Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tootz schreef:Ow jakke dat klinkt wel heel viesIn die van mij is me dat nooit opgevallen in elk geval... Misschien was je ze er wel zo uit?
Dat is wel een meevaller dat je maar 10 euro hoeft te betalen zeg!
Focussed: Heb jij nog aanraders qua masker oid voor de luxy's? Ik ben opzoek naar iets nieuws wat niet helemaal stijf staat van de rotzooi...
Focussed schreef:Lesilla:
witte dingen in je extensions???? dat hoort toch niet, ik heb ze iig niet gehad! De extensions worden namelijk gewassen, gekleurd en behandeld voordat ze in de verpakking gaan, dus dan zou dat er wel uit moeten zijn
Focussed schreef:Tootz schreef:Ow jakke dat klinkt wel heel viesIn die van mij is me dat nooit opgevallen in elk geval... Misschien was je ze er wel zo uit?
Dat is wel een meevaller dat je maar 10 euro hoeft te betalen zeg!
Focussed: Heb jij nog aanraders qua masker oid voor de luxy's? Ik ben opzoek naar iets nieuws wat niet helemaal stijf staat van de rotzooi...
Producten van Yes To bij de Tuinen zijn altijd goed!
En anders, als je een beetje siliconen niet zo erg vind: L'oreal Vitamino Color Masker
Maar die kan je alleen kopen bij kapperszaken die met L'oreal werken, dus niet bij de supermark of drogist.
Misschien kun je het wel online kopen.
dropje_90 schreef:Leuk lesilla dat je ze eindelijk hebt! De mijne zijn ook in NL gearriveerd dus zit met smart te wachten bij de deur haha
Maar welke kleur had jij besteld?
En heb je misschien een foto ben toch erg benieuwd!