Rozig berry paars... jup, ik ben een kei in het omschrijven van kleuren Nice Caboose!
Yonker
Geplaatst: 12-11-14 09:50
Oew das een leuk kleurtje Anc!!
Hier is gisteren een acryl nagel gesneuveld. Niks van gemerkt, ik had ineens wat scherps aan mn nagels zitten. Is dus afgebroken tijdens het tanken denk ik (had haast) agh meot vrijdag terug dus dat overleef ik wel en het is mn duim.
Laatst bijgewerkt door Yonker op 12-11-14 09:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Oooh 3 weken alweer joh! Voor mn gevoel heb je ze echt pas een week ofzo
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 12-11-14 10:37, in het totaal 1 keer bewerkt
amandananana
Geplaatst: 12-11-14 10:37
Ik.hoop dat er ergens een Sinterklaas is die bokt leest en ziet dat ik dit een waanzinnig lakje vind en weet dat ik het niet zo breed heb, en dat het ineens pats boem in mn schoen zit
Ja weet niet of ik hem bij mezelf zo mooi zou vinden.... en of ik hem zou dragen maar bij jou vind ik hem wel echt tof
Tazzey
Geplaatst: 12-11-14 13:27
DnT schreef:
Zit daar een tuutje of een kwastje aan Taz?
Rozig berry paars... jup, ik ben een kei in het omschrijven van kleuren Nice Caboose!
Hij heeft een kwastje. Werkt erg prettig, vind ik dan hè
Balen van je nagel Yonker, geen schade aan je natuurlijke nagel?
Bij mij is vannacht weer de gelpolish van mijn wijsvinger afgevallen. Ik denk dat ik m'n vader vraag of hij uit de zaak een tube industriële 2-componenten kit meeneemt want ik word er nu gillend gek van.
Die heb ik zelf ook en is echt heel anders qua tint en shimmer, komt niet eens in de buurt! Dutch ya is mijn allergrootste teleurstelling qua lak ooit... Die ga ik helaas nooit meer vergeten
Oh boy, Taz... hoe zeg ik dit subtiel... Wat een afgrijselijke kleur! Vieze gouden tint, metallic... oh, ZO mijn ding niet.
Ik hou wel van olijf groen en pretty ugly lakjes, maar deze... nope... brrr...
Ik heb 'm ook, bij mij is-ie alleen niet zo goud. Wel héél veel goud aanwezig, maar je ziet gelukkig meer de groenblauwe kleur. Al met al blijf ik 'm lelijk vinden, 1x geprobeerd maar denk niet dat-ie vaker op mn nagels komt
Ik heb nu ook een vreselijk lakje op, Drop.Your.Sword van Dollish. Elke keer als mn handen ergens heen gaan ,vang ik er weer een glimp van om en dat is ook weer echt zo'n niet yv-kleurtje
Tazzey
Geplaatst: 12-11-14 13:49
Smaken verschillen gelukkig.
Ik vond Dutch'ya wel erg leuk. Ik heb hem al een hele poos liggen en grijp er toch nog regelmatig naar terug.
Ik ga maar eens kijken of ik mijn wijsvinger weer kan voorzien van een laag gelpolish.
Dutch ya is ook best mooi, maar bij mij is er geen shimmer te bekennen... Gewoon paarse crème en dat was nou net niet de bedoeling, dus altijd een teleurstelling op mijn nagels