Toushie schreef:Ik train voor de Urbanathlon 2012
Wat stoer zeg!!! Ga je die in de VS lopen?

Als ik aan het hardlopen ben pak ik t liefst ook vanalles mee.. heuveltje op en af, trappen, boomstam springen noem maar op haha
NiKip schreef:Wat vinden jullie eigenlijk de leukste spieren om te trainen?
Ik vind borst , bi en triceps het leukste
 ben echt gek op bankdrukken haha, raak daar zo gemotiveerd van. verder vind ik buikspieren ook wel leuk eigenlijk, doe dat nu ook steeds vaker thuis.
 ben echt gek op bankdrukken haha, raak daar zo gemotiveerd van. verder vind ik buikspieren ook wel leuk eigenlijk, doe dat nu ook steeds vaker thuis.Zo, net paardje gelongeerd en gereden.. zo'n 45 minuten gereden
 en ze was lekker heet dus ik heb niet stil gezeten
 en ze was lekker heet dus ik heb niet stil gezeten  . In totaal alweer zo'n uur gefietst vandaag..
. In totaal alweer zo'n uur gefietst vandaag.. Zometeen weer aan de studie, misschien vanavond nog wat sportiefs doen dan.

Geplaatst: 20-03-12 14:12
               Geplaatst: 20-03-12 14:12				         

, haha ach ik houd wel van een uitdaging
 , haha ach ik houd wel van een uitdaging                                                          

Grrrr. Hopen dat een van de huisgenootjes me zo af komt lossen, krijg ik ook nog wat frisse lucht vandaag
 Grrrr. Hopen dat een van de huisgenootjes me zo af komt lossen, krijg ik ook nog wat frisse lucht vandaag