Borstvergroting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 13:19

Ik heb gisteren eerste controle gehad dus de pleisters zijn er nu af. Alles was goed, de wonden zijn rustig.

Ik was sinds 2 dagen gestopt met pijnstillers maar vanmorgen weer opgestart want opnieuw veel pijn. Ook het vocht is terug.

Verder worden de boobies elke dag mooier en zit die beha echt ruk :')

Binoche

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 14:23

beter iets langer de pijnstiller nemen inderdaad... Leuk dat je ze per dag ziet veranderen :) . Ik vind dat er tot nu toe weinig verandering is (mooi van vorm, maar hard, gezwollen en super glanzende tepels), maar mijn moeder vind dan weer echt wel. Misschien toch maar eens foto's nemen, maar als ik alleen ben durf ik mijn bh niet uitdoen. Krijg hem nog niet zelf terug aan.

Had jij de carefix ava bh al gepast? Ik wou de carefix bonnie bestellen maar die kan ten vroegste binnen twee weken geleverd worden in mijn maat... Over de ava twijfelde ik omdat ik vermoed dat het eindresultaat tussen C en D zal liggen, en wist niet goed of ik dan een a-c of d-f moest nemen, maar nu met zwelling ziet het er zeker een D uit dus misschien toch best de laatste.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 15:33

Ja, maar ik heb geen idee wat voor cupmaat ik uiteindelijk krijg, maar D-F is echt te klein nu. Omtrek ook. Ik zou ook de grotere optie nemen. Te strak zit echt niet lekker!

Ik heb wel elke dag foto's gemaakt en dan zie je het verschil toch wel duidelijk. Ze worden wel mooi, ben benieuwd over 3 maanden!

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 22:16

Ik volg nog altijd, maar zowel mijn spaarpot als ik zijn er nog niet aan toe.

Bestaat er ook zoiets als mensen met borstvergroting voelen dag? :') Ik ken niemand die het heeft laten doen en ben toch best wel bang voor een te 'nep' resultaat.

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 22:52

Ze zijn uiteraard nep, maar ik vind veel resultaten er echt heel mooi en natuurlijk uitzien. Als je duidelijk aangeeft aan je chirurg dat je een natuurlijk resultaat wil en ook gaat voor een volume dat bij jouw lichaam past (en een goede chirurg) kan je volgens mij weinig misdoen qua uitzicht.

Over hoe ze aanvoelen kan ik weinig zeggen aangezien die van mij nog maar drie dagen oud zijn en nog moeten genezen :) .

Ik heb trouwens 20 jaar nagedacht vooraleer ik eindelijk de stap gezet heb...

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 10:15

Die van mij voelen gewoon normaal denk ik? Ik voel de protheses niet zitten en ze wiebelen ook gewoon _O- in het begin was dat anders uiteraard. Hoog en strak. Maar na ongeveer een half jaar merkte ik heeej te bewegen :D ik was zo plat als een dubbeltje, gewoon 0 ronding.

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 18:03

loez schreef:
Die van mij voelen gewoon normaal denk ik? Ik voel de protheses niet zitten en ze wiebelen ook gewoon _O- in het begin was dat anders uiteraard. Hoog en strak. Maar na ongeveer een half jaar merkte ik heeej te bewegen :D ik was zo plat als een dubbeltje, gewoon 0 ronding.

Kijk ook wel uit naar een paar maand verder als het wat minder strak is en wat meer eigen, maar de operatie en eerste dagen zijn gelukkig gepasseerd :)

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 18:06

Urielle schreef:
Ja, maar ik heb geen idee wat voor cupmaat ik uiteindelijk krijg, maar D-F is echt te klein nu. Omtrek ook. Ik zou ook de grotere optie nemen. Te strak zit echt niet lekker!

Ik heb wel elke dag foto's gemaakt en dan zie je het verschil toch wel duidelijk. Ze worden wel mooi, ben benieuwd over 3 maanden!

Denk jij al stilletjes aan aan terug wat sporten? Ik ben het niet gewoon om mij zo rustig te houden. Zou graag vanaf week twee toch dagelijks minstens een wandeling doen, of eventjes op de hometrainer. Vandaag met mijn mama weesten winkelen, en erna iets gedronken bij een vriendin en dat ging al weer gewoon goed gelukkig :)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 18:24

As we speak zit ik in de sportschool *D
Heb vandaag dus ook voor de eerste keer weer autogereden. Gisteren gewandeld, vandaag wandelen, krachttraining benen en nu 30 minuten hometrainer.

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 19:01

Zo zalig waarschijnlijk om terug wat te kunnen doen! Wil zeker niet klagen want ben enorm blij met mijn borsten, en dat ik mij zo goed voel, maar de eerste periode voelt toch een beetje alsof je leven tijdelijk on hold staat vind ik. In dat opzicht is de covid periode wel ideaal voor de operatie.

Hoe ging het met autorijden en sporten?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 19:04

Ja ik ben ook niet goed in stil zitten. Mag ook eigenlijk deze week alleen maar wandelen met lage hartslag en niet zweten, maar he, ik voel me gewoon goed!

Autorijden : vooral naar z'n 1 schakelen gaat niet helemaal soepel. De rest valt mee. Sturen doe ik wel alleen onderhands nu.

Sporten ging goed, maar ik voel wel dat je lijf een opdonder heeft gehad. Sneller moe, sneller zweten,.. Mijn conditie is van de operatie wel achteruit gegaan.

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 20:06

Urielle schreef:
Ja ik ben ook niet goed in stil zitten. Mag ook eigenlijk deze week alleen maar wandelen met lage hartslag en niet zweten, maar he, ik voel me gewoon goed!

Autorijden : vooral naar z'n 1 schakelen gaat niet helemaal soepel. De rest valt mee. Sturen doe ik wel alleen onderhands nu.

Sporten ging goed, maar ik voel wel dat je lijf een opdonder heeft gehad. Sneller moe, sneller zweten,.. Mijn conditie is van de operatie wel achteruit gegaan.

Kan mij wel voorstellen dat de conditie een serieuze klap gekregen heeft. Die van mij niet enkel van de operatie :o . Wij hebben een fitness op het werk, maar zijn al 4 maanden in lockdown. Het enige wat ik nog deed de laatste maanden was 2 uur per dag wandelen met de hond (soms hardlopen, maar dat mag sowieso 6 weken niet). Het wandelen zou ik vanaf week twee graag geleidelijk terug opnemen.

Altijd stilzitten zal ook wel niet goed zijn voor de doorbloeding, en om het vocht kwijt te raken

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 21:31

Wanneer konden degenen die ze al langer hebben weer rijden? En longeren? (ik vind in gedachten longeren veel enger :=)

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 08:37

Haha dat snap ik wel. Krijg je sneller een klap op je armen als dat je er op zit denk ik.

Ik reed in die periode geen paard.

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 20:31

Ik mag dat allemaal weer na zes weken, maar paard in niet de gemakkelijkste dus ga echt wel wat langer wachten.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 01:15

Dat gehobbel lijkt me oook niet heel prettig :+

Joanne1987Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 09:32

Ik zat er na 6 weken weer op, goede sport bh aan en daaroverheen de operatie bh

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 10:10

Ik ook. Na 6 weken ging het prima. 1e keer aandraven was wel even spannend maar het ging super

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 09:14

sharoontje schreef:
Heel herkenbaar haha. Dit had ik na 3 dagen pas. Eerste 2 dagen bijna niks gevoeld ivm de morfine. Succes met je herstel.

Hoe gaat het ondertussen met jou Sharoontje? Jij bent al ruim de 6 weken gepasseerd nu toch?

En met jou Urielle?

Hier alles goed. Gisteren op controle geweest na 10 dagen en alles zag er goed uit. Ik heb enkel onderhuidse hechtingen en bovenlaag is geplakt dus mag nu stilaan de lijm proberen losmaken met olie. En eindelijk borsten (littekens nog niet) insmeren met bio-oil, zalig.

Vanmorgen al veel minder zwelling. Net nu ik begon te wennen aan die dikke borsten :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 12:23

Klinkt goed! Ben je blij met je borsten?

Ik heb een terugval. Afgelopen week gaan werken was echt nog te zwaar. Op orders van de baas nu dus korter werken en ik doe verder geen donder. Kan ook niet, ik ben net zo moe als toen ik net uit de narcose kwam en ook veel ongemak. Mijn tepels lijken van binnenuit overgevoelig (van buitenaf juist eerder wat verdoofd gevoel) en met name links, als ik een bepaalde beweging maak met mijn arm schiet er een lijntje naar mijn tepel dat ongelooflijk veel pijn doet. Ik ben gisteren half 10 naar bed gegaan, was half 9 wakker, om half 11 mijn bed uit, douchen, aankleden, dieren voeren, was doen en het is half 1 nu en ik zweer dat ik zo opnieuw kan slapen! Echt bizar.

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 13:29

Oei, rust maar goed dan! Heb je zwaar werk? Anders misschien beter nog wat vakantie vragen eerst? Het is natuurlijk wel een vrij zware operatie hé.

Hier gaat het heel goed zolang ik weinig doe, maar merk het ook heel snel als ik teveel doe (meer dan 20 minuutjes wandelen ineens lijkt nog teveel). Dus ben nog in lazy mode. Sinds vorige woensdag terug bureauwerk, maar van thuis uit en twee keer per dag een klein wandelingetje.

Qua uitzicht super blij mee, maar ze moeten niet blijven krimpen :D . En jij?

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 11:06

Urielle schreef:
Klinkt goed! Ben je blij met je borsten?

Ik heb een terugval. Afgelopen week gaan werken was echt nog te zwaar. Op orders van de baas nu dus korter werken en ik doe verder geen donder. Kan ook niet, ik ben net zo moe als toen ik net uit de narcose kwam en ook veel ongemak. Mijn tepels lijken van binnenuit overgevoelig (van buitenaf juist eerder wat verdoofd gevoel) en met name links, als ik een bepaalde beweging maak met mijn arm schiet er een lijntje naar mijn tepel dat ongelooflijk veel pijn doet. Ik ben gisteren half 10 naar bed gegaan, was half 9 wakker, om half 11 mijn bed uit, douchen, aankleden, dieren voeren, was doen en het is half 1 nu en ik zweer dat ik zo opnieuw kan slapen! Echt bizar.

Fijn dat je in elk geval een baas hebt die ook ingrijpt! Echt goed luisteren naar je zelf :) en als je kunt slapen, gewoon een dutje doen :)

Tepels van buiten verdoofd en van binnen overgevoelig is ook herkenbaar. Bij mij duurde het ook echt wel een paar maanden voor ik langzaam aan gevoel kreeg vanuit de buitenkant. Hele onder en bovenkant van de borst zelf ook trouwens haha

Joanne1987Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 11:59

Had ik ook inderdaad, heel maf gevoel

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 12:00

Yes, echt een fijne actie van mijn baas, ook door mijn trainer op non-actief gezet en een speciaal dieet gekregen om weer energieker te worden en de genezing te ondersteunen.

Het hele weekend ook niks gedaan, behalve de boodschappen en de was en dat doet wel goed! Ik doe trouwens maar kantoorwerk dus niet fysiek zwaar, wel stressvol en veel ad-hoc problemen, dus veel adrenaline en cortisol.

Loez, hoe lang was het voor die overgevoeligheid weg ging? Dat vind ik namelijk wel heel irritant en vooral pijnlijk. Zeker omdat er dus geen reden is, want aan de buitenkant doet het niet zeer. Stomme gewaarwording!

Joanne1987Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 12:06

Komt door dat ze iets met je zenuwen hebben gedaan ook geloof ik
Maand of 3 werd het hier beter geloof ik