Lillytjuh, naar van je knie zeg! Beterschap

Negerzoen, waar heb je je hartslagmeter eigenlijk gekocht? Ik zit ook te denken om er een te kopen - ik zie ze overal maar ik wil wel een goeie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fenn schreef:Iedereen is lekker bezig! Ik loop vaak in het Julianapark in Utrecht en daar wemelt het van de hardlopers. Vrouwen, mannen, heel oud en heel jong. Alles door elkaar. Verder hoop ik als ik op conditie ben vaker in natuurgebieden te kunnen rennen. Wandelroutes van een x-aantal km ofzo.
Van paardrijden raak ik ook wel vermoeid en bezweet hoor. Ik rijd niet zo heel veel en als ik dan weer een uurtje stevig aan het trainen sla dan merk ik datAlleen wel anders dan hardlopen, daar voel ik mezelf meer een sporter.
Oeh, voor de mensen onder jullie die wel eens naar een feestje gaan, vinden jullie het ook zo lekker dat je kater minder is als je meer sport?
Fenn schreef:Als student komt het vaak voor dat ik in de avond nog even in de kroeg zit, wat biertjes drink, naar huis ga en wel vroeg op moet staan. Hoe meer ik sport hoe minder moeite ik heb met het vroege opstaan en hoe minder last ik heb van een kater (gammel, moeheid etc). Gisteravond was het toch weer half drie en ik stond fluitend naast mijn bed vanochtend
sunshine schreef:Haha ik moet ook vaak naar het toilet inderdaad na het hardlopen
Stacey schreef:sunshine schreef:Haha ik moet ook vaak naar het toilet inderdaad na het hardlopen
Hier idem
En hardloopkleding kan je toch nooit genoeg van hebben.Hoe meer hoe beter!
Heb jij trouwens die nike schoenen waar ook een uitsparing inzit voor de sensor?
Met dit weer loop ik trouwens nog steeds in korte broek en shirtje. Warm krijg je het uiteindelijk toch wel (en ik ben echt een uberkoukleum)
ellepel schreef:ik sla even over met lopen,voel me echt totaal NIET lekker![]()
gaat hier ook van alles rond aan griep nu en denk dat ik toch iets te pakken heb.
maar even aan mezelf denken nu,lopen kan volgende week ook wel weer![]()
thermokleding heb ik sowieos wel ,moet in de winter ook bij de paarden warm kunnen zijn en dat kan ik ook bij het lopen gebruiken.
ik fietste gisteren een tijd achter een jongen,die was dus echt aan het rennen he,die ging denk ik wel 15km per uur..wat een snelheid en dan zo lang volhouden.....poeh!