Stoppen met roken! Wie doet er mee?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Re: Stoppen met roken! Wie doet er mee?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 11:55

Ik vind het nog steeds erg lekker ruiken :P Vind het helemaal geen straf als vriendlief een sigaret opsteekt in de auto.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 12:05

Quellian schreef:
Ik vind het nog steeds erg lekker ruiken :P Vind het helemaal geen straf als vriendlief een sigaret opsteekt in de auto.

Hihi dat heb ik ook alleen zijn kleren stinken wel :o

Zera wat super alweer 10 dagen ik ben vandaag alweer 3 weken gestopt.
Mijn tanden worden al witter en het lijkt alsof mijn rimpels langzaam aan minder worden :=
Voel me iig een heel stuk beter :j

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 12:17

Hihi Blensink wordt rimpelloos, daar hoop ik ook op :D
Stoppen geeft hier weinig problemen ben alleen geveld door de griep..Voel me dus niet veel beter :+
Maar ik ben vergeleken met andere stoppogingen een stuk vrolijker gebleven, hulde aan het boek :o

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 12:22

Meld me ook weer eens voor de zoveelste keer :D . Maandag gestopt en hoop nu dat ik het toch écht ga volhouden :j .
heb het alleen vreselijk benauwd, al weet ik niet of dit door het stoppen komt. Nog meer mensen die hier last van hebben?

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 12:25

Geen idee wat het is maar toen ik stopte kreeg ik ook een zware griep.
Zoals eerder gezegt hier misschien moet alle troep eruit.
Beterschap Miryamk :(:)

IngridB goedzo sinds maandag gestopt *\o/*
Benauwd daar had ik geen last van, ik had juist meer lucht en kon weer normaal adem halen :o .
Maar misschien krijg jij ook een griepje :(:)

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:35

Citaat:
Mijn tanden worden al witter en het lijkt alsof mijn rimpels langzaam aan minder worden

Hoe lang ben je gestopt ??, want ik heb nog net zoveel rimpels als eerst en mijn tanden zijn ook niet witter .........

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 15:42

drie weken precies vandaag maar ik rookte dan ook erg veel, twee a drie pakjes per dag :o

AnoukShel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 21:37

Iedereen is echt goed bezig!!
Ik ben gelukkig ook al 1 maand en 4 dagen gestopt :-)
En er iedere dag blij mee, heb mezelf een week lang laten eten
Wat ik wilde.. En daarna ben ik keihard aan de lijn gegaan en 3 dagen per
Week sporten.. Strak en dun de zomer in :-) en dus ook alleen maar afgevallen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 02:11

Ik ben ook nog steeds gestopt, 2 maanden en 9 dagen nu. Heb mijn paard getrakteerd op een tuig voor de koets. Mijn vriendin heeft met hem in tuig langs de weg gelopen en a.s. zondag gaat hij voor de koets (hij is beleerd in enkel-, dubbel en vierspan maar is alweer een hele tijd geleden). Ik vind het zoooooooooooo gaaf en mijn paard ook, hij ging helemaal showen en zich groot maken <3
Ik heb hem nog nooit zo zijn voeten zien optillen. Het is net alsof ik er een nieuw paard bij heb, hahaha. Als het allemaal goed gaat dan trakteer ik hem ook maar op een koets denk ik, en mezelf op menles... is een stuk gezonder om je geld aan uit te geven dan aan roken :Y)

Wat goed dat vrijwel iedereen nu zo goed vol weet te houden, dat was voor 1 januari wel anders. Allemaal flink op de juiste weg *\o/*

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 12:52

hallo allemaal!!
ben een tijdje niet geweest :o
maar met mij gaat het super!!nog steeds gestopt *\o/*
a.s. maandag alweer 8 weken :D *trots*

vanmorgen was zo grappig,sta met een vriendin te kletsen en ze steekt een sigaret op en biedt mij er ook 1 aan uit automatisme :') ik zo,nee dank je ik rook niet!! :+
ze schaamde zich kapot...haha lag helemaal in een deuk :D :') _/-\o_

@ingridB ik heb er inderdaad ook nog steeds last van soms dat ik benauwd ben,zwaar moet ademen en soms zo'n piepje...het is al veeeel minder maar soms krijg ik het nog als ik me verslik en moet hoesten of als ik gewoon moet hoesten!

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 16:39

Ik heb het dus meerdere malen per dag dat ik het even erg benauwd krijg. Komt ook best wat slijm los, maar ja wat wil je, heb 23 jaar gerookt!!!!! Die troep moet m'n lijf uit natuurlijk. Maar goed, heb nog steeds geen behoefte aan een sigaret *\o/* .
Vanavond komt mijn vriend weer thuis van z'n werk en hij rookt dus nog wel, dus ik hoop dat ik de verleiding kan weerstaan :j . nee, ik zeg het anders, ik KAN de verleiding weerstaan :D

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 00:03

AnoukShel schreef:
Week sporten.. Strak en dun de zomer in :-)

Kijk dat zou nou eens een goed en mooi vervolgtopic kunnen zijn eerst stoppen met roken en dat ht afvaltopic.
Want ik ben echt aan het aankomen, vandaar waarschijnlijk ook dat mijn rimpels verdwijnen zo snel :')
Super dat jij ook alweer een maand gestopt bent. *\o/*

Repelsteel jij alweer twee maanden, geweldig enne we willen natuurlijk wel foto´s zien van jullie tuig. :j
Gaaf dat je paard ook blij was en zich ging uitsloven, wow jij hebt er echt zin in een koets en menles als je net zoveel rookte als ik heb je dat zo bij elkaar gespaard. :D

Goed hoor Ellen dat je kon zeggen dat je gestopt was, automatisch aannemen had ook kunnen gebeuren.

IngridB je hebt vast de verleiding kunnen weerstaan vanavond. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 01:53

blensink schreef:
AnoukShel schreef:
Week sporten.. Strak en dun de zomer in :-)

Kijk dat zou nou eens een goed en mooi vervolgtopic kunnen zijn eerst stoppen met roken en dat ht afvaltopic.
Want ik ben echt aan het aankomen, vandaar waarschijnlijk ook dat mijn rimpels verdwijnen zo snel :')
Super dat jij ook alweer een maand gestopt bent. *\o/*

[naam] jij alweer twee maanden, geweldig enne we willen natuurlijk wel foto´s zien van jullie tuig. :j
Gaaf dat je paard ook blij was en zich ging uitsloven, wow jij hebt er echt zin in een koets en menles als je net zoveel rookte als ik heb je dat zo bij elkaar gespaard. :D

Goed hoor Ellen dat je kon zeggen dat je gestopt was, automatisch aannemen had ook kunnen gebeuren.

IngridB je hebt vast de verleiding kunnen weerstaan vanavond. :(:)

Ik heb dat boek van allen carr gekocht: "Eindelijk je streefgewicht!"
Als het net zo goed is als het boek "stoppen met roken" dan weeg ik volgend jaar weer netjes 58 kilo ipv 63,5. (ben vanavond wel weer aangekomen, had een directie etentje en heb mezelf eens flink lopen verwennen met zeetong en 2 toetjes :9 ) Maar dan moet ik wel eerst de tijd vinden om het te lezen :')

Hier een foto van mien peerd in tuig, beetje wazig maar goed....zondag wil ik hem mooi op de film zetten als hij voor de koets loopt.
http://i40.tinypic.com/35nakj4.jpg

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 09:37

Citaat:
Want ik ben echt aan het aankomen,

Ik ook , nog steeds het is een ramp.
Er is dacht ik al een afvaltopic.

Dat is een leuk peerd Repelsteel.

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 10:03

Repelsteel laat maar iets weten of het werkt. Anders word.dat ook mijn volgende boek :-).

Ingridb. Heb je de verleiding kunnen weerstaan?

bijna 2 weken gestopt. :-).

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 10:33

Ja hoor, met gemak de verleiding kunnen weerstaan *\o/* . Als ik zin krijg, dan pak ik een niquitin zuigtablet en dat werkt
perfect bij mij :j .
Ik merk écht dat ik me veel beter voel. Had altijd veel de neiging om flauw te vallen. Heel slap in m'n lijf enzo, maar sinds ik maandag
ben gestopt is dat écht veel en veel minder geworden.
Kun je nagaan wat roken met je doet!!!!!!

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 10:42

Repelsteel dat is misschien een idee dat boek van Allen Care.
Misschien ook maar gaan bestellen als het net zo goed werkt als het stoppen met roken dan kan ik net als Anouk slank de zomer in. :D
Prachtig paard heb jij en mooi tuig zeg!! :oo
Hahaha twee toetjes helemaal fout inderdaad. :(:)

Zera goed hoor alweer twee weken bijna. +:)+
Ingrid super dat je de verleiding hebt kunnen weerstaan.
En voor jou ook inderdaad goed dat je het roken gelaten hebt, flauwvallen is eng.

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 03:02

Jeeeej helemaal trots op mezelf. Ik had vandaag mijn 1ste.feest van vrienden. Werd erg.veel gerookt en kreeg verschillende sigaretten aangeboden. Maar ik heb er geen gepakt. Heb tegen iedereen verteld.dat ik gestopt ben met roken. kreeg gelukkig van iedereen te horen dat.ze.het super vinden.van me :-).

Ben echt happy. Had er ook geen moeite mee om niet te roken. 1 nadeel. Heb nu wel knellende hoofdpijn van al die stink rook :-(

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 10:23

Jeuhhhhhh Quellian , GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 11:49

@Zera, knap hoor :j
@Quellian fijne verjaardag! *\o/*

Ik droom iedere nacht dat ik weer begin met roken :roll: Is dat normaal? :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 14:19

*\o/* Gefeliciteerd Quellian *\o/*

Goedzo Zera :Y)

Ik droom ook wel eens dat ik weer een sigaret opsteek maar ik gooi hem na 2 trekjes dan weer weg omdat ik het zonde vind van de tijd dat ik al gestopt ben, scheelt dat ik in mijn droom me herinner dat ik gestopt ben :D

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 14:30

Ik wilde gisteren erg graag roken. Moest met grote spoed naar de dierenarts, want één van onze katten is te grazen genomen door andere katten (ook van ons) en haar oogbol was doorboord. Ik zat te shaken, had erg behoefte aan roken, maar ja... sterk blijven.

Bedankt voor de felicitaties... magic 30, pfff.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 15:08

Quellian gefeliciteerd met je verjaardag, poeh kan me voorstellen dat je zin in een sigaret had gisteren maar goed dat je jezelf er niet aan overgegeven hebt. Hoe gaat het met je kat vandaag :(:)

Hahah Miryamk wat verschrikkelijk voor je denk dat je er onbewust erg mee bezig bent dat je gestopt bent :(:)
Hihi wat grappig Repelsteel dat jij je in je droom herinnert dat je gestopt bent.
Ik geloo niet dat ik rook in mijn dromen :')

Zera super van je dat je de verleiding hebt kunnen weerstaan en er niet ingestonken bent toen ze je sigaretten aanboden.
Kan me voorstellen dat je blij bent.

Ik ben ook blij, heb mezelf weer een eigen paard beloofd in september/oktober. vriendlief gaat gelukkig akkoord *\o/*
Moet echt wat doen in de wintermaanden anders groei ik dicht. :o
De zomer komt er aan en dan kan ik gaan zwemmen, maar daarna moet ik toch echt wat gaan verzinnen om bezig te blijven en zodoende ga ik weer op zoek naar een paardje :D *\o/*

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 15:14

Wat leuk Blensink! Wat voor paard wil je?

Poes is knuffelig, maar timide, ze zit apart. Het oog zalven gaat goed, maar met pilletje geven wordt ze een vals kreng :P

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 16:58

Citaat:
Ik wilde gisteren erg graag roken. Moest met grote spoed naar de dierenarts, want één van onze katten is te grazen genomen door andere katten (ook van ons) en haar oogbol was doorboord. Ik zat te shaken, had erg behoefte aan roken, maar ja... sterk blijven.

Kan het me helemaal voorstellen ik zou ook acuut een peuk willen.
Beterschap voor de kat.

Als ik nog verder alle ellende verwerkt heb en aangesterkt ben hoop ik ook weer op een paard te klimmen.
Ga eerst op een braverd conditie en vertrouwen opbouwen , laat ons bloedje even doorrijden en dan hoop ik
weer te kunnen rijden, het is in ieder geval mijn goal en daar oefen ik ook voor, ik wil weer op wedstrijd,
maar of dat gaat lukken :=