Zo heeft zelfs de zwaartekracht er geen vat op

En nog een 'enkel voor mij' zichtbare plaats is vooraan op je heup, zeg maar tussen venusheuvel heupbeen in.
Kan je verbergen onder slip etc.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kan hem zonder problemen afdekken en ook zonder problemen showen (bijvoorbeeld een shirtje met een wijde hals wat net over de schouder heen valt, of met een shirtje zonder mouwen)
Polivy schreef:_Noah schreef:Hoewel ik mij wel kan voorstellen dat het met vollere borsten mooier staat.
Hahaha, en ik dan juist weer andersomMet een b/c lijkt het me prachtig.
En dit zijn ook geen huge boobs, maar ik vind het erg mooi staan 

)
En hij wilt eerst even zeker weten of hij m ook zo wilt (niet precies zo natuurlijk, maar ik bedoel de plek
), of op zijn bovenbeen. Wat ook erg gaaf is!
"
Wanneer en hoevaak moet zoiets? Moet dat echt nou al ? 
. Ben ik een weekend weg, 3 pagina's erbij 
!
Dreamy schreef:Ik heb mijn tattoo nu vier weken en kwam net iemand tegen die ik 'm liet zien en die had het al over laten bijkleurenWanneer en hoevaak moet zoiets? Moet dat echt nou al ?
(Heb hem in Amerika laten zetten, heb er niks over gehoord)
Dan kan er nog wel is wat inkt ontbreken op een paar stukjes bijvoorbeeld, maar dat zie je meestal pas als hij genezen is. In principe hoeft dat maar 1x (tenminste, mijn tattoo's hoeven nu verder niet meer bijgekleurd te worden, misschien over heel veel jaar ofzo
) Maar ik geloof dat het bij kleur misschien vaker is? Omdat dat sneller vervaagt geloof ik? Maar dat weet ik niet zeker hoor, ik heb (nog) geen kleur 
Ik weet niet van wat voor 'stijl' je houdt?

) en ongeveer een zelfde tattoo (
)