt is? Of weten jullie een (mac) lipstick die hierbij in de buurt komt?
[ [url=m/9yFydk.png]Afbeelding[/url] ]
DnT schreef:Grappig, je full face vind ik wel leuk Jolien, maar de close up van je oogschaduw is echt mijn ding niet qua kleuren combinatie, alhoewel jij het goed kan hebben.
Wel zou ik zou het groen wat verder omhoog aanbrengen, echt tot aan je crease en het goud meer blenden zodat je een mooiere overloop krijgt en ook meer in je buitenste ooghoek aanbrengen.
De eyeliner zou ik iets verder doortrekken naar het uiteinde van je wimperrand om je oog wat te liften, hij houdt nu eigenlijk net te vroeg op.
En dat lege stukje onder je wenkbrauw zou ik opvullen met een mooie highlight kleur, niet te shimmery omdat de andere kleuren al zo veel shimmer hebben.
Je lipstick vind ik wel echt super!
Mijn lipstick is MAC Whirl