Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dame23 schreef:Ik probeer hier mee te bereiken dat ik eens ga afvallen. Ik ben al bezig sinds de bevalling (september) door normaal te eten en ga sinds een maand fanatiek naar de sportschool 4 tot 5 dagen in de week crossfit en val geen moer af! Het stilstaan in me gewicht word ik zo depri van dat ik maatregelen ben gaan nemen. Ik heb gelezen over Cambridge dat je maar 500kcal op een dag binnen krijgt soms. Dat vond ik te overdreven dus heb zelf een pot eiwitshake gekocht en voeg en gewoon normaal avond eten aan toe en tussendoortjes en ik ben nu wel in 1 week tijd zag ik net op de weegschaal 1,5kg afgevallen door gewoon weinig kcal binnen te krijgen en hard er bij te sporten of genoeg te bewegen. En ik ben erg blij dat er nu beweging in zit en erg bang als ik meer eten aan me dieet toevoeg weer zwaarder zal worden... Maar als jullie zeggen dat het echt niet goed voor je is zal ik kijken of ik wat meer kan eten qua gezonde dingen, extra fruit of een smoothie met wat meer erin.
secricible schreef:Ben je serieus aan het crossfitten? Als in bij een gecertificeerde box? Of bij de sportschool zo'n afgeleide ervan?
Want als je echt serieus met crossfit bezig bent op dat niveau, dan zou ik je wat minder gaan focussen op je gewicht en je cm gaan opmeten, dan bouw je spieren op als een malle... Wat ze in de sportscholen doen en crossfit noemen daar heb ik weinig woorden voor, dat is alleen maar blessures kweken.
Voor de rest ga ik er weinig over zeggen. Als jij je lichaam het groot in wil helpen moet je dat lekker doen![]()
Sharon, nog ff over jou menu: ik heb geen tijd om het te berekenen en vind het ook moeilijk om zo een oordeel te geven over een losstaand lijstje. Ik zie iig veel variatie, zowel in vet eiwit als koolhydraten. Ik zou zeggen dat je eiwitten nog verder omhoog zouden kunnen en je koolhydraten wat omlaag, maar nogmaals: ik heb het niet berekend.
gribaldi schreef:Sharon doe je dan kipfilet bakken in de pan of van die plakjes of kant en klare reepjes?
Haha nou ik heb eens het yoghurt dieet gedaan en dat ging als een malle