We zijn goed bezig allemaal!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kay27 schreef:Droomster schreef:Bijna constant buiten adem geweest, heb echt als een debiel lopen adem halen![]()
Helaas mijn afstand van vorige les niet kunnen behalen daardoor en ik ging ook iets langzamer (logisch).
Ik denk dat je toch serieus te hard loopt als je steeds zo buiten adem bent. Probeer de volgende keer eens een tandje langzamer, zodat je niet zo achter je adem komt. Het gaat nu nog niet om de afstand die je loopt, je moet conditie opbouwen.
Eigenlijk is de 'regel' qua tempo dat je een gesprek moet kunnen blijven voeren. Als je dan toch graag harder wil lopen doe dat dan bijv. alleen de laatste interval.
Droomster schreef:Dit was de enige les dat ik buiten adem was en ik heb juist langzamer gelopen dan normaalHet was echt de constante tegenwind, die ervoor zorgde dat ik moeite had met mijn ademhaling goed houden
![]()
Een gesprek voeren vind ik sowieso dus al een moeilijk iets, aangezien ik echt alleen adem door mijn mond. Dus praten verstoord mijn ritme qua ademhaling. (chronisch verstopte neus, dus ademen door mijn neus is heel lastig vooral met intensief bewegen)