Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SunNDLM schreef:Zo te lezen zijn hier aardig wat 'verfdeskundigen' dus even een vraagje..
Van nature ben ik vrij donkerblond, een beetje zo'n peper-en-zout kleurtje. Nu heb ik in het begin van de zomer (in mei en in juni) highlights laten zetten. Maar ik wil weer wat anders met m'n haar, namelijk deze kleur:
[ Afbeelding ]
Ik heb deze kleur al eens gehad en dat stond goed. Maar omdat ik m'n haar nu een keer lichter heb gedaan vroeg ik me af of ik het eerst moet ontkleuren enzo? De highlights zie je nog wel, als je weet waar je moet kijken.
Gucci_ schreef:Is er hier iemand die donker haar witblond heeft laten verfen?
Ik heb van mezelf donkerblond haar, ik heb het ruim 3 maanden geleden blond laten verven, ik wilde het zo licht mogelijk, alleen was dat niet mogelijk volgens de kapper, maar die heeft het wel zo licht mogelijk geverft, het is nu erg lichtbruin met uitgroei.
Ik wil volgende week naar de kapper om het te laten knippen en een nieuwe kleur blond erin. Ik wil het dan ook echt witblond.
Kan dat wel? Zijn er meer hier die van zichzelf donker haar hebben en na 2 keer verven lichtblond haar hadden?
Rosannee_ schreef:Gucci_ schreef:Is er hier iemand die donker haar witblond heeft laten verfen?
Ik heb van mezelf donkerblond haar, ik heb het ruim 3 maanden geleden blond laten verven, ik wilde het zo licht mogelijk, alleen was dat niet mogelijk volgens de kapper, maar die heeft het wel zo licht mogelijk geverft, het is nu erg lichtbruin met uitgroei.
Ik wil volgende week naar de kapper om het te laten knippen en een nieuwe kleur blond erin. Ik wil het dan ook echt witblond.
Kan dat wel? Zijn er meer hier die van zichzelf donker haar hebben en na 2 keer verven lichtblond haar hadden?
Ik heb het ook, je moet het ontkleuren want met verf zal het niet lichter worden ald wat je nunhebt
magli schreef:Ik laat mijn haar zo om de 3 maanden door een vriendin kleuren (balleiage). Denkfatvzihbdit doey met Schwarzkopf producten. Mijn originele haarkleur is wat meer roster. Nu is het vaak zo dat na 1,5 maand ofzo mij haartjes aan de voorkant (aan mn slapen) tetug wat roster zijn (nu zelf exht gewoon terug rost), wat kan ik hieraan doen en hoe komt het?
Het zijn precies echt 2 roste plukken.
Nog mensen die dit hebben?
X
magli schreef:Ik laat mijn haar zo om de 3 maanden door een vriendin kleuren (balleiage). Denkfatvzihbdit doey met Schwarzkopf producten. Mijn originele haarkleur is wat meer roster. Nu is het vaak zo dat na 1,5 maand ofzo mij haartjes aan de voorkant (aan mn slapen) tetug wat roster zijn (nu zelf exht gewoon terug rost), wat kan ik hieraan doen en hoe komt het?
Het zijn precies echt 2 roste plukken.
Nog mensen die dit hebben?
X
_Micha_ schreef:Desteny met die syoss die jij bedoeld verf je er ook biet maar dat is ook gewoon een bleek kit. Ik heb 'm zelf oog geprobeerd maar zou 'm niet aanraden. Het was ontzettend slecht voor mijn haar en m'n haar was lichter dat wel maar net een wortel.
Dan zou ik gewoon voor blonderen gaan.