Kleurtje van die Pink Oasis vind ik erg tof! Zijn dat nou weer nieuwe gritty's? Dacht dat ze maar 4 of 5 kleurtjes hadden.. Die oranje daarvan is trouwens ook een aanrader, is een bijna dupe van Opi Jinx!
Suedes zijn idd erg leuk, maar volgens mij niet bij elke op=op verkrijgbaar? Of nu ondertussen wel? Ik vind zelf die Mosaik errug leuk ook! En verder, jeetje.. zoveel keus! Alleen de "dazzles" zijn vrij sheer!
Gewoon bij de etos, alleen je moet even kijken bij welke, ik had namelijk vorige week Hip-Anema voor 50% gescoord en deze week was-ie bijna overal 30%. Goed gezocht en vandaag toch nog voor 50% gescoord. Etossen zijn franchisers, dus ze bepalen hun eigen acties.. Beetje jammer! Maar anders zijn ze toch alsnog gewoon voor 30%, scheelt toch weer 3 euro .
Skessa_
Geplaatst: 21-06-13 19:54
Bij ons wel... Alleen wel een paar weken na jou
Oh ja en de metallics zijn ook erg leuk
_Micha_
Geplaatst: 21-06-13 19:57
De oranje heb ik al! Samen met Blue hypnosis, die is ook heel erg mooi. Zijn inderdaad gritty's, of liquidsand ik weet het verschil niet want heb nog nooit een liquid sand gezien Zijn van de desert glam collectie en die zijn allemaal met textuur. Je hebt er 4 met glitters oa. die oranje en 4 zonder glitters.
Ohja in Oosterhout zit er ook eentje, tripje Oosterhout dan maar plannen
Hahahah nee hoor, een paar maar . Voordeeltje van mn werk, dat is nog eens ergens kom en die wagen met knipperlichtjes en al ff aan de kant kan zetten .
Ah vandaar! Vind ze zelf zonder glitters erin neit zo leuk, dan vind ik het net zand met een kleurtje maar het roze kleurtje is wel heel kick!
Ik stond pas in de op=op, had nog nooit van W7 gehoord en twijfelde nog, uiteindelijk toch maar niet gekocht maar zo te horen moet ik snel terug ik was bang voor weer eens een miskoop.
Vanavond ga ik m'n nagels eens lakken in mintgroen van bourjois paris.
De roze liquid sand een paar pagina's terug is echt supermooi, ik heb niks met liquid sands maar deze is leuk Ook de roze van Anny op de vorige pagina, prachtig kleurtje
Die hoesjes zijn leuk! Alleen heb ik geen iphone momenteel.
Ik ben echt te spreken over de color show lakken van maybelline. Die zijn echt niet zo duur (denk 4 euro) maar lakken heel erg fijn en blijven goed zitten bij mij. Heb gisteren pink boom en urban turkoise gekocht!
Anoniem
Geplaatst: 22-06-13 19:32
Ik heb ook zo'n hoesje, die van mij doet het prima. Ook met Malice trouwens
Ik heb een rode holo glitter van Color Show... Zo sheer als de neten! Na laagje 6 ben ik opgehouden...
2 laagjes is toch gewoon normaal? Of vind ik dat ? Zelfs als ik een onecoater heb, gebruik ik meestal 2 laagjes, of ik moet haast hebben ofzo. Vind dat met het 2de laagje de diepte, shimmer of kleur veeeeeel mooier uitkomt!
Oh echt Anc, blijft die van jou het goed doen? Mijn onderkantje is kaal zeg maar, die 2 hoekjes zijn afgebroken. Maar krijg m alsnog met geen mogelijkheid eraf
ik ben op zoek naar een wit nagellakje dat goed dekt (liefst na 1 laag al) Heeft iemand enig idee? Ook ben ik opzoek naar een leuk glitter nagellakje dat goed dekt.
Witte nagellak dekt eigenlijk nooit in 1 laag, de meeste lakjes hebben toch wel 2 lagen nodig voor ze echt 100% dekkend zijn. Ik hoor goede verhalen over Wet 'n Wild en OPI My boyfriend scales walls is een goede off white.
Als je even terug leest, zie je dat we het op de vorige pagina nog over witte lak gehad hebben
Hey bokkers! Ik lees hier al een hele tijd gefacineerd mee ! Ik ben namelijk ook helemaaaal verslaafd aan nagellakjes! Nu ben ik op zoek naar een goede base en top coat. Ik heb heel lang een nagelverharder gebruikt van kruidvat, maar hier zat formaldehyde in en dat droogde mijn nagelriemen zo hard uit ! Ik ben dus nu op zoek naar een goede bascoat die snel opdroogd en lang blijft zitten. Ook ben ik op zoek naar een topcoat met dezelfde eigenschappen! Van seche vite hoor ik veel goed, maar daar ben ik niet zo voor te vinden... Ik dacht aan OPI of essie, iemand ervaring?
Hoi! Ik meld me ook, Mijn nagels zijn weer lang, dus weer tijd voor nagellakjes en glittertjes en stickertjes Heb al een hele nagellakverzameling van Essie tot Hema.
Deze heb ik nu op:
Vind de foto niet zo mooi, maar hij dekt wel mooi en hij zit er nog in zijn geheel op! Voor de liefhebber kan ik het nummertje even sturen
Ik vind de lakjes van de Hema ook zeer fijn. Dekken zeer goed en houden het lang uit op je nagels.
Yv_
Geplaatst: 23-06-13 14:01
Ik vind t echt troep Heb er 1 die is heel dijn in alle opzichten, bij de andere mankeren er allemaal wel wat aan (of streperig, of niet dekkend, of een vaag kwastje, of ze drogen voor geen meter, of dezelfde dag al vol gas chips etc)
Wel een lief kleurtje hierboven!
Evelyne79
Geplaatst: 23-06-13 14:06
Lous schreef:
Kan je nagellak remover zonder aceton ook gebruiken op gelnagels?
ja
Lous
Geplaatst: 23-06-13 14:06
Ik denk dat het ook gewoon afhankelijk is van je nagels.
Ik heb dezelfde in het lichtgeel gekocht, wel leuk als je bruin ziet Lekker zomers.
Britt
Geplaatst: 23-06-13 14:09
Ik ben sinds vorige week helemaal fan van de donkerblauwe special effects glitter van de hema. Echt een heel gaaf kleurtje! Dekt goed en blijft lang zitten zonder echt te chippen.