Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loolotte schreef:Ik ga wel binnenkort weer stretchendoel 16mm maar dan zijn we alweer een tijdje verder haha! Ik kan alleen nergens voor een fatsoenlijke prijs jojoba- of vitamine e - olie vinden en ik irriteer me er verschrikkelijk aan
_Ekenna schreef:Ja hoor, waarom niet. Als 't past dan past het.
Maar op hoeveel mm heb je je lobe laten doorprikken? Want banana's zijn vaak vanaf 1.2 mm en een lobe is vaak op 0.8 mm. Stretchen kan natuurlijk en ik heb er ook wel eens een 1.2 piercing in gedaan, maar vond het geen pretje dus die heeft er nog geen 5 minuten in gezeten.
Loolotte schreef:Ik ga wel binnenkort weer stretchendoel 16mm maar dan zijn we alweer een tijdje verder haha! Ik kan alleen nergens voor een fatsoenlijke prijs jojoba- of vitamine e - olie vinden en ik irriteer me er verschrikkelijk aan
Cindeeh schreef:Loolotte schreef:Ik ga wel binnenkort weer stretchendoel 16mm maar dan zijn we alweer een tijdje verder haha! Ik kan alleen nergens voor een fatsoenlijke prijs jojoba- of vitamine e - olie vinden en ik irriteer me er verschrikkelijk aan
Ik heb nog een halve/3 kwart fles vol staan geloof ik, ooit gekocht voor wondjes. Als het nog houdbaar is, wil ik het best naar je opsturen?