HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 14:37

SG, je neemt mijn slaap niet af ;) . En al was dat wel zo geweest dan had ik daar totaal geen problemen mee gehad ;) .

Oh Marije, mooi $#%$# dat ze daar zo op reageert!

Wat vervelend SG dat het eten zo moeilijk gaat, doordat je het gevoel hebt al vol te zitten. Die extra kilo's komen nu goed van pas! Heb je hierover contact gehad met een dietiste? Misschien dat die nog goede tips voor je heeft. Gaat drinken eigenlijk wel goed?

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 14:38

Net bericht gehad: zo goed als zeker begint de ellende woe over een week.
Nou ja.. dan kan ik mij er op voorbereiden (ofzo.. want hoe doe je dat!)

Raja

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 14:38

Nouja, ergens ook maar fijn dat ze er zo snel mee beginnen!!
Dan is het ook allemaal weer sneller voorbij!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 14:39

Horse_lover9 schreef:

Volgende week maandag ook? Wat gaat er die dag precies gebeuren of krijg je de details nog te horen?

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 14:42

Is zo Yvonne.. we willen eigenlijk dat niemand het ziet..
We willen zo normaal mogelijk zijn.
Aan de andere kant.. als ik nu in een tram zou stappen (oke.. gebeurt niet) wil ik wel kunnen zitten.
@Undefined (?) mag dan gewoon hetzelfde blijven eten met bestraling, maar grote kans dat t een neuszonde wordt.. beter alternatief dan constant spugen.. (hoop tenminste dat dat dan bijna niet gebeurt???).
Moet nog afspraak komen met dietiste..
*gaat vannacht indien nodig MET toestemming van Talsha haar slaap afnemen :o

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 14:44

@Bellatrix : krijg details inderdaad nog te horen.. begint woe.. niet maandag..

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 14:45

Dan mag je eindelijk met hulp gaan vechten tegen dat stomme ding!! Hoe eerder je begint, hoe eerder je overal van af bent!

Dat je mijn slaap maar afneemt wanneer je het kunt gebruiken SG!

Ik denk dat je over mijn andere vraag heen hebt gelezen, maar hoe gaat het met drinken?

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 14:54

@Talsha: je hebt gelijk.. Met drinken gaat het helaas ook niet goed.

Jeeee.. Ga niet woe volg week starten maar week later!!!! Ga snel bellen want dit kan niet natuurlijk...
Grrrrrrrr.......

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 14:56

Oh, dat is apart! Wat hebben ze daar voor een verklaring voor gegeven? Zal dat ook niet zomaar pikken geloof ik.

Balen dat drinken ook niet goed gaat. Want anders had je misschien nog een maaltijd vervangende shake ofzo kunnen drinken (daar zijn best hele lekkere van!). Dan had je 2 vliegen in 1 klap gehad.

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 14:57

Dus woensdag over 2 weken? Succes, maar je kunt het.

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 14:58

Horse_lover9 schreef:
@Talsha: je hebt gelijk.. Met drinken gaat het helaas ook niet goed.

Jeeee.. Ga niet woe volg week starten maar week later!!!! Ga snel bellen want dit kan niet natuurlijk...
Grrrrrrrr.......

goedzo, ze kunnen zoiets niet zomaar een week verzetten! je wilt niets dan liever geholpen worden
hoop dat je het geregeld krijgt

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 15:12

Idd Yvonne een been in t gips is zichtbaar veel andere dingen niet soms erg handig maar ook niet altijd :j

vuurneon schreef:
(daarom is de iPad zo handig, dat moet je gewoon doen... Hoef je niet eens echt te begrijpen :') Maar Excel en ik zijn langzamerhand vriendjes aan het worden haha)

:')

Wat een fijne baas maar t clubje wat langs ging bij je werk was dat al duidelijk geworden je bent erg geliefd!

Horse_lover9 schreef:

Oef wel een beetje spannend idd...
Ow idd er ff achteraan bellen!

En betreft sonde is mischien wel slim omdat te plaatsen voor ze starten met bestralen?
Ow ja en je kreeg chemo toch vraag gelijk of ze voor de zekerheid wat tegen de misselijkheid erbij willen geven!!

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 15:14

Bellen, gekke lui, ze moeten je gewoon te woord staan en zo snel mogelijk helpen! Andersss jaaa komt bokt ff langs dusss…!!!
Oh sg je mag van mij men slaapuurtjes hebben ik rust regelmatig achter de pc op men werk hihi

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 15:16

en de mijne mag je er ook bij hebben. rust nu overdag ook veel uit terwijl ik best wat minder uurtjes zou kunnen slapen. heb je ze inmiddels al gebeld?

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 15:18

Sruurt SG even een dikke knuffel :(:)

Ik heb het behoorlijk druk momenteel, heb dan ook alleen jouw posts gelezen.
Jammer dat de behandeling later begint zeg!
Lieve werkgever heb je!
Lekkere huisgenoot :n

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 15:27

Inderdaad aan de ene kant wil je dat iedereen normaal tegen je doet alsof er niets is, maar aan de andere kant (tenminste dat had ik) wil ik het van de wereld schreeuwen, maar dan in redelijke anonimiteit. Dus niet dat ik de mensen op straat het wil laten weten, want dan zien ze me, maar door mijn blog (en voor SG dit topic hier denk ik?) kun je het wel van je afschrijven en dan dus beter loslaten..

En dat van het opstaan in de bus/trein/tram herken ik zo.. ik had het vandeweek toevallig nog. Ik was zó ontzettend moe, stond te trillen op mn benen maar had nog net een plekje. Komt er een vrouwtje aan van, denk 50? Of ik wel even op wilde staan voor een oudere. En dan wens je wel dat je een gebroken been hebt waardoor mensen het zien :=

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 15:28

Heb gebeld en arts belt terug. Het is heeeeeel druk, dus eigenlijk al geen plek. Dat was de verklaring gezegd dat ik ivm uitzaaiingsgevaar echt wil beginnen en dat ik t niet meer trek van de stress.
Volgende week starten was geen harde belofte overigens..

Sonde al in voor de bestraling? Ga overleggen.. Mis is da zo ingebracht en csheelt het wat dagen dat ie in zit?
Ik krijg idd ook wat tegen misselijkheid.

Aaah lief Kido..

En willen de bovenburen NU KAPPEN met boren eindelijk????!!!!!! ~~}>
Laatst bijgewerkt door Horse_lover9 op 23-01-12 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 15:32

__Marije__ schreef:
Inderdaad aan de ene kant wil je dat iedereen normaal tegen je doet alsof er niets is, maar aan de andere kant (tenminste dat had ik) wil ik het van de wereld schreeuwen, maar dan in redelijke anonimiteit. Dus niet dat ik de mensen op straat het wil laten weten, want dan zien ze me, maar door mijn blog (en voor SG dit topic hier denk ik?) kun je het wel van je afschrijven en dan dus beter loslaten..

En dat van het opstaan in de bus/trein/tram herken ik zo.. ik had het vandeweek toevallig nog. Ik was zó ontzettend moe, stond te trillen op mn benen maar had nog net een plekje. Komt er een vrouwtje aan van, denk 50? Of ik wel even op wilde staan voor een oudere. En dan wens je wel dat je een gebroken been hebt waardoor mensen het zien :=

Je bent toch niet opgestaan??? Ik zou er geloof ik pissig uit flappen dat ik waarschijnlijk zieker was dan dat zij was.. Dat ik anders heus was opgestaan.. En dat dat dus niets met leeftijd te maken heeft. Desnoods als ze dan nog moeilijk zu doen zou ik er gewoon iets shockerends uitgooien hehe.. Zo van.. Ik heb kank.. Nu u weer! ~~}>
Slecht van mij... Ik weet het... 8)7

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 15:34

Hmzzz wat een niet informatief gesprek was dat , pfff soms he zou je ze toch even willen @$%#^$^7
Wel blijven doordrammen gewoon, je hebt recht op een snelle behandeling!!

Kido ik vind jou posts zo ontzettend behulpzaam, super die info

SG heb je geen dril boor doe je ff terug boren :D

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 15:34

Mja ik stond dus wel op, dom he :7 Op dat moment was ik echt overruled en durfde er niet tegenin te gaan.. maar nu denk ik inderdaad van mja.. ik had het gewoon hard moeten spelen :+

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 15:37

Helaas niet Pilipa.. En eerlijk is eerlijk. Ze mogen nu legaal boren om deze tijd.
Wellicht straks wel over.

Volgende keer gewoon iets shockerends eruit gooien marije!!! Van tevoren bedenken.. Dat roept makkelijker. Moet jij eens opletten hoeveel zitplaatsen je ineens krijgt aangeboden :')
Uiteraard eerst vriendelijk aangeven da jij helaas te ziek bent om op te staan.. :+

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 15:40

Marije, ergens in sommige situaties vind ik zeker dat je het mag zeggen , daag hoor zeker zo een situatie , je staat te trillen en kan je niet overeind houden,
En die dame kan prima ff wachten dan!
Het lijkt me moeilijk om het uit te schreeuwen , maar soms moet je gewoon!

Mijn oma, ze was toen nog best jong 58 jaar had een hersens tumor, we gingen samen boodschapjes doen bij een soort gelijke da drogist ook hele smalle paden en er kwam een stl meiden langs die duwden haar opzij, maar ze was niet zo stabiel meer dat ze dat duwtje kon uit balanceren, toen brulde ik tegen ze
Dat ze verdoriesss moesten uitkijken , meisje keek me aan en schreeuwde terug dat ik men grote mond moest houden , toen ik haar vroeg waarom mijn oma een hoofd doek zou dragen werd ze heel erg klein, ze schrok echt heel erg, men oma zei buiten , lief van je , maar ze weten niet beter.
Vond zo erg, mijn fragiele oma( ze was altijd een bikkel hoor echt een hippe stoere oma )

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 15:44

Oef Marije das niet leuk en vooral lastig...
Ben je opgestaan?

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 15:46

:(:) super dat je dat gedaan hebt voor je oma

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 15:46

Horse_lover9 schreef:
Sonde al in voor de bestraling? Ga overleggen.. Mis is da zo ingebracht en csheelt het wat dagen dat ie in zit?
Ik krijg idd ook wat tegen misselijkheid.

Door de bestraling kan misschien je slokdarm pijnlijker worden/wondjes krijgen en dan lijkt inbrengen me geen pretje en daarom dacht ik daar aan eigenlijk ;)