Ik wil écht heel graag een tongpiercing, maar mijn tong is te kort Hoorde laatst dat je ook je tongriempje kunt laten wegbranden en het dan mogelijk wel kan.. zit zelfs daaraan te denken
Vriendje heeft ook een tongpiercing gehad en is door mij weer gaan twijfelen 'm misschien weer te laten zetten haha
Die 2e heb ik, maar dan in het zilver. Ze zijn ook echt heel erg mooi, alleen als je dunne oorlellen hebt dan zie je alleen de flare van die plugs en niet je oor meer en dat is minder mooi.
Die van mij
Dreamy
Geplaatst: 04-11-11 21:09
urselin schreef:
Mooi Ayasha
Past het echt niet Dreamy? Ik heb ook relatief een korte tong
Past wel, maar dan komt ie ontzettend ver naar voren en dus té zichtbaar te liggen vind ik.
ik zou een second opinion doen, niet bij 1 piercer kijken dus, zo kon ik bij mijn vaste piercer niet eens één tongpiercing in, een jaar later had ik er twee
Ik vind alleen die eerste mooi heb het niet zo op tunnels vind plugs veel mooier vooral met diamanten Heb nu gewone diamante oorbellen maar zit er aan te denken op te stretchen want nu zijn die diamanten mega groot dus ze zitten echt op me oorlel als die oorbellen nou dunner zijn..
Ik heb een aantal piercings die ik al tijden op mijn lijstje heb staan, maar die ik gewoon nog niet heb laten zetten. Medusa of eskimo, maar ik twijfel nog omdat ik al een wenkbrauwpiercing heb. Christina staan nog on the list. En heuppiercings... En het worden er steeds meer
Twaalf
Geplaatst: 04-11-11 23:34
Mooi maatje hoor Myryana en zo'n frowny is ook gaaf !
Ik krijg met tunnels in hele leuke reacties tegenwoordig. Zelfs mijn tante vond het helemaal geweldig
Ooh een Christina is mooi Magnum!
Magnummm
Geplaatst: 04-11-11 23:36
urselin schreef:
Mooi maatje hoor Myryana en zo'n frowny is ook gaaf !
Ik krijg met tunnels in hele leuke reacties tegenwoordig. Zelfs mijn tante vond het helemaal geweldig
Ooh een Christina is mooi Magnum!
Ja alleen het idee met-de-benen-wijd houd me nog tegen