Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jolandje schreef:ik val er weer even in hoor, met een vraagje, alles waar jullie het over hebben is zo herkenbaar, mijn dochter( nu 25 jaar) heeft dus al een jaar of 5/6 chronisch lyme, begin van dit jaar is die test in duitsland gedaan , nadat haar huisarts haar kwaad uitgescholden heeft voor hypochonder en haar een verwijs meegaf voor een psychiatrische kliniek, toen gingen bij ons( haar vader en moeder) de stoppen door en zijn we de test in duitsland gaan doen, ondertussen is mijn dochter verhuisd naar Enschede( vanuit groningen) en is het voor ons iets dichterbij ( uur rijden) maar ook dichter bij dr meijer die haar behandeld. ik vind het zelf erg vervelend dat mijn dochter helemaal alleen woont , ik zit te ver af om vaak even langs te gaan, mijn vraag is dan ook, hoe wonen jullie? thuis ? bij ouders? zelfstandig? of samen met anderen? of zijn er ook die helemaal alleen wonen, ik vind het eerlijk gezegd doodeng , maar ze wil perse daar alleen blijven wonen, ze heeft alleen een konijntje als gezelschap, en het voordeel van Enschede is wel dat haar broer in de buurt woont en ze sinds kort daar ook een vriend heeft, ik maak me zorgen , maar kan naar mijn idee zo weinig doen?