Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Een grote milka oreo in 2 dagen weg gewerkt en ik had geen zin om te sporten en het is de tijd van de maand dus....lekker van milka genoten maar nu weer flink aan de bak. Moet 4 x sporten deze week van mezelf en volgend weekend geen snoep
met 2 vriendinnen zaterdag 1 grote bak ijs, 3 zakken popcorn en 1 zak chips weg gewerkt
. Morgen na het werk ook even sporten en donderdag weer.
maar godver wel zwaar 7 tellen lang (had camera op timer gezet
)Emita schreef:Haha iedereen lekker aan het snaaien! Nou hier ook hoor.. Valt op zich wel mee, maar ja ik kon de koekjes eventjes niet laten staan. Vanavond op reis naar marokko dus dat is een week niet sporten en eten wat de pot schaft dus ik heb geeeeeen idee wat ik allemaal binnen ga krijgen haha.
Als het me lukt dan wil ik zo nog even naar de sportschool maar weet niet of ik er tijd voor heb.. mijn bus vertrekt om 17.00 en ik moet nog allerlei dingen doen
ik ga vanaf vrijdag eens 6weken brood, pasta, noodles en aardappelen schrappen om te zien hoe mijn lijf dat bevalt.
morgen maar weeeer bellen. En via bol.com een studieboek verkocht in de carnavalsweek. Ik die gelijk op de post gedaan omdat ze die snel moest hebben. Krijg ik een paar dagen later bericht van bol.com dat ze die retour sturen. Nu een week later heb ik nog geen boek gezien. Nu heb ik ook maar eens gemaild met de vraag waar dat boek blijft.