JE KUNT HET!!!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sall schreef:Thanks, dat had ik inmiddels begrepen.
Ga maar eens op zoek, naar die dingen.
Ik vind het leuk dat iedereen zo enthousiast is, het werkt hopelijk motiverend als ik het even niet zie zitten
! Ik gebruik 2 waterflesjes van een halve liter. Vind ik zat, het geeft net even extra belasting en ik ben al best breed van boven, hoef geen halve bodybuilder te worden

Enige waar ik vandaag wat last van had waren de squats. Maar verder was het gewoon heel erg fijn. Vooral het boxen
Ook vrijwel niet gezweet of moe nu. Stond ook in m'n ondergoed te hupsen in m'n slaapkamer met de balkondeur open. Lekker fris maar niet té koud. Ja ging echt fijn
Nou douchen en zo naar de winkels fietsen.

Je krijgt er echt geen spijt van dat je het wel hebt gedaan, alleen maar als je t niet doet. Daarna voel je je vast weer een stuk energieker, en gewoon rustig aandoen als het niet gaat. 

Het wordt echt steeds makkelijker. Ik voel nu trouwens de hele tijd mn bovenbenen, in het begin helemaal niet..
Hoef niet persé gespierde armen ofzo dus vandaar. Maar die ene oefening voor je armen waarbij je op de grond ligt is wel heel makkelijk zo, dus misschien dat ik daar toch wel ff flesjes voor moet halen. Vervang die oefening soms ook wel voor buikspieren. 

Destino schreef:Bedoel je mij Loose?
Ik zit op mijn werk tot 5 uur, daarna boodschappen doen, koken en richting ZKH..
Dus kan helaas niet nu
Netjes hoor dag 8! Respect
Vind die 2 namen zo op elkaar lijken.