Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiVetime schreef:yvonnedv schreef:
Is het niet juist andersom? veel bloedverlies minder witte bloedcellen?
Dat leek mij inderdaad ook logischer, maar misschien kan het ook andersom.
Eefske schreef:Voor zover ik weet heeft je menstruatie niks met witte bloedcellen te maken maar met rode bloedcellen.
Een hevige menstruatie oftewel verhoogd bloedverlies kan wel tot een bloedarmoede leiden door het verlies aan rode bloedcellen maar dat hierdoor minder witte bloedcellen zijn heeft er denk ik niet veel mee kan doen.
Ik denk dat je lage hoeveelheid witte bloedcellen vooral door de chemo komt, maar dat weet ik ook niet zeker. Ik ben immers ook (nog) geen arts.
ievie schreef:Eefske schreef:Voor zover ik weet heeft je menstruatie niks met witte bloedcellen te maken maar met rode bloedcellen.
Een hevige menstruatie oftewel verhoogd bloedverlies kan wel tot een bloedarmoede leiden door het verlies aan rode bloedcellen maar dat hierdoor minder witte bloedcellen zijn heeft er denk ik niet veel mee kan doen.
Ik denk dat je lage hoeveelheid witte bloedcellen vooral door de chemo komt, maar dat weet ik ook niet zeker. Ik ben immers ook (nog) geen arts.
Voor zover ik weet, is het zo dat wanneer je bloedwaardes laag zijn, de kans op bloedingen groter.. Dus bijv. ook bloedneuzen e.d. Maar misschien haal ik de verschillende ook wel door elkaar *twijfelt*
LiVetime schreef:Pfoe en dan heb ik 'maar' 6 kuren. Jij 18??? Iemand die naast mij zat op dagbehandeling eerste keer, die had ook steeds bloedneuzen. Ben erg blij dat ik dat (nog) niet heb! Lijkt mij ook om gek van te worden.
Wat ik nu toch vond vanmiddag in de bus!!! Een scrabboek van mij een Meagan. Zo vreselijk lief!!! En zo vreselijk mooi gedaan!
Ik ben niet zo heel snel geraakt door iets, maar dit... pfff... had een brok in m'n keel. Foto's van mij en Meagan, gedichten, rake teksten.. Aan iedere pagina is veel aandacht besteed. Wauw! Dit gaat mee naar het ziekenhuis maandag.
Gemaakt door Vrouwke
ievie schreef:Voor zover ik weet, is het zo dat wanneer je bloedwaardes laag zijn, de kans op bloedingen groter.. Dus bijv. ook bloedneuzen e.d. Maar misschien haal ik de verschillende ook wel door elkaar *twijfelt*
LiVetime schreef:Jullie hebben vast al wel opgemerkt dat ik op m'n blog ruimte heb gemaakt voor advertenties.
Ben eigenlijk op zoek naar sponsoren die willen adverteren op m'n site. Eigenlijk puur omdat ik nu nauwelijks inkomen heb (geen recht op ziektewetuitkering) en me het liefst niet ook nog eens druk wil maken over zoiets als geld. Als jullie een passend bedrijf weten?.. Let me know.