[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Red_Savage

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 21:32

Ja, die gaan er onderdoor. :j

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 21:33

Red_savage: Vanwaar zou je dan 2 kruizen willen? :) (als je dat zou willen vertellen :P)

Die subsiclavicles zien er trouwens wel supervet uit! Maar damn.. Denk dat je daar heel veel last van krijgt! Volgens mij kun je dan niet eens meer een rugzak om of wel? :P

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 21:36

Nouja, vanwaar.. ik zit al heel lang met dat idee in mijn hoofd. Ik vind zo'n kruizen echt heel gaaf, en ik vind het hele idee van "stigmatized" zijn gewoon heel mooi.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 10:43

Oef, je zou maar van een paard vallen met die piercings onder het sleutelbeen door, en vervolgens je sleutelbeen breken of iets dergelijks := Painfully!

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 11:04

Mijn tongpiercing is aan het ontsteking.. Hell.. Iemand nog tips? Ik zit al aan de kamillethee en ik spoel met zeezout.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 11:18

Probeer te spoelen met normaal mondwater, dat is net iets sterker en kan al meer effect hebben. En speol je vaak genoeg? Ongeveer 5 x per dag. Sowieso na het eten, en verder liever niet roken. Niet te koud, warm, pittig etc eten. Houd alles mild.

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 17:00

Wauw super gaaf die navelpiercing er mooi!

& die piercing die ondersleutelbeen doorgaat lijkt me echt vreselijk pijnlijk maar ook onhandig. maar idd ziet er gaaf uit! =)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 18:19

Mijn MD's doen het tot nu toe super, niks rood of geïrriteerd, ik voel ze niet zitten.
Nog geen last gehad met kleding of bewegen terwijl ik zaterdagavond toch flink los
ben gegaan. Ben er erg blij mee! :)

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 18:20

Zelfde met navelpiercing
Nog steeds geen last.
Zelfs niet rood of gevoelig.
Met schoonmaken gaat het heel goed.

Dus ja. Had verwacht dat het erger zou zijn
Kan dat nog komen of niet?
Heb hem sinds zaterdag?

JuudKaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 18:35

Ik heb sinds januari mijn mooie neuspiercing :D
Ik heb er nooit last van, maar mijn vriendin die samen met mij heeft gezet heeft hem uitgedaan omdat het te veel pijn deed. Maar ik wil er graag een ringetje door, maar lukt niet. Doorprikken lukt ook niet!
Hebben jullie nog tips?

frodo1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 18:51

Hoihoi allemaal :D
sorry dat ik zo kom binnenvallen, maar ik heb een vraag.
Heb al anderhalf jaar ongeveer mijn navelpiercing. Nooit problemen gehad hij is ook allang genezen.
Alleen het lijkt wel of het gaatje kleiner is geworden. Vooral met verwisselen merk ik het. Nu moet ik hem er echt door duwen. Doet verder geen pijn maar vroeg me af of meer mensen dit hebben?

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 18:52

@ juudkaas, Hoe bedoel je doorprikken ook niet? Het ringetje er door krijgen? Hier had ik in het begin ook heel erg veel moeite mee omdat je een klein bochtje moet maken. Je zou even terug naar die piercingshop kunnen gaan en het daar laten doen, of je neus even in een beetje opgelost biotex zetten. Dit kreeg ik ook als tip toen het ontstoken was en hier word het allemaal wat soepeler van

JuudKaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 19:08

@Dagmer_1995, hoe wil je dat dan in biotex zetten en doet dat pijn? Maar bedankt voor de tip!

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 19:09

Lili

Ik denk dat je hem te vaak heb uitgehaald waardoor het gaatje kleiner is geworden

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 19:22

Lili schreef:
Heb al anderhalf jaar ongeveer mijn navelpiercing. Nooit problemen gehad hij is ook allang genezen.
Alleen het lijkt wel of het gaatje kleiner is geworden. Vooral met verwisselen merk ik het. Nu moet ik hem er echt door duwen. Doet verder geen pijn maar vroeg me af of meer mensen dit hebben?

Het is niet erg als hij wat stroef is. Het verwisselen gaat het fijnste na het schoonmaken, douchen, of na gebruik van zalf zoals Panthenol zalf. :)

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 19:30

aaaah mooie foto heb je op je profiel geplaatst!!!
het lijkt alleen wel of je bridge scheeft zit.
hoe zit dat eigenlijk met een bridge? gaat ie nou door je neusbot of alleen door je vel? :o?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 19:32

Haha, neee alleen door je vel. :D
Ja echt heel vaag, maar op foto's lijkt hij altijd scheef. Zo raar, want in het echt lijkt hij toch echt recht te zitten?

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 21:10

Fujita_Amor schreef:
Zelfde met navelpiercing
Nog steeds geen last.
Zelfs niet rood of gevoelig.
Met schoonmaken gaat het heel goed.

Dus ja. Had verwacht dat het erger zou zijn
Kan dat nog komen of niet?
Heb hem sinds zaterdag?

Dat kan zeker nog komen, zorg er maar goed voor.

Idd een hele mooie foto in je profiel RS!! Die piercing onder de sleutelbenen lijkt me echt heel naar, lijkt mij dat je die echt voelt zitten omdat ze onder je bot doorgaan %)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 21:12

Dankje! :) Ik stoor me alleen aan mijn bridge die doet alsof hij scheef zit. -O-

Pijnloos zullen die piercings ook niet zijn, maarja, daar doe je het ook wel een beetje voor natuurlijk. :D

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 21:14

Holy moly, die sleutelbeenpiercings :oo Krijg er helemaal de kriegels van :?

Mooie foto in je profiel Kaily!

frodo1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 09:44

Fujita_Amor schreef:
Lili

Ik denk dat je hem te vaak heb uitgehaald waardoor het gaatje kleiner is geworden

Mijn navelpiercing zit er altijd in ;)

Red_Savage schreef:
Lili schreef:

Het is niet erg als hij wat stroef is. Het verwisselen gaat het fijnste na het schoonmaken, douchen, of na gebruik van zalf zoals Panthenol zalf. :)

Oke :) dan maak ik me dus nergens zorgen over. Vriendin van me had namelijk ook een navelpiercing maar die is er uitgegroeid. Die zat mr al bang te maken, omdat bij haar het gaatje ook wat kleiner werdt :=

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 11:32

Uitgroeien is iets wat je altijd in de gaten moet houden. Meestal merk je er dan ook wel meer aan dan een wat kleiner gaatje. Let er vooral op dat het stukje huid niet kleiner word. (dus als je steeds meer staaf gaat zien, oppassen) ook kan het bij uitgroeien geirriteerd aanvoelen. :)

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 11:49

JuudKaas schreef:
@Dagmer_1995, hoe wil je dat dan in biotex zetten en doet dat pijn? Maar bedankt voor de tip!

Water koken, biotex erbij in, roeren, het een beetje aflaten koelen en een glas tot op de rand vol doen. Kan je er zo even schuin met je piercing in. Bij mij werkte het echt heel goed en kan er dan vervolgens zo een ringetje in doen. En het doet totaal geen pijn hoor! :)

JuudKaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 12:32

dankjewel!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 12:59

Ik zou geen piercing in de biotex gaan hangen... Ik snap dat het een oma's weetje is maar ik zou gewoon zeezout gebruiken en geen rare wasmiddelen voor een piercing, sowieso zit er in biotex parfum en dat + piercing is absoluut niet verstandig