Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 22:18

Als je ze morgen besteld zou het moeten lukken. Zou het niet veel later doen ivm die stomme douane..

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 22:22

Tootz schreef:
Ow jakke dat klinkt wel heel vies := In die van mij is me dat nooit opgevallen in elk geval... Misschien was je ze er wel zo uit?
Dat is wel een meevaller dat je maar 10 euro hoeft te betalen zeg!

Focussed: Heb jij nog aanraders qua masker oid voor de luxy's? Ik ben opzoek naar iets nieuws wat niet helemaal stijf staat van de rotzooi...

Producten van Yes To bij de Tuinen zijn altijd goed!

En anders, als je een beetje siliconen niet zo erg vind: L'oreal Vitamino Color Masker
Maar die kan je alleen kopen bij kapperszaken die met L'oreal werken, dus niet bij de supermark of drogist.
Misschien kun je het wel online kopen.

Odysseus

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 22:23

Lesilla:
witte dingen in je extensions???? dat hoort toch niet, ik heb ze iig niet gehad! De extensions worden namelijk gewassen, gekleurd en behandeld voordat ze in de verpakking gaan, dus dan zou dat er wel uit moeten zijn :P

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 22:26

Bij me luxies vind ik hoop rotzooi eigenlijk neit erg :') Heb ze net in een vet bad gegooid van Loreal repair masker. Daarna een dot Chi Silk erin. Dat haar is toch al dood haha!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 22:32

Zit er sterk over te denken om het dan maar te bestellen zometeen.... Best slecht... := me extensions zitten er net 1maandjw in..........

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 23:06

Waar zou jullie voorkeur naar uit gaan, kraaltjes of tape?
Ik ken het alle 2 niet namelijk....

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 23:16

Focussed schreef:
Lesilla:
witte dingen in je extensions???? dat hoort toch niet, ik heb ze iig niet gehad! De extensions worden namelijk gewassen, gekleurd en behandeld voordat ze in de verpakking gaan, dus dan zou dat er wel uit moeten zijn :P

Ja inderdaad, maar het is ook stom om ze daarvoor terug te sturen. En een goede borstelbeurt en het is er al bijna uit :D

Ben zo benieuwd! stomme examens

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 23:20

Liins schreef:
Zit er sterk over te denken om het dan maar te bestellen zometeen.... Best slecht... := me extensions zitten er net 1maandjw in..........

Misschien kan je die er nog insteken voor extra sexy haar :+

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 23:38

lesilla schreef:
Liins schreef:

Misschien kan je die er nog insteken voor extra sexy haar :+

Lijkt me niet zo prettig zitten :))

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 23:58

Dat lijkt me ook niet! :)) Al vind ik het wel een super orgineel idee! :))

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 00:29

Ow ik als extensionnoob dacht, niet alle haren zijn bezet :') dus dan kan je het daar op clippen. :')

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 00:51

Focussed schreef:
Tootz schreef:
Ow jakke dat klinkt wel heel vies := In die van mij is me dat nooit opgevallen in elk geval... Misschien was je ze er wel zo uit?
Dat is wel een meevaller dat je maar 10 euro hoeft te betalen zeg!

Focussed: Heb jij nog aanraders qua masker oid voor de luxy's? Ik ben opzoek naar iets nieuws wat niet helemaal stijf staat van de rotzooi...

Producten van Yes To bij de Tuinen zijn altijd goed!

En anders, als je een beetje siliconen niet zo erg vind: L'oreal Vitamino Color Masker
Maar die kan je alleen kopen bij kapperszaken die met L'oreal werken, dus niet bij de supermark of drogist.
Misschien kun je het wel online kopen.

Dankje! :D even gezocht en het masker van l'oreal is te vinden bij haarshop.nl (nu overigens met 5 euro korting).
Ik wist niet dat de Yes To ook maskers had! Ik was net aan het overwegen om de carrots shampoo te bestellen. Ik was best tevreden over de cucumber versie, ik gebruik nu nog steeds de leave in conditioner ervan. Maar na een tijdje vond ik de shampoo toch minder fijn dus misschien werkt de carrots beter... Een beetje siliconen vind ik idd niet erg voor mijn extensions. Ik zet deze er in elk geval bij op mijn lijstje, ik zoek ook nog een heatprotector dus ik ga nog even verder neuzen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 12:26

Ze zijn echt super, nu alleen nog heel veel oefenen :') wat een ramp! Maar de moeite waard!!

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 12:49

Leuk lesilla dat je ze eindelijk hebt! De mijne zijn ook in NL gearriveerd dus zit met smart te wachten bij de deur haha :D
Maar welke kleur had jij besteld?
En heb je misschien een foto ben toch erg benieuwd!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 12:58

dropje_90 schreef:
Leuk lesilla dat je ze eindelijk hebt! De mijne zijn ook in NL gearriveerd dus zit met smart te wachten bij de deur haha :D
Maar welke kleur had jij besteld?
En heb je misschien een foto ben toch erg benieuwd!

Ik had nummer zes besteld chestnut brown!
Zal vanavond foto maken, eerst examen #)

Het clippen gaat super makkelijk, het is de hoeveelheid haar verdeling zodat je het niet ziet dat ik moeilijk vind

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:36

Foto Katia :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:38

Het is nog niet gelukt om ze erin te krijgen, heb precies te weinig haar. Zelfs al gebruik ik er maar negen of acht. Mama gaat het morgen eens proberen om ze erin te steken :P

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:40

Ik heb zelf ook dun haar :j

Ik doe altijd 3 rijen erin. 2 van 3 en 1 van 4.
En dan nog 2 kleintjes erin aan de zijkant, dat is voor mij genoeg!
Allemaal erin lukt mij ook niet!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:42

Morgenvroeg zelf nog eens proberen dan, krijg niet meer dan twee rijen erin, en dan lijkt mijn haar op. Maar oefening is kunt :P Want het is echt wel heel mooi!
Zeker omdat mijn haar altijd uitvalt door de gb en het is al zolang een droom voor lang haar

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 23:50

Joh ik kom er net achter dat ze de luxy's tegenwoordig in een andere verpakking sturen. Je krijgt er nu een paar reserve clipjes bij en wat extra plukjes om eventueel verf te testen. Die clipjes kunnen mooi op mijn "oude" set want ik heb 2 clipjes die net niet helemaal lekker dichtkklikken.

Ik doe er meestal ook 3 achterin en dan al die 1 clips voorin. ik heb wat moeite die 2 clips te verstoppen omdat het net op die plekken wat dunner is bij mij...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 00:01

Spijtig dat ik nog de oude verpakking heb gekregen :)

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 00:18

Wanneer had jij ze besteld dan Tootz? Ben dan wel erg benieuwd of ik ook een nieuwe verpakking krijg.. :o
En ga me nou ook wel een beetje zorgen maken als ik hoor dat jullie zo weinig kwijt kunnen op jullie hoofd.. Achja we zien het wel, kan echt niet wachten!!

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 00:50

Ow hmm misschien verschepen ze naar het buitenland nog de oude verpakking? Ik zie op youtube al de nieuwe voorbij komen namelijk. Maakt me ook niet uit, heb het de vorige keer ook niet gemist.

Dropje: het is nog steeds meer dan genoeg haar wat je dan heb hoor! Als ik wat er wat moeite voor doe kan ik ze prima alle 10 kwijt maar het is zoveel haar dat het eigenlijk niet nodig is. Ik heb ze vorige week besteld.

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 09:43

Wauw! Mijn Luxy hair is binnen gekomen! Heb geen invoerkosten hoeven te betalen. Was totaal iets van 80 euro kwijt, mazzel dus.
Heb ze meteen even er een beetje ingehangen, niet normaal zo cool! Erg mooie kwaliteit en je ziet er werkelijk niks van dat je ze in hebt.

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 09:49

*\o/* Welke kleur heb je besteld Romeo?