Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

last van pols, knie, schouder en enkel. Vooral die laatste, vandaag erg naar terecht gekomen bij bokspringen ( = krachttraining op het eind van de judotraining), op de zijkant van m'n linkervoet. Doet flink zeer als ik de trap op moet ofzo. 
Knuffies voor degene die hem willen hebben.
Het ging een week of twee goed. Maar nu komen ze weer. Hoop niet dat ik er vannacht weer een krijg......
Ondanks dat wel braaf kunnen studeren?

Was daarna nog mee naar de kermis met collega's en het was later geworden dan gepland:+ viel gelukkig wel meteen in slaap gister avond! Vannacht werd ik al wakker met enorme hoofdpijn, dus vreesde het ergste. Vanochtend weer (werd pas wakker door mijn wekker om 9 uur. Normaal word ik vanzelf tegen de klok van 8 wakker en heb ik de wekker niet eens nodig) toen ik wakker werd en ik wa secht helemaal suf terwijl ik toch echt genoeg geslapen had. Hoofdpijn bleek een stijve nek te zijn (aan een kant
), maar is ondertussen alweer verholpen.. 
Sundral schreef:Nou ik zal weer lekker slapen vannacht, lees net op twitter bij rarestfacts het volgende: When you wake up around 2 'am - 3 'am without any reason, There's 85% someone's staring at you.