Ik was sinds 2 dagen gestopt met pijnstillers maar vanmorgen weer opgestart want opnieuw veel pijn. Ook het vocht is terug.
Verder worden de boobies elke dag mooier en zit die beha echt ruk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loez schreef:Die van mij voelen gewoon normaal denk ik? Ik voel de protheses niet zitten en ze wiebelen ook gewoonin het begin was dat anders uiteraard. Hoog en strak. Maar na ongeveer een half jaar merkte ik heeej te bewegen
ik was zo plat als een dubbeltje, gewoon 0 ronding.
Urielle schreef:Ja, maar ik heb geen idee wat voor cupmaat ik uiteindelijk krijg, maar D-F is echt te klein nu. Omtrek ook. Ik zou ook de grotere optie nemen. Te strak zit echt niet lekker!
Ik heb wel elke dag foto's gemaakt en dan zie je het verschil toch wel duidelijk. Ze worden wel mooi, ben benieuwd over 3 maanden!
Urielle schreef:Ja ik ben ook niet goed in stil zitten. Mag ook eigenlijk deze week alleen maar wandelen met lage hartslag en niet zweten, maar he, ik voel me gewoon goed!
Autorijden : vooral naar z'n 1 schakelen gaat niet helemaal soepel. De rest valt mee. Sturen doe ik wel alleen onderhands nu.
Sporten ging goed, maar ik voel wel dat je lijf een opdonder heeft gehad. Sneller moe, sneller zweten,.. Mijn conditie is van de operatie wel achteruit gegaan.
sharoontje schreef:Heel herkenbaar haha. Dit had ik na 3 dagen pas. Eerste 2 dagen bijna niks gevoeld ivm de morfine. Succes met je herstel.
Urielle schreef:Klinkt goed! Ben je blij met je borsten?
Ik heb een terugval. Afgelopen week gaan werken was echt nog te zwaar. Op orders van de baas nu dus korter werken en ik doe verder geen donder. Kan ook niet, ik ben net zo moe als toen ik net uit de narcose kwam en ook veel ongemak. Mijn tepels lijken van binnenuit overgevoelig (van buitenaf juist eerder wat verdoofd gevoel) en met name links, als ik een bepaalde beweging maak met mijn arm schiet er een lijntje naar mijn tepel dat ongelooflijk veel pijn doet. Ik ben gisteren half 10 naar bed gegaan, was half 9 wakker, om half 11 mijn bed uit, douchen, aankleden, dieren voeren, was doen en het is half 1 nu en ik zweer dat ik zo opnieuw kan slapen! Echt bizar.