[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 22:31

Is er hier iemand die donker haar witblond heeft laten verfen?
Ik heb van mezelf donkerblond haar, ik heb het ruim 3 maanden geleden blond laten verven, ik wilde het zo licht mogelijk, alleen was dat niet mogelijk volgens de kapper, maar die heeft het wel zo licht mogelijk geverft, het is nu erg lichtbruin met uitgroei.
Ik wil volgende week naar de kapper om het te laten knippen en een nieuwe kleur blond erin. Ik wil het dan ook echt witblond.
Kan dat wel? Zijn er meer hier die van zichzelf donker haar hebben en na 2 keer verven lichtblond haar hadden?

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 22:33

SunNDLM schreef:
Zo te lezen zijn hier aardig wat 'verfdeskundigen' dus even een vraagje..
Van nature ben ik vrij donkerblond, een beetje zo'n peper-en-zout kleurtje. Nu heb ik in het begin van de zomer (in mei en in juni) highlights laten zetten. Maar ik wil weer wat anders met m'n haar, namelijk deze kleur:

[ Afbeelding ]

Ik heb deze kleur al eens gehad en dat stond goed. Maar omdat ik m'n haar nu een keer lichter heb gedaan vroeg ik me af of ik het eerst moet ontkleuren enzo? De highlights zie je nog wel, als je weet waar je moet kijken. :P

Die kleur heb ik van mezelf ongeveer hihi..

Weenck

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 02:22

ik zal morgen even een foto eropzetten! (kan er nu geen maken, veeeeeeel te donker)

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 08:16

Gucci_ schreef:
Ik heb van mezelf donkerblond haar, ik heb het ruim 3 maanden geleden blond laten verven, ik wilde het zo licht mogelijk, alleen was dat niet mogelijk volgens de kapper, maar die heeft het wel zo licht mogelijk geverft, het is nu erg lichtbruin met uitgroei.
Ik wil volgende week naar de kapper om het te laten knippen en een nieuwe kleur blond erin. Ik wil het dan ook echt witblond.
Kan dat wel? Zijn er meer hier die van zichzelf donker haar hebben en na 2 keer verven lichtblond haar hadden?

Ik heb het ook :), je moet het ontkleuren want met verf zal het niet lichter worden ald wat je nunhebt :)

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 09:27

Rosannee_ schreef:
Gucci_ schreef:

Ik heb het ook :), je moet het ontkleuren want met verf zal het niet lichter worden ald wat je nunhebt :)

2 pakjes Syoss Lightner 12/0 kopen. Mijn eigen haar (peper en zout) maar had het bijna zwart geverfd, na de syoss lightner was écht lichtblond bijna witblond. Omdat ik m'n uitgroei pas later deed insmeren heeft het niet zo'n effect gehad denk ik als dat ik het was langer had laten zitten. Denk dat je er dus wel mee vooruit komt als je donkerblond haar hebt!

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 11:41

Ik laat mijn haar zo om de 3 maanden door een vriendin kleuren (balleiage). Denkfatvzihbdit doey met Schwarzkopf producten. Mijn originele haarkleur is wat meer roster. Nu is het vaak zo dat na 1,5 maand ofzo mij haartjes aan de voorkant (aan mn slapen) tetug wat roster zijn (nu zelf exht gewoon terug rost), wat kan ik hieraan doen en hoe komt het?

Het zijn precies echt 2 roste plukken.

Nog mensen die dit hebben?

X

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 12:08

Desteny met die syoss die jij bedoeld verf je er ook biet maar dat is ook gewoon een bleek kit. Ik heb 'm zelf oog geprobeerd maar zou 'm niet aanraden. Het was ontzettend slecht voor mijn haar en m'n haar was lichter dat wel maar net een wortel.

Dan zou ik gewoon voor blonderen gaan.

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 12:13

Mijn eigen haar peper en zout was hartstikke mooi lichtblond. Mijn geverfde haar(donker) was wel wat oranje uitgevallen. Hier heb ik toen een asblond overheen gegooit en het is bij getrokken. Daarom raad ik hem af voor mensen met donker haar, maar mensen met blond haar kan best goed lukken.

ikke129

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 19:03

ik heb de eerste keer blond laten verven door de kapper en daarna zelf bij houden. laatste tijd afwisselend john frieda de lichtste en syoss(verf en dan eerst ontkleuren) gepakt, maar nu doe ik de ontkleurder van syoss.. het is wel te geel na het kleuren. Ik was het met zilvershampoo, van de kruidvat of van schwarzkopf, die is alleen heel sterk dus wel af en toe paarse stroken in mijn haar! goed wassen dag daarna met gewone shampoo en het is weer grijs:) ik ontkleur nu alleen de uitgroei, anders gaat je haar eraan..

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 12:21

magli schreef:
Ik laat mijn haar zo om de 3 maanden door een vriendin kleuren (balleiage). Denkfatvzihbdit doey met Schwarzkopf producten. Mijn originele haarkleur is wat meer roster. Nu is het vaak zo dat na 1,5 maand ofzo mij haartjes aan de voorkant (aan mn slapen) tetug wat roster zijn (nu zelf exht gewoon terug rost), wat kan ik hieraan doen en hoe komt het?

X

ik wil je wel helpen, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee wat er staat...

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 12:23

Ik denk dat ze bedoelt dat ze uitgroei heeft?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 12:26

Als je geen uitgroei wilt moet je een anti haargroei middel halen :D

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 12:36

Hahahaha.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 12:38

Als je geen uitgroei wilt moet je je haar niet verven. :')

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 12:52

magli schreef:

X

Ik kan veel lezen en proberen te begrijpen behalve dit :+

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 12:52

Of je zet een pruik op.

Lau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 13:21

Hoi!

ik heb binnenkort weer een afspraak bij de kapper en ik ben eigenlijk een beetje radeloos wat ik nu met me haar moet. Dus ik dacht misschien kunnen jullie mij hier helpen :)

dit is het nu
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater

dit was van de zomer
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater

En het is ook nog een tijdje heel erg donker geweest, maar daar heb ik geen duidelijk foto van..
Ik weet dus echt totaal niet wat ik moet doen met knippen en verven, ik hoop dat jullie leuke ideeen hebben :D

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 13:24

Ik vind het bruine mooier!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 13:44

Ik vind t bruine ook mooier :) misschien dat nog wat donkerder ook leuk is ja.
Of wil je voorbeelden kwa kapsel?

astwice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 13:59

Nog even een reactie over het kokosvet:
Had exact hetzelfde potje gehaald als in de tutorial maar dan 250ml voor 3,99.
Ongeveer een eetlepel in mijn haar gedaan, en een half uurtje laten intrekken. Daarna gedoucht en uitgespoeld met shampoo. Heb mijn haar daarna op een natuurlijke manier laten drogen, en ik moet zeggen veel minder pluis, en mooiere krullen. Dus bij mij zeker wel een positieve ervaring.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:35

ik heb mn haar sinds t kokosvet 2x gewassen met mn eigen shampoo. mijn haar voelt ook anders aan, veel gladder en het glanst enorm! alleen bij mij dan weer een stuk minder krul/slag.
dat t gladder aanvoelt kan ook komen doordat ik t nu elke keer 2x met mn verzorgende shampoo was en dan 1x conditioner. (na de 2e keer wassen voelt het onder de douche ook veel gladder)
maar misschien ga ik vanmiddag weer een kokossessie doen, lang laten intrekken, en dan niet met die prutandrelon shampoo van de vorige keer wassen maar met mn eigen shampoo.

Lau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:41

dankje voor jullie reactie!

ik ben idd een beetje aan het kijken wat voor kapsel, kort/lang, stijl/slag/krullen dat soort dingen.
maar kom er nog niet echt uit :')

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:53

ik zou het lekker bruin laten! staat je hartstikke goed.
maar als je iets heel anders wil kan je er iets van een beetje rood doorheen doen? of een dip-dye.
maar zoals het nu is is het heel mooi.

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 19:24

_Micha_ schreef:
Desteny met die syoss die jij bedoeld verf je er ook biet maar dat is ook gewoon een bleek kit. Ik heb 'm zelf oog geprobeerd maar zou 'm niet aanraden. Het was ontzettend slecht voor mijn haar en m'n haar was lichter dat wel maar net een wortel.

Dan zou ik gewoon voor blonderen gaan.

Wordt het dan oranje met die kleur van syoss ipv lichtblond?

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 20:24

Ligt aan de kleur van je eigen haar. Mijn haar werd er in de eerste instantie geel van (echt heel geel :o ) maar nu is het witblond.