Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 18:32

Wat grappig nog zo'n kleine uk! :D
Jammer dat ze zo drammerig is! Misschien ook omdat ze nu de jongste is en meer mag ofzo?

Anoniem

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 18:48

bij ons zijn ze niet meer zo blij met zwangere vrouwen op het werk en part-time moeders door 1 collega die daar nogal vergaand 'gebruik' van (heeft) (ge)maakt.. maar goed, dat zie ik dan wel weer...

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 18:50

Dat is ook wat dat andere zwangere daar de dupe van worden!

Bij ons weten ze niet beter. Als er zwangere met verlof zijn kondigen de volgende paar zich weer aan met hun zwangerschap :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 18:52

Nell_ schreef:
Wat grappig nog zo'n kleine uk! :D
Jammer dat ze zo drammerig is! Misschien ook omdat ze nu de jongste is en meer mag ofzo?

Ze kent mijn oudste broer en zusje niet, lang verhaal maar onze vader heeft ons in de steek gelaten op jonge leeftijd, ik heb alleen maar contact met hem vanwege me zusje, zij heeft tenslotte niet voor hem gekozen ;)

ze woont dus alleen met mijn vader en stiefmoeder, ze is drammerig omdat dat in haar karakter zit :j

http://www.lidl-pageflip.com/nl.html?kid=simqod
kijk pagina 14 <3 vind dat vestje echt leuk! jammer dat ik vrijdag pas t geslacht weet en daarna t weekend weg ben :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 19:03

ja beetje wel he Nell.. maar ergens begrijp ik het ook wel weer..
vaak zo he.. de rotte appels verpesten het voor de normalen.

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 19:05

happyyyy we gaan volgend jaar proberen om zwange te raken :D :D :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 19:13

suze_ schreef:
bij ons zijn ze niet meer zo blij met zwangere vrouwen op het werk en part-time moeders door 1 collega die daar nogal vergaand 'gebruik' van (heeft) (ge)maakt.. maar goed, dat zie ik dan wel weer...

Ja mijn baas zijn nekharen gingen gelijk overeind staan want voor hem = zwanger gelijk een zieke vrouw 8)7 heel veel werkgevers denken dat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 19:16

friemel :j
en dat kan ook zijn natuurlijk.. je weet nooit hoe het loopt...

wat een noodweer vanavond weer 8)7

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 19:24

ja tuurlijk het kan maar een felicitatie moet eraf kunnen vind ik, als je ziek bent ben je ziek maar ik was ook gewoon ziek heb weleens gehad dat ik iemand op hold heb gezet, ben gaan kotsen en snel terug sprinten naar de telefoon :') Vind dus niet dat mijn baas daarover mag oordelen :')

ben benieuwd wat wij krijgen... ik ga zo al me bed in met criminal minds :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 19:25

friemel eens, het is ook hoe je ermee omgaat en of ze zien of je je best doet en je verantwoordelijkheid voelt :j

oww good christian bitches begint ik ben weg doeiiiii LD

_ManOnnetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 20:09

Verschillende reacties idd.. Mijn baas vondt het mooi, en de papa figuur kwam weer helemaal terug dus dik half uur over zijn kinderen gepraat haha.. Hij komt nu bijna elke week wel langs om te vragen hoe het gaat, en dat ik wel rustig aan moest doen:) We hebben 350 werknemers, en der wordt wel t een en andere geroddelt en dat vindt ik dan weer zo jammer! .. Me schoonzus en broer zijn in verwachting van een tweeling, en heb mijn collega die ik wel vetrouwde vertelt we hadden t er daar zo over, en nu heefd ze ervan gemaakt dat ik zwanger ben van een tweeling:S .. Dan komt je baas langs vraagt hoe het gaat? en of je inderdaad een tweeling krijgt! uhh pardon!! haha...

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 20:36

Nell_ schreef:
Dat is ook wat dat andere zwangere daar de dupe van worden!

Bij ons weten ze niet beter. Als er zwangere met verlof zijn kondigen de volgende paar zich weer aan met hun zwangerschap :')

Haha, dat is bij ons ook zo. Net weer 2 bevallen en nu even geen bekende zwangeren, maar dat kan nooit lang duren. Dat krijg je met zo n 35 vrouwen tussen de 20 en 40 :')

Djesseka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 20:43

Goedenavond!
Alles bijgelezen, maar niet alles onthouden..

Zahlina, ik duim ook voor je!
Suze, wat spannend dat het bijna zover is, het weer ziet er idd goed uit!
Friemel gaat een weekendje weg, klinkt goed! Wat betreft je werk vind ik ook dat je voor jezelf moet kiezen. MAAR.. Ik ben net als jij en ga ook altijd eerst voor een ander, dus snap je gevoel heel goed! Ik hoop dat je samen met je vriend een wijs besluit kan nemen. :j

Las iets over werken met een kleine. Thuisblijfmama is niks voor mij, ben ik te onrustig voor. Bovendien houd ik van mijn werk en zou ik het niet willen missen. Uiteraard zal ik dan wel minder gaan werken.

Makkelijke kindjes. Ik werk in het onderwijs, afgelopen jaar groep 3. Als je dan een tijdje met de kids werkt en je leert de ouders kennen, valt er veel op z'n plaats. Chaotische ouders hebben vaak kinderen die zich moeilijk concentreren en vaak iets kwijt zijn. Ouders die zich snel zorgen maken en hun kind veel tillen bijvoorbeeld, hebben doorgaans kinderen die snel huilen en bij je hangen. Natuurlijk geldt dit niet altijd, maar het is mij erg opgevallen! Daarnaast zie ik bij collega's ook vaak dat de nuchtere types makkelijkere kindjes hebben. Het is mijn beleving, maar ik geloof er wel in.

Kreeg vanmiddag te horen dat een collega van me vader is geworden. Z'n vrouw was eigenlijk een dag voor mijn verjaardag (21-09) uitgerekend, maar het meisje is vorige week al geboren. Het fijne weet ik er niet van, maar ze ligt nog minimaal 6 weken in het ZH. Collega heeft het er erg zwaar mee.. :(:)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 20:46

Zo hier weer mega lekkage... Had t al verwacht want had veel steken in mijn borst de hele dag :')
Boel maar weer dichtgeplakt :D

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 20:49

Mega lekkages heb ik (nog) niet, wel 's nachts wat druppels.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 21:38

wees blij want als t niet afgedekt is, is het nat en vooral heel plakkerig, mn hempies zitten elke keer helemaal onder, t is btw alleen rechts zo extreem soms heb ik t 2 dagen niet maar ik voelde steken gisteren en vandaag dus dan is t weer een lopende water kraan... nu dus een zoogcompress erop met aan beide kanten sport tape, heb grote borsten dus met alleen t kleine plakkertje blijft ie niet zitten _O-

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 05:37

Leuk die lekkende bordten haha :+

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 07:09

Zal vanmiddag even rustig alles bijlezen.

@Friemel, haha ja ik kan haast niet wachten tot het vrijdag is! Haha die foto van jouw kat. Mijn kat is juist aan de dunne kant.

Bij mij zijn er nog 2 collega’s zwanger. Eentje is 2 weken later uitgerekend.

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 07:23

Hier alleen aan het einde van de zwangerschap lekkend borsten, en dan alleen s'nachts, dus heb gelukkig nooit van die compressen hoeven gebruiken. Tijdens de borstvoeding (5mnd) ook nooit geen lekkende borsten gehad.

Hier ook altijd zwangeren bij ons op het werk. Werk gaat er erg goed mee om gelukkig.

Gisteravond erg last van bandenpijn onderin m'n buik, had gewoon moeite met 1 km wandelen met de hond. Vanacht zwaar verkouden geworden met vreselijk zere keel dus vandaag maar even wat halen hiervoor. Lekker rustig aan vandaag, Gijs naar de oppas gebracht en vandaag lekker mama dag voor mezelf. Om 13.15 uur even langs de verloskundige en voor de rest lekker olympisch dressuur kijken denk ik :D
Laatst bijgewerkt door annelot op 07-08-12 07:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 07:24

Ik kreeg juist alleen lekkende borsten tijdens BV. In de zwangerschap nooit!

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 07:29

Ik had zelfs bij het afbouwen van de borstvoeding, wat eigenlijk vanzelf ging, nooit lekkage gehad. Ik heb 3 maanden fulltime gegeven en toen ik weer ging werken liep het geliijk terug. Ik heb vreselijke stijd gestreden om het op peil te houden met kolven enz maar mijn lijf dacht er anders over. Ik heb me er toen bij neergelegd omdat ik er echt depri van werd omdat het niet lukte.... Toen heb ik nog 2 maanden 2 maal daags gegeven, in de ochtend en in de midaaga al ik Gijs op ging halen bij de oppas. Dit ging super!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 07:31

Pff ben vandaag heel slap, misselijk en duizelig. Nou zijn dat wel mogelijke bijwerkingen van de provera, maar had niet verwacht er zo veel last van te krijgen. Ik loop zo maar even langs de poli gynaecologie, even vragen of ik er iets mee moet...

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 07:40

Vervelend Laura, maar kan idd nooit geen kwaad om even langs de poli te lopen.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 07:50

Dat is vervelend Laura!

Ik heb mijn cyclus van de laatste maanden eens bekeken. Ben 4x ongesteld geweest in 2,5 jaar tijd, eerste keer in december oid. Overal zit 47 tot 99 dagen tussen :') geen touw aan vast te knopen haha.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 07:59

Bij mij was het ook zo nell, bij mij zat het tussen de 13 en 120 dagen := .