Nagellaktopic deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:35

Anc schreef:
Lubu heels heb ik ook en ik heb totaal geen probleem met lakken...
Dekt ook in 2 laagjes en droogt redelijk goed.

Ik gebruik wel de fast freeze van ChG, zonder vind ik alle ChG lakjes niet heel snel drogen.
Wacht je wel tot de eerste laag goed gedroogt is voor dat je aan de 2e begint?
Echt wel een half uurtje of zo wachten, dan heb ik bijna nooit meer last van dekbed in mijn nagels ;)

Lubu Heels vind ik pas in 3 lagen echt goed dekken.

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:40

-
Laatst bijgewerkt door LindyTH op 05-06-24 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:43

Heeft iemand misschien nog een tip voor mij. Ik heb nog nooit iemand gezien die het ook heeft namelijk! haha.
Ik krijg aan de bovenkant van mijn nageltopjes een half afgescheurde nagel. Het is alleen aan de bovenkant. Maar als ik nagellak erover heen doe zie je het niet. Aan die bovenkant zijn ze heel flexibel en buigbaar. Ik kan het op google nergens vinden...

Edit:
misschien een tip voor lak die je 3 laagjes op moet brengen. Gebruik een basecoat. soms hecht de nagellak dan wel beter.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:47

Weet niemand dit? :o

Jildau schreef:
Even een vraagje;

Ik ben op zoek naar de volgende lakjes;

Essence Circus Confetti
Essence Hello Holo

Zijn ze alleen in de Kruidvat winkels te koop of ook ergens te bestellen? Ik ben hier bij de Kruidvat geweest maar daar hadden ze ze niet. Sowieso niet heel veel Essence lakjes. Nu kan ik morgen nog naar de andere Kruidvat gaan maar heb zo'n voorgevoel dat die ze ook niet heeft, maar wie weet! :D

Is er anders een vergelijkbaar lakje van een ander merk? Ik wil glitterssssssssss. :+

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:47

Afbeelding
senorita rose-alita <3
Afbeelding
diva of geneva <3

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:48

Jildau schreef:
Weet niemand dit? :o

Jildau schreef:
Even een vraagje;

Ik ben op zoek naar de volgende lakjes;

Essence Circus Confetti
Essence Hello Holo

Zijn ze alleen in de Kruidvat winkels te koop of ook ergens te bestellen? Ik ben hier bij de Kruidvat geweest maar daar hadden ze ze niet. Sowieso niet heel veel Essence lakjes. Nu kan ik morgen nog naar de andere Kruidvat gaan maar heb zo'n voorgevoel dat die ze ook niet heeft, maar wie weet! :D

Is er anders een vergelijkbaar lakje van een ander merk? Ik wil glitterssssssssss. :+

in delft liggen ze nog vollop. als je wil kan ik ze wel opsturen

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:50

apple01 schreef:
Heeft iemand misschien nog een tip voor mij. Ik heb nog nooit iemand gezien die het ook heeft namelijk! haha.
Ik krijg aan de bovenkant van mijn nageltopjes een half afgescheurde nagel. Het is alleen aan de bovenkant. Maar als ik nagellak erover heen doe zie je het niet. Aan die bovenkant zijn ze heel flexibel en buigbaar. Ik kan het op google nergens vinden...

Edit:
misschien een tip voor lak die je 3 laagjes op moet brengen. Gebruik een basecoat. soms hecht de nagellak dan wel beter.

je kan bovenop het gescheurde stukje met nagellijm een theezakje plakken. ik heb het ook wel eens gehad en het werkt super. licht opveilen en je ziet er niks van en je nagel is weer heel stevig

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:58

amanda1980 schreef:
apple01 schreef:

Edit:

je kan bovenop het gescheurde stukje met nagellijm een theezakje plakken. ik heb het ook wel eens gehad en het werkt super. licht opveilen en je ziet er niks van en je nagel is weer heel stevig

1 heel theezakje? Of een paar blaadjes?
Super bedankt voor je antwoord :)

@ Jildau Dan moet je opzoek gaan naar een grotere KV. Eigenlijk overal hebben ze die lakjes wel.
Essence is ook het goedkoopste merk, met glitters dat in NL te krijgen is. (voor zo ver ik weet)

Jildau

Re: Nagellaktopic deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:12

Apple: Een iets duurder merk mag ook wel hoor, wil ze heel graag voor kerst!

Amanda: Dat is lief! Ik ga uit school even bij de andere KV kijken, en bij andere merken en anders pb ik je!

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:14

Afbeelding
deze staat hoog op mijn willen hebben hebben hebben lijstje :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:16

Oh dies gaaf Amanda :D

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:16

Jildau schreef:
Apple: Een iets duurder merk mag ook wel hoor, wil ze heel graag voor kerst!

Amanda: Dat is lief! Ik ga uit school even bij de andere KV kijken, en bij andere merken en anders pb ik je!

etos heeft van eigen merk vergelijkbare glitters

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:17

Oh bedankt! Die hebben we hier ook dus dan kan ik daar ook even gaan kijken. Wel echt doorzichtig zeg maar? Wil het over elke kleur lak kunnen doen.

Wat een gave kleur!

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:18

Skessa_ schreef:
Oh dies gaaf Amanda :D

vond ik nou ook hahahaha
ze verkochten hem hier alleen in combi met nog een lak helaas dus maar laten liggen
senorita rose-alita en diva of geneva zijn ook erg mooi! die hadden ze wel los :o

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:19

Jildau schreef:
Oh bedankt! Die hebben we hier ook dus dan kan ik daar ook even gaan kijken. Wel echt doorzichtig zeg maar? Wil het over elke kleur lak kunnen doen.

Wat een gave kleur!

zit wel een kleurtje in maar doorzichtig zeg maar. goed over andere lak heen te lakken
china glaze heeft snow globe. die is ook erg mooi maar wel moeilijk in de winkels te krijgen

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:27

Ebay is je beste vriend Amanda ;)

Afbeelding

Dit zijn de Etos flesjes, ze hebben meerdere kleuren. Maar volgens mij is alles op je nagels hetzelfde.
Flesjes zijn erg klein, ik vind dat nooit zo erg. Dan gaan ze misschien ooit nog eens op _O-

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:29

@Jildau OPI heeft ook Rainbow Connection. Dat is ook wel iets voor je. :)
Kan je op Ebay kopen (goedkoop) of via de winkel. Maar ik zou gaan voor KV of Etos.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:30

Bedankt Skessa! Vind ik ook niet erg ik wil gewoon heel snel glitters nu haha en dan kan ik daarna rustig op zoek naar de Essence variant. Heb nu acryl nagels french manicure met een beetje glitter maar wil met de feestdagen wat meer! En ik ga voor het eerst mijn moeders nagels lakken vrijdag en dan wil ik er ook een glittertje op doen. :D

DA heeft ook OPI toch?

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:34

Jildau schreef:
Bedankt Skessa! Vind ik ook niet erg ik wil gewoon heel snel glitters nu haha en dan kan ik daarna rustig op zoek naar de Essence variant. Heb nu acryl nagels french manicure met een beetje glitter maar wil met de feestdagen wat meer! En ik ga voor het eerst mijn moeders nagels lakken vrijdag en dan wil ik er ook een glittertje op doen. :D

DA heeft ook OPI toch?

hier in delft heeft alleen drogist mooi OPI. ze zijn wel duur. 13,95 zoiets. etos kosten ze geloof ik nog geen 2 euro

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:36

Niet alle DA's hebben OPI.
Alle verkooppunten kun je vinden op www.OPI.nl

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:38

Okee mooi dan kies ik voor de Etos en Essence, thanks! Straks uit school direct even heen. :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:13

Oh echt joh? Ik ben echt helemaal fan van Chg! Zijn inderdaad niet allemaal even fijn en even sneldrogend, maar ik vind de kwastjes en de te gave kleurtjes een hoop goed maken. Enige die ik van mijn collectie écht slecht vind, is Admire. Droogt slecht, lakt streperig en gewoon.. Niet mijn ding :). En RP chipt bij mij helaas echt supersnel. Verder niet echt klagen erover. Tot nu toe vind ik CC het fijnst lakken, al is het kwastje net iets aan te brede kant. Qua structuur vind ik OPI ook geweldig, maar dat kwastje is gewoon echt te breed voor mijn pinkies.

Moest nog een oogschaduwkwast hebben, dus heb meteen maar een lakje van Gosh meegenomen: SE Berry Me. Niet zo bijzonder. Lakt okee, kleur is wel 1000 in 1 dozijn en heb dus al 3 soortgelijke kleuren :'). Mensen die trouwens zwartzwart zoeken: gosh heeft er eentje. En nu de tweede gratis bij de kruidvat.

Lekker kleurtje die Senorita <3!

Elke lak heeft trouwens wel ergens een doorzichtige glitter in het assortiment. Zag er net ook eentje van Gosh.

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:24

-
Laatst bijgewerkt door LindyTH op 05-06-24 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:39

RP chipt bij mij juist niet snel. Ik vind die kwastjes van CG ook niet fijn. Houd juist niet van dunne kwastjes.
Vind die van Miss Sporty en Sephora het fijnst :)

Yv, klaar voor je foto's? :P

Afbeelding

O:)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:42

Heart of Afrika vond ik ook heeel erg gaaf, maar denk dat die met de kleur heel erg op Secrets lijkt en die heb ik al.

Iemand hier trouwens bekend met die mini's van Max Factor? Zag ze net toevallig bij de kruidvat staan, had ze nooit eerder gezien. Zaten wel een paar hele gave kleuren bij, maar niet meegenomen omdat ik totaal niet weet of het fijne lak is. Dit is dat kleurtje, ga ik zekersteweten van de week nog even halen <2. Heel gaaf lichtblauw met duo groen.. Geloof dat ze nog een kleur of 10 hadden staan en het prijsje was ook nog leuk: iets van 6 euro.
Afbeelding

Voor een grote foto moet je even op max factor dazzling blue googlen, dan zie je de kleuren veel mooier. Hier lijkt het heel simpel mintgroen, maar dat is-ie niet. Foto is alleen te groot om te plaatsen.

Ik hou wel van dunne kwastjes, maar ik heb ook hele smalle heksennageltjes :P.
Skessa: Jup :D!