Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paleoceen schreef:Met het gedwing wat de D66 en VVD nu wil wordt helemaal maar dan ook helemaal niks bereikt. Mensen laten zich echt niet dwingen om te vaccineren.
Mijn eerste kind heeft alle prikken gehad. Met de tweede ben ik halverwege gestopt omdat ik me erin ging verdiepen.
Ikzelf ben nooit gevaccineerd ( vanuit geloofsovertuiging). Heb bof, mazelen en rode hond en waterpokken gekregen maar ben verder weinig ziek geweest.
Dat je de bof etc kreeg was in die tijd gewoon normaal. Nu worden de mensen zo bang gemaakt en wordt je als niet-gevaccineerd mens afgeschilderd wordt als potentieel gevaar.
Weet je wat ik gevaarlijk vind en waarschijnlijk door een hoop mensen in dit topic wordt geaccepteerd:
Kinderen die vuurwerk afsteken en het geaccepteerde drankgebruik door minderjarigen.
Kinderen die al weken voor oud en nieuw met vuurwerk de straat op worden gezet met een zakken met vuurwerk.
Mijn deels gevaccineerd kind loopt gevaar door die vuurwerk afstekende gevaccineerde kinderen.
En de zuipende gevaccineerde minderjarigen waarvan hun ouders het hebben laten gebeuren (omdat ze in hun tuin een indrinkkeet hebben neergezet). Deze minderjarigen brengen in hun beschonken toestand op welke wijze dan ook mijn kind in gevaar.
Zouden deze ouders ook allemaal gekort kunnen worden op allerlei toelages? Ben bang dat de D666 meute en de VVD daar ineens geen gevaar in zien vanwege het geaccepteerde gevaar van vuurwerk en drank.
Ik snap er iig niks meer van en stap als het tot vaccinatieplicht komt graag met [naam] in haar vliegtuig naar een beter oord.
Sharani schreef:Helemaal mee eens Paleoceen, zo’n verplichting lijkt me ook bijzonder ingewikkeld. Want welke vaccinaties of alle dus incl. HPV? Of alleen enkele b.v. mazelen maar dan moeten ze het monovaccin weer op de markt brengen want bof is echt niet gevaarlijk voor een meisje en rode hond niet voor een jongen dus bmr kunnen ze nooit hard maken dat dat beslist noodzakelijk is.
Heb je een groot vliegtuig Repelsteeltje, ik wil ook mee.
Ryder schreef:Wat een vreemde aanname, dat mensen hier het drinken van alcohol en vuurwerk afsteken wel ok vinden bij kinderen? Hoe kom je daar nou weer bij, en wat heeft dat met vaccineren te maken?
quera schreef:verootjoo schreef:Nope... hebben wij niet.
En mijn kind mag ook geen alcohol drinken.
Ik geef die van mij een drup wiskey in de fles. Slapen ze lekker
Sharani schreef:Helemaal mee eens Paleoceen, zo’n verplichting lijkt me ook bijzonder ingewikkeld. Want welke vaccinaties of alle dus incl. HPV? Of alleen enkele b.v. mazelen maar dan moeten ze het monovaccin weer op de markt brengen want bof is echt niet gevaarlijk voor een meisje en rode hond niet voor een jongen dus bmr kunnen ze nooit hard maken dat dat beslist noodzakelijk is.
Heb je een groot vliegtuig [naam], ik wil ook mee.